Guest stineka

Stine & Klaus 22.4.2006

1,426 indlæg i dette emne

Sus, du ved ikke hvor meget ret du har - er meget bange for at plette den, så har også vasket hænder ca. 100 gange - og Klaus tror naturligvis jeg er blevet helt åndsvag :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

:iloveyou:()() Det er bare ikke alt vores kære, dejlige mænd forstår ()() Jeg ville også kigge 50 gange om dagen på min hvis den hang herhjemme. Nu besøger jeg bare svigermor lidt oftere, end ellers (min hænger også hos svigerforældrene)

:loveflag: - som har fuld forståelse for dit kjole "nusseri"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nå, var ude og kigge sko i går sammen med en veninde - hun insisterede da hun følte sig lidt forurettet over at jeg havde valgt kjole alene :bearhug: men efter at have besøgt 12 skobutikker, og da jeg hverken vil ahve sandaler eller noget med en rund snude, så blev det de føromtalte fra Billi Bi - henter dem senere i dag - tør ikke risikere at de bliver udsolgt :blush:

kan da også tilføje at den før omtalte frytede eksamen i konkurrenceret ret endte meget godt - fik svar i dag, og havde fået den højeste karakter på hele holdet (y) super fedt - så en kæmpe sten er faldet fra mit hjerte ...

0

Del dette indlæg

nå, var ude og kigge sko i går sammen med en veninde - hun insisterede da hun følte sig lidt forurettet over at jeg havde valgt kjole alene  :bearhug: men efter at have besøgt 12 skobutikker, og da jeg hverken vil ahve sandaler eller noget med en rund snude, så blev det de føromtalte fra Billi Bi - henter dem senere i dag - tør ikke risikere at de bliver udsolgt  (y)

kan da også tilføje at den før omtalte frytede eksamen i konkurrenceret ret endte meget godt - fik svar i dag, og havde fået den højeste karakter på hele holdet  :) super fedt - så en kæmpe sten er faldet fra mit hjerte ...

12 skobutikker, det ville jeg aldrig overleve, jeg hader mærkeligt nok, at finde sko.

Kan godt forstå, at du ikke tør vente med, at købe de sko du er faldet for :(

Kæmpe tillykke med din karakter, kan godt forstå, hvis du er mere end bare lidt stolt :blush:

0

Del dette indlæg

kan da også tilføje at den før omtalte frytede eksamen i konkurrenceret ret endte meget godt - fik svar i dag, og havde fået den højeste karakter på hele holdet  :) super fedt - så en kæmpe sten er faldet fra mit hjerte ...

<{POST_SNAPBACK}>

Ej hvor fedt - Stort TILLYKKE med det :bearhug::blush:

Og i øvrigt - super kjolevalg - du er bare så SMÅÅÅK i den :hearts:

(y) Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nå, var ude og kigge sko i går sammen med en veninde - hun insisterede da hun følte sig lidt forurettet over at jeg havde valgt kjole alene  :bearhug: men efter at have besøgt 12 skobutikker, og da jeg hverken vil ahve sandaler eller noget med en rund snude, så blev det de føromtalte fra Billi Bi - henter dem senere i dag - tør ikke risikere at de bliver udsolgt  (y)

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med skokøbet, de ser også rigtig pæne ud. Det var en del butikker, kan skisme godt forstå du blev lidt træt af sko.

Og et stort tillykke med eksamen :blush:

Pernille

0

Del dette indlæg

kæmpe tillykke til dig Stine, hvor er du bare dygtig :bearhug::blush: du har bare al grund til at være super stolt af dig selv :) det er sgu godt gået

og mht skoene, jamen de er skam også rigtig flotte, så det er da et super valg, og så kan de også bruges til så meget andet bagefter

(y) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kæmpe tillykke til dig Stine, hvor er du bare dygtig :bearhug:  :blush: du har bare al grund til at være super stolt af dig selv :( det er sgu godt gået

og mht skoene, jamen de er skam også rigtig flotte, så det er da et super valg, og så kan de også bruges til så meget andet bagefter

(y) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

ja, det er nu også en del af valget - ville jo gerne have nogen som jeg kunne bruge mere end den ene dag :lol:

og tusind tak for jeres søde kommentarer om karakteren - er så super glad ..

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

så fik vi ring på - guldsmeden ringede her den anden dag og sagde at nu var de færdige - og så for vi ellers ud af døren og derop ... vi har fået dem smedet ved Johan Torp i Århus, og han kan VARMT anbefales - han er et af de meste behagelige mennesker jeg nogensinde har mødt ...og så kan jeg godt lide tanken om at han har en begrundelse for designet, jeg har forsøgt at tage flere billeder, men det bliver altså ikke godt :angry1: så I får lige en beskrivelse i stedet for (de er helt ens), det er en massiv 18 kt. guldring, lidt kraftig kvalitet, blankpoleret ovenpå, og med smalle striber på begge sider - symbolikken er at den ru og glatte side repræsentere de to prs. der bærer ringene - dvs. vores forskellighed, der er forenet, samtidig er striberne solstråler, der repræsenterer de sol der kommer til at stråle i vores ægteskab ...og grunden til at 'mønstret' er på siderne er; at det er jo den man sker til sagligt når hånden er enten vertikal eller horizontal -- så alt i alt, en meget lang forklaring på vores smukke ringe - ja, jer der kommer til brudemødet kan jo se den der :) min er uden sten, og tror ikke der kommer det - det ville ødelægge enkeltheden i den - og som min søde kommende mand sagde, så hellere købe en anden til dig med sten i??? hvordan kan man andet end at elske ham?? :hearts:

0

Del dette indlæg

Stine, jeg har tænkt lidt over det dit frisør-problem... Hvad med at finde en, som du kan lokke til Samsø? Måske Charlotte Elsted eller Creative Looks?

http://www.makeupartist.dk/index1.htmlv

http://www.creativelooks.dk

Har du været nede og klage over vores sko? Hvad havde de at sige til deres forsvar??? :bearhug:

0

Del dette indlæg

ih, tusind tak - vil fluks tjekke links ud senere i dag ..

hun havde ikke oplevet andre reklamationer på VORES sko ... og tog dem fluks ind til rep. - men der burde ikke blive problemer.... vi burde ikke skulle tage resten af turen op at gulvet i strømpesokker --- medmindre Sanne er der? hun kan jo lige fikse dem .. hmm, måske skulle hun med til brylluppet som sikkerhedsforanstaltning :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer