skørpingkultur

engangskamera

9 indlæg i dette emne

Mener engang at have set en tråd til hvordan man kan pynte engangskamera, men den er pist væk for mig og derfor tillader jeg mig lige at tage emnet op endnu engang.

Jeg har været inde på Something blue, og set deres ellers ret fede klistermærker og endda til en go´ pris. Dog er eksp. og fragtgebyr så dyrt at det løber op i omkring 250 kr. Det syntes jeg simpelthen er for dyrt, set i forhold til hvad jeg får for pengene.

Jeg har købt nogle guld hjerter jeg har klistret på, det er ok, men alligevel en smule kedeligt. - sikkert fordi det er så sort...

Er der nogle af jer der har nogle kreative ideer, vil jeg blive monster glad.

Fra Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske, hvem det var af brugere her inde, men vedkommende havde pillet papet af kameraet og spray-malet det. Det så godt ud, og en ide jeg godt kunne finde på at føre ud i livet!!!!

Apropo kamera - hvilket mærke skal man købe? Ved det har været oppe og vende, men kan ikke huske det...

Svale

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke huske, hvem det var af brugere her inde, men vedkommende havde pillet papet af kameraet og spray-malet det. Det så godt ud, og en ide jeg godt kunne finde på at føre ud i livet!!!!

Apropo kamera - hvilket mærke skal man købe? Ved det har været oppe og vende, men kan ikke huske det...

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Flere herinde skriver, at de har brugt Kodak og har været tilfredse dermed, så det tror jeg også vi køber :boohoo:

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg takker for ideerne.

Kunne ikke forestille mig, at det var muligt at spray-male dem, men let og enkel løsning. Vil bare være lidt bange for at det indvendige vil tage skade da der jo er nogle huller i kameraet.

- Boks eller lign. det var da også et spændende og kreativt bud.

Takker mange gange. :bearhug: Fortsæt go´ weekend

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer