rikkehj

Mine invitationer og bordkort

26 indlæg i dette emne

Så er jeg ved at være færdige med vores invitationer og bordkort. Nedenunder kan I se resultatet. Jeg er ikke en haj til at lægge billederne ind, så de kommer lidt efter lidt :-)

Invitationerne er holdt i guld, rødt og råhvidt. De er alle forskellige - gad ikke sidde og lave de samme igen og igen ;-)

Måske kan I blive inspireret - hvis I super-Qvinder ikke allerede er færdige ;-)

post-9903-1107889243.jpg

post-9903-1107889510.jpg

Redigeret af rikkehj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke -HAHA-

De er -HAHA--HAHA-:) flotte!!!

Smukke farver og nydelig skrift -HAHA-

Kan se vi har lavet vores invitationer på "samme måde" på den venstre halvdel - jeg har bare sølv-"stof" i stedet for... -HAHA-

Flot arbejde!

-HAHA- Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

De er rigtigt flotte allesammen .... hvor har du købt hjerterne henne, specielt de røde er jeg vild med :-)

Det er en fin idé med at lave forskellige invitationer, det er også mere personligt, men det stiller store krav til det kreative og jeg tror jeg får problemer nok med at finde på en, men godt gået og rigtig flot lavet !

Lene :byebye:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

De er rigtigt flotte allesammen .... hvor har du købt hjerterne henne, specielt de røde er jeg vild med :-)

De røde hjerter er også fra Panduro. Man køber dem i poser med 6 stk. i hver. De andre hjerter har jeg selv lavet af karton, som jeg har malet guld (guldmalingen har jeg købt i Ikea - en tube, men det har de sikkert også i Panduro).

Det med kreativitet har det med pludselig at komme til en, når man sidder omgivet af lim, papir, hjerter, tusher osv. Og så lige et par starinlys og et glas rødvin....så kører det ;-) Det har været så hyggeligt at lave dem. Og der er jo masser af kreative ideer herinde i forummet som man kan blive inspireret af.

.....så'e held og lykke L. Jensen

Redigeret af rikkehj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer