Guest Crea

Hvor meget kommer Jeres bryllup til at koste?

59 indlæg i dette emne

En billig brudebuket - hvis man har en svaghed for hvide tulipnaer som jeg har - jeg så det i oprah - er en stram bundet buket kun med hvide tulipaner - ser skide godt ud og kan man nok helt klart selv lave.

Jeg har også gemt et billede jeg har fundet af en bordekoration med hvide tulipaner...

Det er en høj glasvase hvor der nede i står et par hvide tulipaner (det synes jeg også ser skidegodt ud...

Hvis du kunne tænke dig at se billedet, kan du jo lige skrive...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :0))

Jeg vil da vildt gerne se billedet også ?? :0))

Vil du maile det til zenker-rygaard@smorumnet.dk ??

Vi bruger 100.000,- på vores bryllup - reception med 60 mennesker og 40 til middagen, med overnatning - og bryllupsrejsen er 14 dage i et lækkert sommerhus i jylland :0))

0

Del dette indlæg

Vu skal giftes om 3 dage, vi regner med at regningen ender på ca 105.000. Dertil kommer bryllupsrejse.

Vi skal være 50 mennesker og festen bliver holdt på et godt hotel. Vi har sparet det meste sammen siden nytår og regner med at være færdige med betalingen til jul.

0

Del dette indlæg

Hej Postet billede

Mine forældre har været så søde at betale for vores bryllup - og mine svigerforældre betaler så for bryllupsrejsen. Såvidt jeg kan regne ud, så løber selve brylluppet (altså mine forældres del) op i ca. 200.000 -det er for middag til 130 personer på et hotel i København og selvfølgelig alt inklusiv (vin, champagne, brudekjole, kjoler til brudepigerne, blomster, fotograf, musik mmm.).

Jeg forstår på mine venner (hvoraf kun et par er gift) at det er enormt usædvanligt at man bruger så mange penge på et bryllup - faktisk blev jeg helt flov sidst jeg var i Kbh, (jeg bor i Schweiz) fordi jeg hørte fra så mange at de synes det var helt vildt! Men sådan bliver det altså hos os (at vi holder det på et hotel hvor det hele bliver arrangeret, betyder jo også at jeg ikke er så stresset som jeg ellers ville være 7 uger før brylluppet!)... og jeg glæder mig enormt til den bedste og største fest i vores liv Postet billede Det sker jo trods alt kun en gang! Postet billede

Knus fra en glad august brud,

Louise

[Dette indlæg er redigeret af Lulu (edited 02 Juli 2003).]

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

til søsser!

Vi holder bryllyp for ca. 20.000

Man sparrer rigtig mange penge ved selv at stå for mad. Køb selv ind og find så en der kan stå for maden på selve dagen. Og så nogle til at servere. Vi skal giftes den 19/7 i år. Det bliver rigtig spændende. Vi er 18 og 20 år så pengene hænger ikke på træerne. Vi skal giftes i Magleby kirke på Stevns og holder festen i magleby forsamlingshus. Vi bliver 54 personer.

Håber du kan bruge det. M.V.H. Røskva

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer