KarinaT

Karina & Christian's planlægning

1,303 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke nogen flotte ringe Karina :carrot: Og et dejligt minde at have, at dem har man selv lavet :loveshower: Det gør dem da ret specielle :griner:-

Pernille :balloon:

Det var også derfor vi valgte at gøre det på den måde...vi kunne da sagtens gå ned i en butik og finde nogle lignende ringe...men Christians forældre var ovre og få lavet ringe til deres sølvbryllup for 2 år siden og de roste det til skyerne, så den chance ville di da ikke forspilde...og slet ikke når det er sådan et unikt produkt som tilmed er billigere end i butikkerne...

Vi har ikke fortrudt et sekune og er da helt ked af at vi ikke skal have lavet flere ringe :bearhug:

0

Del dette indlæg

Må tilslutte mig koret, sikken et fantastisk resultat!!!¨

synes virkelig I har fået nogle smukke ringe ud af det, vhis jeg havde haft budgettet til det, så havde jeg hevet manden derned med det samme :bearhug:

tillykke med det super gode køb!

:balloon: Louise (som sleeeet ikke er misundelig)

0

Del dette indlæg

Hej søde

Hvor er jeres ringe flotte.. Kan godt forstå i glæder jer til at få dem på :bearhug:

Tak for besøget iaftes, det var super hyggeligt. Når vi har fået bilen, så har vi også nemmere ved at komme ud til jer..

Vi glæder os meget til brylluppet :loveshower:

:balloon: Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PYHA...

Så har jeg lige fået læst hele min tråd igennem...det tog sin tid må jeg sige...

Men nu er der lavet et helt nyt og opdateret index på side 1...Så er det lidt mere overskueligt at finde rundt i...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Det er nogle rigtig flotte ringe i har fået jer, kan godt forstå at du er glad for dem. :bearhug:

:balloon: Birthe

Hey Karina

WOOOOOOOAUUUUUUUUU hvor er jeres ringe blevet flotte..... kan godt forstå at det var hele oplevelsen værd...... :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Dejligt at du snart får dit slør hjem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Tak tøser...

Ja det hele kommer lidt tættere på når man kommer så langt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg lige fået bestilt tid til at få lavet negle...glæder mig helt vildt til at få dem på igen...Har haft det før men tog dem af sidste sommer da de ikke var så pæne at se på mere...

Men på torsdag går det løs igen... :yay:

0

Del dette indlæg

Ihhh altså...havde lige håbet på at sløret kom med posten i dag...men så må jeg bare se om jeg kan vente til på tirsdag...er vildt utålmodig lige nu...

Men der er jo også kun 70 dage tilbage...

:balloon: :carrot: :bearhug: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUBIIII...

Har lige fået an mail om at vores Kærestebilleder er blevet sendt i dag...nu glæder jeg mig bare til at få dem hjem så vi kan få dem op og hænge...

I kan da lige få et lille kig mere :balloon:

post-11386-1145107963.jpg

0

Del dette indlæg

Med inspiration fra Lambada Bamse har jeg valgt at lave pynten til vores bryllupskage selv...har haft kontakt med konditoren og det var helt okay så det skal bare leveres til ham når det er færdigt og så sætter han det på...skønt...

Bryllupskagen ser normalt sådan ud...og den synes jeg bare ikke lige passede ind...

post-11386-1145272029.jpg

Den blir stadig i 5-6 etager...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super topfigur. Jeg elsker dem, der er lidt anderledes . . . . . .

og kærestebillederne er bare for skønne .. . . .. .

:balloon:

Dinah

Tak søde...

Je vi er også helt vild med den netop fordi den er så afslappet :griner:-

0

Del dette indlæg

I dag har jeg stik imod alle regler selv taget dilemmaet op mht at følge mig op...jeg syntes bare at det vi var nået frem til var helt forkert og jeg skulle følge mit hjerte.

Så i dag tog jeg fat i Flemming og sagde at jeg skulle snakke med ham. Jeg sagde at jeg havde taget et valg og jeg måtte følge mit hjerte og det blev ham der skulle følge mig op om han ville det eller ej. Hans reaktion var lige som jeg havde håbet på. Han blev ovenud lykkelig ligesom første gang jeg sagde det til ham.

Jeg har skrevet en lang mail til min far og forklaret hvordan og hvorledes det hele hænger sammen. Har dog denne gang frabedt at det skal starte en diskussion for sidste gang brød jeg fuldstændig sammen over det.

Men har jeg truffet mit valg - med hjertet...og nu er det sådan. BASTA...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer