Guest Snehvide

Takkekort

6 indlæg i dette emne

Hej

På lørdag kan jeg hente takkekortene hos fotografen. Problemet er bare, at der ikke er nogen tekst i dem, og jeg ved ikke rigtig, hvad vi skal skrive i dem Postet billede da vi også har fået en hilsen af blomst eller gave fra folk (f.eks nabo), som ikke deltog i festen Postet billede

Skriver man f.eks tak for opmærksomheden ved vores bryllup - uanset om man har fået en blomst eller gave.

Og hvad skriver man til familie og venner, som deltog i festen Postet billede

Alle forslag er velkomne Postet billedePostet billedePostet billede

Hilsen Snehvide

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi skrev personlige hilsner i alle kortene - dvs. at hvis folk fx. havde givet en blomst kunn eordlyden være følgende:

Tusinde tak for opmærksomheden ved vores bryllup! Den smukke blomst står nu og pryder vores stue og når vi kommer hjem fra bryllupsrejse vil vi plante den ud i vores have så vi hver sommer kan nyde synes af den og tænke tilbage på vores fantastiske dag.

og så noget om dagen eller lign - vi skrev så fx. til folk vi havde fået gavekort af hvad vi havde brugt gavekortet til....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men så vil jeg (til dels) tilslutte mig Trinekni Postet billede

Jeg synes det kommer helt an på hvor mange gæster man inviterer. I vores tilfælde bliver det alt for omfattende, hvis vi skal skrive personlige hilsener til alle - og uanset hvad, så tror jeg at gæsterne bliver glade for at få et kort med et smukt billede på Postet billedeMan kan jo godt give kortet et "personligt" udseende, selvom man ikke skriver en personlig hilsen...

Knus fra Louise

0

Del dette indlæg

Enig med Bruden og Dinna. Jeg ville selv blive meget mere glad for en personlig hilsen frem for en standardhilsen.

Vi regner med at blive 75 til festen og 120 til receptionen, så det bliver et STORT arbejde at lave. Men jeg synes det er det mindste man kan gøre - og jeg tror faktisk også det bliver en hyggelig proces, fordi man sidder og snakker om gaverne, gæsterne etc.

Mvh Mim

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer