Guest Nitte

Morgengave

41 indlæg i dette emne

Jeg har været sådan i tvivl, om vi skulle give hinanden morgengave, da jeg synes det skal være noget specielt, men jeg har ingen ideer til min kæreste. (Og så skal det helst være til at betale sig fra)

Nu er jeg så kommet frem til, at det skal vi. Hvor romantisk er det ikke at vågne op næste dag som ægtefolk og der i sengen give hianden en gave? -HAHA-

Men hvad skal jeg finde på til min kæreste?

Jeg havde tænkt på koncertbilletter, men det indebærer jo også mig, og jeg synes det skal være en gave kun til ham. Nogle ideer? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er morgengaven ikke til om morgenen på sin bryllupsdag ? 

Morgengaven giver man om morgen dagen efter man er blevet gift......

Jeg fik en perlehalskæde af min mand, samt visitkort med mit nye navn -HAHA-:)

Jeg gav ham en dankort holder fra Georg Jensen-

knus p.nille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Henrik får en kraftig halskæde, med et specielt designet vedhæng som vil være en låsemekanisme hvor han kan sætte sin vielsesring fast.

Henrik har et job hvor en ring ikke er så smart at have på.

Kæden vil blive indgraveret med samme tekst som i vores ringe (når vi lige finder på teksten hihi -HAHA- )

0

Del dette indlæg

Morgengaver er også noget vi har valgt at gi hinanden ........jeg har også allerede fundet ud af hva jeg gir ham ........

jeg var valgt at gi ham nogle personlige billeder....og ud over det vil der være nogle små overraskelser til ham i løbet af selve dagen på vores bryllup........der vil bla komme et bud ( familiemedlem) med en kurv med forskellige ting til ham ....kl meget tidligt om morgen ......( der er info.til hans mor hvor han overnatter) :):blush:-HAHA-

jeg håber at det kan gi lidt hjælp......

-HAHA- Mariemusen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Ja en gave er da hyggeligt.

Jeg har købt et super flot Skagen-ur til min kommende mand. Men..men.. kom også lige til at gøre noget andet. Han er vild med biler og jeg fik så den idé at han skal have en tur i en virkelig fed bil. Har nu bestilt 2x15 min. testkørsel i en Porche og en Ferrari. Jeg tror han bliver glad....

0

Del dette indlæg

Jeg har ingen anelse om, hvad jeg skal give min kommende mand. Han er ikke typen, som går med smykker, og jeg tror ikke, at økonomien er til en tur i en lækker bil. Og faktisk havde vi først besluttet, at vi ikke skulle give hinanden morgengave, men det er vist lavet om.

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg har købt et super flot Skagen-ur til min kommende mand. Men..men.. kom også lige til at gøre noget andet. Han er vild med biler og jeg fik så den idé at han skal have en tur i en virkelig fed bil. Har nu bestilt 2x15 min. testkørsel i en Porche og en Ferrari. Jeg tror han bliver glad....

<{POST_SNAPBACK}>

Har selv haft samme tanke (med testkørsel) men har ikke kunne finde noget sted hvor man kunne bestille det... så hvor har du bestilt det henne (hvis man må spørge :) )?

-HAHA- Anss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg vælger, at gå efter og give min søde en oplevelse i morgengave.

Jeg arbejder på, at få billetter til en landskamp (fodbold) i Parken.

Vi skal giftes den 24.9 og DK spiller landskamp den 8.10 - så der håber jeg INDERLIGT, at jeg kan få fat i nogle billetter.

Så skal vi over og heppe :heppe:

Med overnatning på hotel :)

Håber det lykkes - for jeg ved det vil glæde min søde totalt meget!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg fik et par rigtig flotte titaniums øreringe af min mand i morgengave, som matcher vores ringe.

Han fik et prøvedyk i havet af mig. Oprindeligt var det kun ham der skulle afsted, men ham jeg arrangerede det hos synes det var så god en ide at han gav mig et dyk gratis (en slags bryllupsgave fra ham), så jeg kunne komme med ud og dykke. Det var en fantastisk oplevelse og det har faktisk inspireret min mand så meget at han nu er i gang med uddannelsen som sportsdykker og senere vil han være erhvervsdykker!!!

Pernille

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Hej.

Super idé med den testkørsel - har besluttet at give min kommende mand et gavekort til hans livs oplevelse. Tak for tippet :)

-HAHA- Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for en masse gode ideer.

Jeg tror måske jeg vil hoppe med på testkørslen af biler.

Vi har begge dykkercertifikat og tager på bryllupsrejse et par dage efter, der skal vi alligevel dykke... Smykker - han har de smykker og ure han har brug for.

Kære Nitte

Lidt uden for tråden -men hvor tager I hen på dykkerrejse? Vi dykker også begge, men sommeren er jo lidt uden for dykkersæsonen (hvis man vil uden for Europa). Vi tager så til Nordøst Brasilien - hvor tager I hen?

0

Del dette indlæg

Vi skal til Østafrika på bryllupsrejse. Først til Kenya på safari og bagefter til paradisøen Zanzibar i Tanzania, hvor vi skal dykke, der skulle være nogle fede koralrev og masser af dyreliv. Og sæsonen er helt perfekt dernede. Juhu hvor jeg glæder mig... -HAHA-

Redigeret af Nitte
0

Del dette indlæg

.. jeg giver min mand et par timer i en amerikaner-truck .. som nedenfor ...

... Han bliver hentet efter brunchen dagen efter brylluppet, og så bliver kørt hjem bagefter ... han vil eeeelske det -HAHA-

Det vil 100% gippe HELT og FULDSTÆNDIGT i ham .....

-HAHA- Trine

post-8410-1108714177.jpg

Redigeret af TrineLovenholdt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor har du fundet det henne (altså turen i bil) og hvad måtte du betale for det?!?!?!

Mange hilsner

Johnna

0

Del dette indlæg

Hejsa.

..... Han er vild med biler og jeg fik så den idé at han skal have en tur i en virkelig fed bil. Har nu bestilt 2x15 min. testkørsel i en Porche og en Ferrari. Jeg tror han bliver glad....

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor har du fundet det henne (altså turen i bil) og hvad måtte du betale for det?!?!?!

Johnna

<{POST_SNAPBACK}>

... jaaaaa .. hvad koster det, og hvor har du fundet det .. hvis det er, så bare send svar via PM, hvis du ikke vil dele med alle ...

... er bare såååå nysgerrig -HAHA-

-HAHA- Trine

0

Del dette indlæg

Hejsa.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej!

Hvor har du bestilt testkørsel i en ferrari henne?? Min kæreste ville også blive helt vildt glad for sådan en tur... :boohoo:

Håber du kan hjælpe :bearhug:

Salli

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer