Guest stineka

Stine & Klaus 22.4.2006

1,426 indlæg i dette emne

Ærligt? Så har jeg siddet længe og kigget på kjole nr. 3 nu - og jeg kan ærlig talt ikke lide den. Jeg ved ikke hvorfor, da jeg ellers er stor tilhænger af det utraditionelle... Der er bare et eller andet ved den.

Men igen - den er lige præcis usædvanlig nok til at den SKAL ses på for at få en fornemmelse. Den kunne jo være helt perfekt...

Men ellers er jeg enig i at kjole nr. 2 vel egentlig er lidt kedelig...

No offence :bearhug:

B*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet at dumpe til en eksamen på sidste semester...æv, hvor var det surt. Heldigvis scorede jeg en god karakter til reeksamen :bearhug:

Det må sg også være svært at samle sig om eksamen, når bryllupsklar hele tiden tikker emnebesvarelser ind på mailen...

STORT :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nå, men kjolesøgningen fortsætter, jeg har nu lavet en aftale om at prøve en tredje kjole d. 23.3 igen en anden stil (mere gudnitz/høvring) og så får vi at se - I skal nok få en udførlige beretning bagefter, og ser om jeg kan få kamera med ud, så kan I bliver dommere på om nogen af dem er gode nok :balloon:

men i får lige et billede af nr. 3 (som er designet af en af Rikke Guidnitz' designere) og som nok er den jeg hælder mest til - både fordi jeg ved kæresten syntes den stil er pæn, og fordi han får sit store skørt og jeg slipper for slæb :bearhug:

men ja ja, I skal nok få dem af se på MIG :balloon:

:bearhug: Stine

post-10253-1110730297.jpg

0

Del dette indlæg

Altså Stine.... :)  -Den er den ultimativt flotteste af de kjoler, du skal vælge i mellem...i hvert fald udfra billeder!

:boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja Stine ...... der blir jeg nød til at gi vores yndige Lea ret ....... den sidste kjole er bare overdrevet flot.........

Der er da ved at komme lidt krudt under dig i din tråd......:) :) det er dejligt .......

knuz mariemusen

Jeg håber at du vil klarer din eksamen ;)  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ih, hvor er i søde :hug: jeg har faktisk lige fået svar fra hende der sælger den af jeg gerne må prøve den før en anden hun havde en aftale med - YES, så ellers lige i ånden at hende den anden fik førsteret og købte den ... så d. 23.3. - here I come!!! og ja ja, masser af billeder, jeg ved det godt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

og eksamen, ja, puha, om en uge så sidder jeg og kæmper med det .. men det er jo ikke nemt, det er jo meget sjovere at være herinde :blush: ej, smutter ud herfra lige om lidt og får læst lidt ..

:boohoo: Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså Stine.... :)  -Den er den ultimativt flotteste af de kjoler, du skal vælge i mellem...i hvert fald udfra billeder!

:boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja Stine ...... der blir jeg nød til at gi vores yndige Lea ret ....... den sidste kjole er bare overdrevet flot.........

Der er da ved at komme lidt krudt under dig i din tråd......:) :) det er dejligt .......

knuz mariemusen

Jeg håber at du vil klarer din eksamen ;)  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ih, hvor er i søde :hug: jeg har faktisk lige fået svar fra hende der sælger den af jeg gerne må prøve den før en anden hun havde en aftale med - YES, så ellers lige i ånden at hende den anden fik førsteret og købte den ... så d. 23.3. - here I come!!! og ja ja, masser af billeder, jeg ved det godt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

og eksamen, ja, puha, om en uge så sidder jeg og kæmper med det .. men det er jo ikke nemt, det er jo meget sjovere at være herinde :blush: ej, smutter ud herfra lige om lidt og får læst lidt ..

:boohoo: Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Vi vil tænke på dig.........eksamen er jo ik det fedeste man kan lave...når man kan sidde i et forum som dette :) :) :)

men glæder mig meget til at billeder...;) ;)

Knuz mariemusen

0

Del dette indlæg

3 eren er bare flot Stine, den er efter min mening lidt mere afdæmpet end den anden af Gudnitz, den her er bare skøn, hvor ville jeg gerne se dig i den http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif er sikker på du ville være super smækker i den :boohoo:

Og ja jeg kender alt til det med eksamenslæsning, det er nogle gange for træls, kommer lige til at tænke på, at hvis du skulle til eksamen i "bryllupsklar" ville du så afgjort få 13 :blush:

God fornøjelse med læsningen

:boohoo: Rikke

0

Del dette indlæg

3 eren er bare flot Stine, den er efter min mening lidt mere afdæmpet end den anden af Gudnitz, den her er bare skøn, hvor ville jeg gerne se dig i den :hug: er sikker på du ville være super smækker i den :boohoo:

Og ja jeg kender alt til det med eksamenslæsning, det er nogle gange for træls, kommer lige til at tænke på, at hvis du skulle til eksamen i "bryllupsklar" ville du så afgjort få 13 http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

God fornøjelse med læsningen

:boohoo: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

du har ret - det ville resultere i et 13 tal ... æv... at det er konkurrenceret i stedet for ..

og ja, syntes også at den sidste er mere afdæmpet end den anden fra gudnitz .. og ja, jeg skal nok gøre mit ypperste for billeder :hug:

:blush: Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Stine

Jeg har både været hos Gudnitz og Høvring så hvis du har nogle spørgsmål kan du bare PM'e mig, er nemlig ikke så meget herinde.

Men kort kan jeg da fortælle at Høvrings priser er temmelige faste og ligger på 12.500 kr.

Gudnitz tager noget mere for hendes kjoler, især hvis de skal skræddersyes. Hvis de skal syes efter størrelse kan hun godt klare nogle af dem til samme pris.

De er ENORMT søde og dejlige begge to, så det vil du synes om hvis du ikke ender med en anden inden.

Jeg ved ikke hvordan Høvrings tider er når du nu ikke skal giftes i en af de travle bryllupsmåneder, men jeg ved i hvert fald at han nu har lukket for 6. august-brude, fordi han gerne vil have god tid til hver brud.

Så hvis du regner med at tage til Høvring, så ring lige til ham først og hør ad hvornår du senest skal komme forbi.

Håber du kunne bruge mit svar, og ellers PM'er du bare.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Stine

Jeg har lige set den kjole fra "den stor dag" live i går aftes og vil bare lige sige at den er meget flottere i virkeligheden end på billedet :hearts: . For jeg synes faktisk ikke om den da jeg så det billed du har sat ind i tråden men i går synes jeg godt nok at den var flot. Men jeg er nok lidt mere til "nederdelen" på den sidste af Rikkes kjoler som du har sat ind. Det er rigtig flot... dog er jeg ikke så vild med corsagen.... Godt at det ikke er mig der skal vælge -kan godt forstå at det er svært.

Håber ikke at jeg har forvirret dig alt for meget :lol: . Men så snart du prøver dem så ved du nok hvilken det skal være.

:) Anss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Stine

Jeg har lige set den kjole fra "den stor dag" live i går aftes og vil bare lige sige at den er meget flottere i virkeligheden end på billedet  :hearts: . For jeg synes faktisk ikke om den da jeg så det billed du har sat ind i tråden men i går synes jeg godt nok at den var flot. Men jeg er nok lidt mere til "nederdelen" på den sidste af Rikkes kjoler som du har sat ind. Det er rigtig flot... dog er jeg ikke så vild med corsagen.... Godt at det ikke er mig der skal vælge -kan godt forstå at det er svært.

Håber ikke at jeg har forvirret dig alt for meget  :hug: . Men så snart du prøver dem så ved du nok hvilken det skal være.

:) Anss

<{POST_SNAPBACK}>

ja, den er nemlig super flot på/live, men tør ikke løbe an på at jeg kan passe den - dog udviste Rikke Gudnitz den STORE service at sende mig målene på den, så eg kunne se om den passede, men den er for lille over barmen - og det er jo ikke lige et sted hvor jeg kan smide et par kilo om nødvendigt :hug: jeg syntes den sidste kjole er super flot - og satser på at den er super flot på mig også, men den spændig bliver jo ikke udløst før d. 23.3. hvis det ikke bliver den, så tror jeg jagten fortsætter indtil sommer på en brugt Høvring/Gudnitz kjole, og lykkes det ikke, så bestiller jeg tid til en at få syet en fra ny af ..så har jeg da forsøgt at spare penge :toot:

men tusind tak for din kommentar - og forvirret? det er jeg vist i forvejen :bearhug:

så der er vist ikke sket yderligere skade :)

:lol: Stine

0

Del dette indlæg

Jeg elsker den sidste kjole, som du har vist. Den har i lang tid været min favorit, men nu så jeg bare ikke særlig heldig ud i tyl, så der var ikke noget at diskutere..... Glæder mig til at høre, hvad der videre sker.

0

Del dette indlæg

jamen, jeg glæder mig også som et lille barn - kæresten er helt bekymret for at jeg glæder mig mere til at komme hjem og prøve kjoler end til at komme hjem og se ham - og det passer jo ikke! (men kan da hviskende fortælle - at jeg glæder mig SÅ meget ... mere end til juelaften)

knus, Stine

0

Del dette indlæg

jamen, jeg glæder mig også som et lille barn - kæresten er helt bekymret for at jeg glæder mig mere til at komme hjem og prøve kjoler end til at komme hjem og se ham - og det passer jo ikke! (men kan da hviskende fortælle - at jeg glæder mig SÅ meget ... mere end til juelaften)

knus, Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver da også super spændende at prøve kjoler, tror man har en del kriller i maven..... Glæder mig til at se dig i den sidste kjole du har sat ind.

Hvis de har tid i panayotis i pinsen, laver min mutti og jeg en ekspedition der til, uh uh det glæder jeg mig godt nok til.....

Husk kamera.....

:) Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer