pernille25

Printning af tekst, hvordan ????

11 indlæg i dette emne

Håber I kan hjælpe, det kan I jo sikkert :)

Jeg vil gerne printe teksten på vores indbydelser, men min kæreste siger at vores printer ikke kan printe på kartonet :tosset: hmmm måske man skulle prøve en dag han ikke er hjemme -HAHA-

Men jeg vil heller ikke printe på hvidt papir også lime det fast, det tror jeg vil komme til at se åndsvagt ud og spolere det hele, og jeg har heller ikke lyst til at skrive det hele i hånden.

Så hvordan gjorde I ?

Gode råd modtages :baa:

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg synes at du skal prøve alligevel! Jeg har en ganske almindelig canon printer..og vores prøveinvitationer er printet ud på tykt karton!! - det havde den overhovedet ingen problemer med!

Eller kunne du fx købe silkepapir og så klippe det siksakket eller bølget og lime på - det ser heller ikke tosset ud!

Fortæl hvad du finder ud af!!! -HAHA-

Kh M :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brugte lige min kvinde snilde :) og sagde at I andre godt kunne printe jeres på en helt almindelig printer.

Vi prøvede at fodre printeren med karton og det kunne den jo sagtens, et problem mindre nu :blush:

Ellers en god ide med at bruge silkepapir, det kunne garanteret også være pænt, værd at overveje.

Så en stor tak herfra -HAHA-

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger karton købt hos Panduro Hobby som vejer 100 g. Det kan fint gå igennem printer, men et lille tip fra én som fik samtlige indbydelser ødelagt idag...

Husk at lade det tørre.

Det var nu ikke helt det som var mit problem - printeren løb tør for farve og begyndte at klatte, men fejlen vi gjorde var at printe alle på en gang. Tag hellere en ad gangen, så kan du se hvis det går galt... -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver vores indbydelser osv. i hvidt karton, og sætter så papir indeni, hvor skriften skal stå. De 2 stykker - karton + rispapiret - samler jeg med en tynd sølv tråd. Jeg har købt noget rispapir - tror jeg de kaldte det - i panduro, som sagsten kan gå i printeren, og samtidig giver det et fint & let look!!!

Svale

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har besluttet os for at printe teksten på sådan noget natur silkepapir, det giver et rigtig flot look, og er lidt mere stilfuldt end bare at printe på kartonent.

Så sådan bliver det i hvert fald indtil videre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille sparetip.. Hvis I skal lave mange invitationer, så lad være med at købe papiret i diverse boghandlere eller panduro. Find frem til et engros lager og køb papiret der. det er meget billigere. Til vores indbydelser brugte vil karton med marmoreffekt til omslaget og det fik vi 50% billigere i vores engrosforretning.

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et lille sparetip.. Hvis I skal lave mange invitationer, så lad være med at købe papiret i diverse boghandlere eller panduro. Find frem til et engros lager og køb papiret der. det er meget billigere. Til vores indbydelser brugte vil karton med marmoreffekt til omslaget og det fik vi 50% billigere i vores engrosforretning.

Pernille

Må man spørge hvor det var henne?? Vi elsker jo at spare penge. De skal nok få ben at gå på alligevel... :lommeuld:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer