Majamarie

Vielseringe

25 indlæg i dette emne

Hejsa

Nu er vi godt igang med at kigge på vielesesringe, men jeg har lige et spørgsmål til alle jer som har valgt. Har i valgt guld, hvidguld, titanium eller andet? Er der særlige fordele ved de foskellige typer?

Kh

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt vores i hvidguld.

Jeg er slet ikke til alm guld. kommer til at ligne en (ja undskyld jeg siger det) ikke-dansker og det hører jeg rigeligt for i forvejen.

Desuden er alle mine andre smykker (og jeg har MANGE) sølv så hvidguld ville passe bedst til mig......

Og jeg fik min vilje..... -HAHA-

Henrik ville helst have haft en kombi af alm. guld, rødguld og hvidguld.....

post-9789-1107600044.jpeg

Sådan ser vores ringe ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har valgt rødgul/rosaguld, da jeg ikke er til rent GULD, og hvis jeg har sølv på ser det for koldt ud. Er meget bleg -HAHA- ( en typisk blond skandinavier). Rosa guld gør at jeg ser brunereud. FEDT. :)

mit råd er prøv jer frem vedr. matriale, jeg troede nemlig jeg skulle have sølv, men da jeg fik ringen på i rosaguld var jeg ikke i tvivl. :blush:

du kan se vores ringe i denne tråd under: skal vi ikke beundre .....

Redigeret af helse
0

Del dette indlæg

Vi har ringe i hvidguld (blanke), som vi også bruger som forlovelsesringe. Ja, de bliver ridsede, men det tror jeg ikke, du kan undgå. Den første ridse gjorde ondt -HAHA- , men nu synes jeg ikke det gør noget, at de ser lidt "brugte" ud. Man kan forøvrigt kun se det, hvis man kommer helt tæt på.

Ringene kan desuden pudses op hos guldsmeden, hvis de engang imellem trænger til en opfriskning. :)

Vi valgte hvidguld, fordi vi bedst kan li' "sølvfarvet". Samtidig er det klassisk nok til stadig at være fedt om 20 år (i modsætning til fx. titanium - bare min mening!).

Ta' og prøv en masse forskellige, så tror jeg ikke I er i tvivl længere. Vores så i hvert fald "rigtige" ud, da vi prøvede dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samtidig er det klassisk nok til stadig at være fedt om 20 år (i modsætning til fx. titanium - bare min mening!).

<{POST_SNAPBACK}>

Hi Hi

Vi har titaniumsringe, vi kunne desvære ikke købe hvidguldsringe eller platinringe :lommeuld:, som ville være det eneste jeg ellers kan tåle at gå med døgnet rundt -HAHA- Jeg er helt vild med vores titaniumsringe, da de er meget enkle og lidt rustikke. Om de stadig er up-to-date om tyve år ved jeg ikke, men jeg syntes at den klassiske enkle guldring er out-of-date nu (min mening).

Fordelen ved titanium er at det er nikkelfrit.

Ulempen er at de kun kan udviges ca. 1 nr.

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Sikke en masse flotte ringe :hearts: .

Jeg trykker næsen flad mod ruden når jeg kigger i diverses guldsmeders ruder, jeg GLÆDER mig til at finde vores vielsesringe.

Vi har godt nok forlovelses ringe, men de er 3 år gamle så vi vil gerne have nye.

Men indtil videre kigger vi kun, da er jo også lææææænge til.

:heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Vi købte vores ringe i Tyrkiet.

De er en blanding af rød- og hvidguld. Har desværre ikke et billede.

Signe

PS. Jeg er faktisk ret glad for vi købte dem dernede, for lige mange hvor mange kataloger og vinduer jeg kigger i, har jeg ikke tilnærmelsesvis fundet nogle der ligner vores...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vælger rødguld - muligvis med lidt hvidguld.

OBS. Vi fik en lektion hos vores guldsmed om hvidguld. Hvidguld består af 3 ting, bl.a. af noget der hedder platanium (tror nok det staves sådan). Hvis producenterne kommer for lidt i, vil ringene skulle "pudses" op ca. hvert halve år. :super: Så til jer der vælger hvidguld,- forhør jer lige om det inden i køber. Nogle producenter kommer nok i, til at de vil holde sig blanke lige så længe som rødguld. Platanium skulle være meget dyrt.

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores er rødguld (18 kt). Jeg synes også at det virker "rigtigst". I min er der en lille diamant, hævet lidt lissom en prinsessering, bare firkantet... øv det er svært at forklare, men jeg har ikke noget billede.... :super:

Min kommende mands er helt alm.

Jeg tror ikke hvidguld bliver ridset mere end rødguld; min forlovelsesring er hvidguld, og den er ikke ridset.. den er selvfølgelig heller ikke så gammel...... :super:

Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Angel undercover er ikke medlem mere, så hun ser ikke dit spørgsmål.

Jeg har set dem i guld hos Chanti - KLIK HER de kan sikkert lave dem i hvidguld også.

Ellers kan du helt sikkert få designet nogen der ligner disse hos en guldsmed :)

Se vores liste over butikker, der sælger vielsesringe - både håndlavede og maskinlavede -- KLIK HER

:)

0

Del dette indlæg

Vi har valgt rosaguld/rødguld :-) så jeg både kan bruge guld og sølv smykker til. Men jeg ved ikke helt om jeg måske hellere ville have haft den i hvid guld... da jeg fik den, var den ikke helt så rød som jeg havde håbet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer