Guest stineka

Stine & Klaus 22.4.2006

1,426 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ih ja, er det ikke vildt - og saa er internettet naturligvis nede hjemme paa kollegiet saa jeg ikek kunne snakke med Klaus i morgen - ihh, altsaa ...men klar ... neeejjjjj, det kan man vist ikek sige, arbejder fortsat paa fotograf, tjenere og musik ....som er de sidste af de store ting der mangler + lige 1000 smaating :griner:-

0

Del dette indlæg

ih ja, er det ikke vildt - og saa er internettet naturligvis nede hjemme paa kollegiet saa jeg ikek kunne snakke med Klaus i morgen - ihh, altsaa ...men klar ... neeejjjjj, det kan man vist ikek sige, arbejder fortsat paa fotograf, tjenere og musik ....som er de sidste af de store ting der mangler + lige 1000 smaating :)

<{POST_SNAPBACK}>

ork, der er meget tid endnu, stine du er skam så organiseret, at det kun kan blive godt :) Personligt har jeg syslet med lidt takkekort her for nylig, men ellers har jeg ikke rigtig lavet noget de sidste par måneder vedrørende planlægningen, og det er om 4 måneder, så med et år tilbage bliver det simpelthen så gennemtænkt, (hvilket det jo også allerede er)

og så lige et spørgsmål: er jeg blind, eller hvor er alle historierne fra brudemødet i var til???

:griner:- Rikke

0

Del dette indlæg

og så lige et spørgsmål: er jeg blind, eller hvor er alle historierne fra brudemødet i var til???

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Stine

:yeah: 1 ÅR til den stor dag :griner:- Wauw!

Men jeg dog enig med Rikke, jeg syntes også der mangler lidt billeder og små historier http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej piger,

havde ikke selv kamera med til brudemoedet saa I maa noejes med de andres fine billeder :griner:-

og historier - jeg ville overhale soede Rikke i antal besvarelse hvis de alle skulle med, men vi rundede flere hjoerner, baade bryllup og ikke bryllup og baade det mere humoristiske og det mere alvorlige - hvis man vil vide mere maa man deltage i brudegrillfesten hjemme ved Trisse til sommer :)

0

Del dette indlæg

nå, lige inden jeg tog afsted fik vi også snakket med kokken, en af vores bekendte der dog skal med til festen som gæst sørger for det .. har desværre ikke den foreløbige menu her, men skal nok prøve at finde den frem, den kommer til at bestå af 4 retter og så bryllupskagen til desert... noget i retningen af; røget dyrekølle, grønne og hvide apsarges med marineret røget laks, havtaske tortelini (hvor havtasken er 'pastaen' der så fyldes op indeni) og så noget oksemørbrad med sesamkartofler noget fennikelsalat, oksejuice og nogle bagte tomater, skaloteløg eller lign.

vi har aftalt en prøvemiddag når jeg kommer hjem, så vi kan se om det falder i god smag, så er der jo tid til at udskifte lidt ... vi vil dog gerne holde det i denne stil, da det passer sig til årstiden hvor brylluppet skal stå .. men vi får at se .. planer er jo til for at blive ændret :blush:

-HAHA- Stine

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

nå, lige inden jeg tog afsted fik vi også snakket med kokken, en af vores bekendte der dog skal med til festen som gæst sørger for det .. har desværre ikke den foreløbige menu her, men skal nok prøve at finde den frem, den kommer til at bestå af 4 retter og så bryllupskagen til desert... noget i retningen af; røget dyrekølle, grønne og hvide apsarges med marineret røget laks, havtaske tortelini (hvor havtasken er 'pastaen' der så fyldes op indne i) og så noget oksemørbrad med noget fennikelsalat, oksejuice og nogle bagte tomater, skaloteløg eller lign.

vi har aftalt en prøvemiddag når jeg kommer hjem, så vi kan se om det falder i god smag, så er der jo tid til at udskifte lidt ... vi vil dog gerne holde det i denne stil, da det passer sig til årstiden hvor brylluppet skal stå .. men vi får at se .. planer er jo til for at blive ændret  :)

-HAHA- Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder super dejligt ...mums....du siger bare til og hvornår så skal jeg nok komme -HAHA--HAHA-http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

:blush: Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nå, lige inden jeg tog afsted fik vi også snakket med kokken, en af vores bekendte der dog skal med til festen som gæst sørger for det .. har desværre ikke den foreløbige menu her, men skal nok prøve at finde den frem, den kommer til at bestå af 4 retter og så bryllupskagen til desert... noget i retningen af; røget dyrekølle, grønne og hvide apsarges med marineret røget laks, havtaske tortelini (hvor havtasken er 'pastaen' der så fyldes op indne i) og så noget oksemørbrad med noget fennikelsalat, oksejuice og nogle bagte tomater, skaloteløg eller lign.

vi har aftalt en prøvemiddag når jeg kommer hjem, så vi kan se om det falder i god smag, så er der jo tid til at udskifte lidt ... vi vil dog gerne holde det i denne stil, da det passer sig til årstiden hvor brylluppet skal stå .. men vi får at se .. planer er jo til for at blive ændret  -HAHA-

-HAHA- Stine

<{POST_SNAPBACK}>

slurp, jeg kan godt komme den dag i skal giftes -HAHA- nej pjat det lyder rigtig godt, mums for en menu

:blush: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har kigget lidt brudebuketter, men har svært ved at vælge hvad der vil passe til kjolen, er ret vild med calla'er eller amaryllis i et bundt, men er på den anden side også ret vild med de lidt mindre buketter med f.eks. bonderoser, pæoner o.lign. og til sidst vil jeg egt. gerne finde noget med fresier fordi det var min mors ynglingsblomst - forvirret? det er ejg i hvert fald, sætter lidt ind, men gode ideer modtages med KYS hånd -HAHA-

post-10253-1114280230.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I er godt klar over at I ikke hjælper ved at sige at de er flotte?? i skal jo sige at en slags er flot, så det bliver nemmere for mig at guide kæresten, jeg mener, hvis jeg er forvirret hvad bliver han så ikke??  :blush:

-HAHA-

Ja, Stine - det er nogen maaaajet flotte buketter!

No further coments...

-HAHA-

Joooohhhda...

Jeg æææælsker personligt calla'er - men ved ikke om det fungerer som brudebuket FOR MIG (!)... Tror i hvert fald at du har ret i iagttagelsen med, at det hurtigt kan bli' lidt tamt, hvis alt er hvidt i hvidt...

MEN, klarer man tilgengæld at "ramme" det hvide i det hvide (meget svært at forklare (!), så kan det også være det flotteste på jord... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Forresten er den orange calla-bukett da bare for flot... :heppe:

Buketterne med bonderoserne blandet med enkelte andre er ubeskrivelig smukke... Tror selv jeg ender med bonderoser på ønskelisten... :)

-HAHA- Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer