Guest mosegaard

Undertøj

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

quote=Annen,Mar 2 2005, 16:0 PM]

Deter meget smuk dit undertøj!! :bearhug: Jeg ville gerne vise billeder af mit, men jeg har desværre ikke fundet noget stropløs i 70E el 65F endnu....

Anne :)

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anne!

Hvad med sådan en fra PrimaDonna - de har i hvert fald stropløs i 70 E:

Mette

post-9565-1109779782.jpg[

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var inde i byen i dag med min veninde som skal giftes om 3 måneder for at kigge på brude undertøj, og hun fik købt den sødeste corsage. Og jeg blev også helt forselsket i den, min kæreste sagde så at jeg da bare kunne købe en også. Meeeen mon ikke der er kommet noget nyt når jeg skal finde noget. Men her er den, den er fra Marie Jo og er bare super lækker.

(Ved ikke helt om den hører til her i dette indlæg, men I får den altså alligevel)

post-9893-1110058850.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja undertøjet er jo også en del af hele udstyret på den store dag, Så jeg tænkte at nu vi har en tråd med kjolerne og skoene, hvorfor så ikke have en med undertøjet.

Jeg vil gladeligt ligge ud med at vise mit dejlige sæt fra Marie Jo

Woooow det er flot.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

quote=Annen,Mar 2 2005, 16:0 PM]

Deter meget smuk dit undertøj!! :( Jeg ville gerne vise billeder af mit, men jeg har desværre ikke fundet noget stropløs i 70E el 65F endnu....

Anne :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anne!

Hvad med sådan en fra PrimaDonna - de har i hvert fald stropløs i 70 E:

Mette

post-9565-1109779782.jpg[

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for tippet. :) Men har desværre prøvet den uden godt resultat -HAHA-

:boohoo: Anne :boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg var inde i byen i dag med min veninde som skal giftes om 3 måneder for at kigge på brude undertøj, og hun fik købt den sødeste corsage. Og jeg blev også helt forselsket i den, min kæreste sagde så at jeg da bare kunne købe en også. Meeeen mon ikke der er kommet noget nyt når jeg skal finde noget. Men her er den, den er fra Marie Jo og er bare super lækker.

(Ved ikke helt om den hører til her i dette indlæg, men I får den altså alligevel)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg prøvede samme corsage - og den er super - hamrende flot... Men - jeg valgte altså en "alm. stropløs", da jeg også har stivere i selve kjolen - og jeg tror det ville blive for meget... Men som sagt super smuk :heppe:

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Ej hvor sjovt, det er den samme serie jeg har købt fra. Kunne vælge imellem corsage og almindelig sæt undertøj. Valgte bh og g streng for jeg syntes jeg bedre kunne bruge det bagefter :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Anica ..

har du købt den, og i så fald - er den i så fald til at have under kjolen? jeg havde nemlig overvejet den, men er usikker på om den for det første kan ses under kjolen og for det andet om den var særlig rar at have på i 14 timer i træk?

:bearhug:

håber det er ok, at jeg snager :boohoo:

0

Del dette indlæg

hej Anica ..

har du købt den, og i så fald - er den i så fald til at have under kjolen? jeg havde nemlig overvejet den, men er usikker på om den for det første kan ses under kjolen og for det andet om den var særlig rar at have på i 14 timer i træk?

:bearhug:

håber det er ok, at jeg snager  :loveflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Du snager bare løs ;) ...

Isabell København har den til 678,- Nu er jeg jo ikke blevet gift endnu meen jeg er sikker på den er behagelig at have på - den kan ikke ses under min kjole - jeg ved at flere af de bruger herinde der blev gift i 04 havde netop denne på og de ingen klagede over deres valg tvært imod -

Anica

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

tak for svar - var bare i tvivl om man gennem skørt eller lign. ville kunne se blonder eller strømpeholder, for det er jeg ikek sikker på at min farfar på 91 ville syntes var så spændende .. jamen så forbliver dne i overvejelserne ...

tak for svar

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer