Guest mosegaard

Undertøj

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lige idag været inde og investere i det Marie Joe sæt øverst oppe med aftagelige stropper, som der tilsyneladende er flere herinde, der har handlet - det er da populært og med god grund! Vil bare lige tilføje at det virkelig er kram - det holder på sagerne! OG apropopos at der tidligere var en, der søgte en god stropløs i 70 E - så prøvede jeg bh'en i den størrelse idag - og den er bare god! Kan klart anbefales til piger med lille omkreds og "masser af fyld". :boohoo:

:boohoo: Cille

0

Del dette indlæg

jeg har besluttet mig for denne - som jeg ved min mand vil elske ...   :lol:

Anica

<{POST_SNAPBACK}>

Super flot.. Hvem har lavet det og hvad koster det??

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Fluff

Den koster 678,- og kan købes her i kbh .. Isabell eller den kan købes direkte på nettet - hvis man tør det --- Mærket er Shirley ...

Anica

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Fluff

Jeg vil bare lige fortælle dig at jeg har købt min (magen til Anicas) i "Chic" i City2 og der ved jeg jo at du handler ;) . De har den dog ikke liggende, men kan bestille den hjem så man kan se/prøve den. Den er fra Shirley og har vare nr. 9001. Men der skal du godt nok slippe 750,- (så vidt jeg husker).

:) Anss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville lige vise det strømpebånd jeg planlægger at købe. Er egentlig ikke til strømpebånd, men når jeg kan lave lidt sjov med det så holder det! :)

Postet billede

Hvis man ikke kan se det så er det en pistol der sidder på strømpebåndet. Man ved jo aldrig hvad der kan ske på bryllupsnatten. :huh:

Redigeret af JannieE
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhh, hvor er jeg misundelig på alt jeres lækre undertøj.

Min kjole er så tætsiddende at jeg er nødsaget til at have 'havregrødsfarvet' undertøj på - passer perfekt til min havregrødfarvet hud :huh:

Det er godt jeg har kendt kæresten i mange år og ikke skal imponere ham så meget mere...

Prøver lige at vedhæfte:

Hilsen Bettina

post-9865-1111526635.jpg

Redigeret af BettinaB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg endte faktisk med at købe Marie Jo  da de ikke havde den ovennævnte corsage hjemme ...  Så her er mit undertøj ...  man kan sætte hofteholde snorer på den .. de følger med ...  strømpebånd i samme design er også købt ...  280,- for et strømpebånd !!!!!!!!!!!! 

:bearhug: Anica

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også købt det samme undertøj, dog bh og g streng - og ja måtte simpelhen også have strømpebåndet gav alt ialt 1735 kr for det - dog med strømper

0

Del dette indlæg

:( Jamen så vil jeg da også 'reklamere' med mit undertøj (corsage + trusser), det er fra Triumph kollektionen Romantic Emotion og sidder "som en million" selvom det kun kostede 398,-!! :heppe: :heppe: - jeg prøvede faktisk også den meget omtalte corsage fra Marie Jo, men denne her havde altså bedre pasform!! (på mig, str. 75 B normalt C) :)

:bearhug: fra Mette

post-11290-1112033846.jpg

post-11290-1112033881.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Ja jeg joiner de piger herinde, der har købt denne drøm til deres bryllups nat.

Nu er jeg en pige i en rimelig stor model......str. 44-46.....og det er sgu mirakler hvad den kan gøre for taljen,.....nå ja og barmen.....uha uha..... :hearts:

Med den her, skal jeg nok ikke "regne" med, at vi bare falder i søvn på bryllups natten........... :blush:

Mange -HAHA- Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mit.

Var meget i tvivl om jeg skulle vælge en corsage, men endte altså op med det her, som jeg er rigtig glad for :)  :)  -HAHA-

:o  Christina

super smukt sæt - hvor er det fra ?

:) Stine

Hej Stine.

Sættet er af mærket KONRAD, og kan købes på www.yazz.dk. Det koster 399.-

GP Christina.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer