Guest stineka

Stine & Klaus 22.4.2006

1,426 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg syntes heller ikke der kan være tvivl om at 2éren er den der får dig til at stråle mest. Det eneste jeg syntes der er flottere ved 1éren er ryggen, men det er nok fordi jeg personligt ikke er så vild med "de dersens snørrelukninger", men det ser meget pænt ud til dig. Held og lykke med valget. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville slet ikke være i tvivl............2'eren er gudesmuk til dig...........jeg er vild med den snørreryg........ og tylskørtet.......... der er da slet ikke noget at være i tvivl om, hvis du spørger mig :bearhug: ......

Den er vildt smuk........og du er endnu smukkere i den..............

Knus Trisse

0

Del dette indlæg

den øverste på denne side er fra Carøe til 12.000, den anden fra Gudnitz til 18.000 :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

POKKERS OGSÅ...så meget er mit budget i hvert fald ikke på...øv øv..! Håber jeg finder en efterligning til den tid!!!

KH M

<{POST_SNAPBACK}>

de kan altså findes brugte - jeg vil ikke selv give så meget .. alle typer kan findes, jeg har prøvet 3 forsk. smykke kjoler i dag - i 3 forsk. stilarter ... men ud og prøv dig frem, man kan ende i noget andet end forventet :) det gjorde jeg i dag ... også selv om jeg prøvede 3 kjoler jeg følte mig meget godt tilpas i ..

0

Del dette indlæg

Kjære Stine

Det er to utrolig flotte kjoler du har prøvd i dag. Jeg synes også at kjole nr. 2 var utrolig flott, men i motsetning til de andre falt jeg kanskje mest for nr. 1. Utrolig enkel og elegant. Men uansett....du blir en vakker brud

:bearhug: Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Stine

Jeg gentager WAUW!! de er to :bearhug: flotte kjoler begge to. Jeg kan ikke sige vilken jeg bedst kan li´ for de er begge smukke, på hver deres egen måde. Jeg syntes dog at 1´eren sidder pænest på ryggen, jeg kan ikke lige sige hvorfor eller om det bare er lyset der snyder. Begge kjoler er i alt fald meget, meget smukke til dig.

:smilie_oster02:

Sus - som er glæder sig til at se det endelige valg

0

Del dette indlæg

Kjære Stine

Det er to utrolig flotte kjoler du har prøvd i dag. Jeg synes også at kjole nr. 2 var utrolig flott, men i motsetning til de andre falt jeg kanskje mest for nr. 1. Utrolig enkel og elegant. Men uansett....du blir en vakker brud

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

det glæder mig faktisk, for jeg følte mig også ganske godt tilpas i nr. 1 - og syntes den er super smuk - var helt bekymret over at alle foretrak nr. 2 ...

men tænker fortsat ... og vender tilbage med valget efter påskeferie i Skagen :)

0

Del dette indlæg

Kjære Stine

hejsa

det glæder mig faktisk, for jeg følte mig også ganske godt tilpas i nr. 1 - og syntes den er super smuk - var helt bekymret over at alle foretrak nr. 2 ...

men tænker fortsat ... og vender tilbage med valget efter påskeferie i Skagen :)

Og dertil vil jeg sige, at jeg godt kan forstå, at du har svært ved at vælge :super:

Jeg synes også at begge kjoler er utrolig smukke til dig.

Bliver det nr 1, ja så bliver du fantastisk smuk og bliver det nr 2, ja så bliver du også fantastisk smuk.

Hvilket privellegium :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tusind tak - den passede faktisk mine mål 100% - jeg var meget imponeret :)

<{POST_SNAPBACK}>

Den sidder bare som syet på dig, smukt stine, farven er også rigtig god til dig, jeg kan virkelig godt lide den - fra hjertet af, jf diskussion andetsteds :super:

Forresten vejret ser da ud til at være noget bedre end i DK, hvorfor er du ikke ligeså bleg som alle os andre :bearhug:

k.h. Rikke

0

Del dette indlæg

ups havde ikke lige læst tråden færdig, har først nu set toeren, den giver dig virkelig den flotteste talje, jeg må sige at jeg overgiver mig 100% til toeren, og det på trods af, at jeg normalt ikke er til strutskørter, men denne her er ikke for meget, som jeg ellers godt kan synes nogle af Rikkes kjoler er (og så håber jeg ikke jeg støder nogen) Du ser brandgodt ud i den, du ligner en filmstjerne

KØB DEN; KØB DEN, kan jeg kun sige

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej, det bliver svært at vælge, hva' Stine? De er begge to rigtig flotte...

Jeg synes stadig, at den fra Carøe er den flotteste - men det er nok fordi jeg ikke selv er så meget til tyl. Men jeg synes egentlig du får den flotteste figur i den fra Gudnitz - forstår du hvad jeg mener?

0

Del dette indlæg

Hejsa -HAHA-

Jeg er bare fuldstændig betaget af kjole nr. 2 - wow, det er bare lige den stil jeg selv går og leder efter... Den er super smuk til dig og så har den bare det raffinerede, men meget festlige look, som gør den så fin som brudekjole.. Men 18.000 kr.??? Hold op hvor er det mange penge, det får jeg aldrig råd til.

Må jeg spørge om modellen har et særligt navn, hvis nu jeg kunne finde den brugt??

Smuk, smuk, smuk!

Hej fra Kathrine :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Stinemus

Det er begge to vildt flotte kjoler........... men jeg syndes nr 2 gir dig en fantastisk figur og Klaus vil falde om af svime lige meget hvilken kjole du vælger....... under alle omstændigheder blir du en fantastisk flot brud....

Jeg glæder mig til at se hvilken en du vælger ...........

Knuuuuz marie

0

Del dette indlæg

igen, susind tak for alle jeres fantastiske kommentarer :bearhug:

kan fortælle at Klaus friede i går ude på Grenen i Skagen .. JUBIIIII, jeg er endnu ikke kommet ned på jorden .. men skal nok fortælle mere senere i dag -HAHA- så nu kom der ring på -HAHA-

Wuhuuuu :heppe:

Hvor skønt, skynd dig, at få skrevet det herinde.

Vi er jo nogen der er mega nysgerrige -HAHA-

0

Del dette indlæg

hejsa

nu er kæresten lige ud af døren i 5 min. så her kommer lige en forkortet version ...

vi kørte jo til skagen torsdag for at holde miniferie ...og dagen efter insisterede Klaus på at vi skulle ud en tur på Grenen, trods det at vi havde en påskefrokost 2 timer senere - men intetanende sagde jeg da ja (jeg havde indstillet mig på at det ikke ville blive før til sommer, både pga. ringenes pris, og ting som Klaus havde sagt -HAHA- bl.a. om det var ok, jeg ikke fik ring på før, han ville ikke med ind og kigge ved guldsmeden onsdag (skyldtes at han jo havde været dser 3 gange tidl. og ikke ville genkendes) osv... vi tager kameratasken med derud og da vi kommer derud, vil jeg lige tage et billede af Klaus - han træder 10 skridt væk - jeg åbner tasken - og han siger "vil du gifte dig med mig?" og øverst ligger pakken med ringene i ... jeg bliver mundlam (og det sker ikke tit:) ) og glemmer helt at sige ja ... indtil han spørger igen :bearhug: ... ringene er 'låne ringe' idet guldsmeden (Johan Torp) laver et nyt par til os - disse er dem han har i udstillingen - men de er lige som jeg ønskede - også selv om jeg ingen medbestemmelse har haft ... så dejlig overraskelse, og vi har gået smilende rundt lige siden ...og siger hver 10. min. 'tænk sig, vi skal giftes' - hans formor på 91 år blev da også helt fortumlet og sagde fluks - så må jeg leve et år mere - og i næste sætning - så skal jeg have ny kjole (ja, man kender vel kvinder) min familie får det af vide i morgen og Klaus forældre mandag -HAHA- glæder mig til at se hans mor i hovedet -HAHA-

nå må hellere smutte, skulle jo egt. pakke ud og ikke sidde her -HAHA-

der følger mere om kjolekøbet senere (y)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer