Guest Nitte

Morgengave

41 indlæg i dette emne

:griner:-

Min morgengave til min mand er "en stjerne". Ja, jeg har købt ham en stjerne og navngivet den. Den findes i hans ynglings stjernebilled.

Det skal lige siges at vi elsker at kigge på stjerner sammen.

Majbrit -HAHA-

Hej

Hvor har du købt en stjerne, det lyder som en perfekt gave til min kæreste. Hvad koster sådan en? :boohoo:

:bearhug:

helse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boohoo:

Min morgengave til min mand er "en stjerne". Ja, jeg har købt ham en stjerne og navngivet den. Den findes i hans ynglings stjernebilled.

Majbrit :griner:-

<{POST_SNAPBACK}>

Ej hvor romantisk :hearts: :bearhug: Det lyder som en virkelig sød ide -HAHA- Hvor kan man købe en og til hvilken pris?

Hvis ikke jeg finder på noget bedre, får han alle StarWars filmene i en platinboks - ikke så romantisk, men noget han vil blive glad for

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke helt om vores budget bliver til morgengaver, men jeg håber da :bearhug:

Hvis jeg skal give en morgengave bliver det nok en gang golftræning med Leif Nyholm - det ville han blive helt vild med!

Ane

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo også vores gode tanke, der tæller :boohoo: så skidt med at han ikke får den Porche i morgengave :griner:- Vi har også aftalt ikke at bruge den helt store formue derpå, vi skal på bryllupsrejse om mandagen, hvor vi skal giftes om lørdagen, så vil vi hellere spendere lidt mere på nogle romantisk aftener på bryllupsrejsen

k.h. Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste får bestemt ingen smykker af mig! -Mænd med smykker hitter på ingen måde hos mig...nærmest tværtom!

Men..men.. kom også lige til at gøre noget andet. Han er vild med biler og jeg fik så den idé at han skal have en tur i en virkelig fed bil. Har nu bestilt 2x15 min. testkørsel i en Porche og en Ferrari. Jeg tror han bliver glad....

Feeed idé! -Det gør jeg også! -Håber at der er et sted her på Sjælland, hvor det kan lade sig gøre...

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Majbrit -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Hvor har du købt en stjerne, det lyder som en perfekt gave til min kæreste. Hvad koster sådan en? :griner:-

:bearhug:

helse

<{POST_SNAPBACK}>

Ej hvor romantisk :hearts: :boohoo: Det lyder som en virkelig sød ide -HAHA- Hvor kan man købe en og til hvilken pris?

Hvis ikke jeg finder på noget bedre, får han alle StarWars filmene i en platinboks - ikke så romantisk, men noget han vil blive glad for

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Piger.

Ang. det med stjernen. Så skal i gå ind på www.stjerneregisteret.dk. Her står det hele. Det koster 790 u. ramme og 1090 m. ramme.

Håber i kan bruge ideen.

Knus Majbrit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men..men.. kom også lige til at gøre noget andet. Han er vild med biler og jeg fik så den idé at han skal have en tur i en virkelig fed bil. Har nu bestilt 2x15 min. testkørsel i en Porche og en Ferrari. Jeg tror han bliver glad....

<{POST_SNAPBACK}>

Feeed idé! -Det gør jeg også! -Håber at der er et sted her på Sjælland, hvor det kan lade sig gøre...

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lea og jer andre der vil gi kæresten en tur i en fed bil!

Er der nogen af jer der har fundet et sted på sjælland hvor det kan lade sig gøre?

Nu har jeg ledt og ledt og kan kun finde det sted i Padbord ...men der ligger jo heller ikke sådan en bane i hver by http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

:bud: Anss

Redigeret af Anss
0

Del dette indlæg

Ikke for at sprede salt i såret, men det er ikke muligt at "købe" eller "navngive" en stjerne! Det er alt sammen fup, og det er en gammelkendt hoax på Nettet.

Hvis I vil have navngivet et himmelobjekt, skal I være den første der opdager det, og så er der en del regler, som skal følges.

Læs mere her: http://www.iau.org/IAU/FAQ/starnames.html

Til dig som har betalt: ærgeligt.

Til jer andre: lad være!

/J

0

Del dette indlæg

.. jeg giver min mand et par timer i en amerikaner-truck .. som nedenfor ...

... Han bliver hentet efter brunchen dagen efter brylluppet, og så bliver kørt hjem bagefter ...  han vil eeeelske det :(

Det vil 100% gippe HELT og FULDSTÆNDIGT i ham .....

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif  Trine

<{POST_SNAPBACK}>

Min mand ville bare elske at få en tur i sådan en. Hvor kan man arrangere sådan noget og hvad koster det hvos jeg må være så fræk at spørge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også ledt efter et sted på sjælland hvor man kan købe testkørsel i fede biler, desværre forgæves.

Istedet har jeg besluttet at købe to billetter til Le Mans 2006, så kan han selv vælge hvem han vil have med, og så kan han gå og glæde sig i rigtig lang tid inden han skal af sted.

0

Del dette indlæg

Hej igen

Jeg fik lige alle tiders ide og har nu fået kontakt til én person der måske kan hjælpe med Ferrai ture også på sjælland.

Hvis det har interesse og hvis det bliver til noget så vender jeg tilbage mandag med mere information her på siden.

Håbefulde knus herfra til alle

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Til alle jer der også overvejer at gi' den eneste ene (drenger*v) en tur i en rallybil og leder efter et sted på sjælland, kan I bestille det her aura4laura - og glem ikke at kigge lidt på siden, dehar de skønneste ting...

Knus cami

P.S for god ordens skyld skal jeg nok lige sige at jeg intet har med siden at gøre, jeg er bare begejstret for siden og deres service http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Del dette indlæg

... Min mand ville bare elske at få en tur i sådan en. Hvor kan man arrangere sådan noget og hvad koster det hvos jeg må være så fræk at spørge

<{POST_SNAPBACK}>

Der er steder både i Jylland og på Sjælland. Han jeg bruger, kommer fra Ringsted: MissAncker

Søg på Google under Amerikansk eller US trucks. Eller US Show Trucks. Der er nogle stykker i landet, der har dem, og jeg skrev bare en email og forklarede mig ...

For afhentning, nogle timer i bilen og kørsel hjem: 1500,-

Håber det hjalp :(

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer