Gantzel21

14. maj - brude

31 indlæg i dette emne

Sad og tænkte på, om der var andre end mig der skal giftes 14. maj? I dag har vi jo kun 2 måneder tilabge til den store dag, så jeg ville høre om vi skulle følges ad den sidste tid? Flere hjerner tænker bedre end 1 :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jepper, vi skal også til alters den 14. maj...........puha nu er der ikke længe til.

Vi blev dog borgerligt viet sidste år, fordi vi gerne ville have den dag helt for os selv......det foregik i dyb hemmelighed, og ingen ved det endnu.

Vi er ved at have styr på det meste...........hvad med jer ???

mange knus Mia

0

Del dette indlæg

Hey hey hey

Jeg hopper med på bølgen. Vi skal også giftes den 14. maj og på selvsamme dag skal vi have vores anden datter døbt. Jeg glæder mig sindsygt. :heppe: :boohoo:

Akkurat lige nu sidder jeg og kæmper med en tale til min kommende mand.

Jeg har allerede været igang med den i 3 uger og det er aldeles ikke let, sku jeg hilse og sige. jobbar

Jeg har nogenlunde styr på tingene. Jeg har fået købt kjole og hvad dertil hører og maden har vi fået på plads og der hvor festen skal holdes

så der er bare en masse småting, som lige skal falde på plads, men det kommer jo nok. :boohoo:

kh Ann sommer

0

Del dette indlæg

Me to me to!!!

Vi er som Willuc også borgerlig viet, i al hemmelighed. Men familien har fundet ud af det.

Jeg er også med på at vi følges her de sidste måneder op til :boohoo:

- Det er jo hyggeligt at følge andre :boohoo:

Vi har styr på feststed, overnatning, menu, musik, kørsel, fotograf og kjole, undertøj til mig.

Så der er da en del som mangler, efter min mening.

Smykker, sko, bordpynt(kamera,bordkort,gaveposer, kleenexbokse og risposer).

Gemalen mangler tøj & sko, buket, kirkepynt, brystbuket.

Puha, kan i komme på mere tøser??

Redigeret af fam.skytte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer,

Ja - den 14. maj er også vores dag. :boohoo:

Har fået rigtig meget inspiration herinde :boohoo:

Sidder lige nu og kæmper med at finde ud af hvordan vi får begge vores efternavne med et bindestreg. mit navn - hans navn eks. Hansen-Jensen

Det er der ingen på kommunen der ved, og statsamtet siger jeg skal ringe på torsdag!!!!!!!!!!

mange hilsner

Bettina

0

Del dette indlæg

Hold da op en populær dag, men den er nu også lidt oplagt - af flere grunde :boohoo:

Vi har selvfølgelig også valgt denne pinse lørdag. Og vi er på trods af 2 små piger ikke blevet gift på rådhuset i forvejen.

Vi har styr på en del, og så er der bare så meget vi ikke har tjek på endnu. Men kjolen, mandens tøj, hotel, mad og gæster er der ved at være styr på, samt fotograf og hår.

Jeg har indtil videre haft stor glæde af at kunne svælge i alle billederne og har især brugt meget tid på at kigge på brudebuketter.

Kjolen er købt hos Panayotis i Vejle, hvor jeg i øvrigt har fået en :boohoo: god behandling. Det kan anbefales. Men de fleste af jer har nok købt kjolen allerede.

Glæder mig helt vildt!!!! Der er bare ikke lang tid til nu. Er der nogen af jer som har været på polterabend elle har nogen fornemmelser af hvornår det bliver??

0

Del dette indlæg

Er der nogen af jer som har været på polterabend elle har nogen fornemmelser af hvornår det bliver??

<{POST_SNAPBACK}>

Har ikke været afsted endnu. Den veninde der står for det, er en ret travl dame :lol: med eksamer etc, så det bliver nok først engang i løbet af april. Sjovt nok har jeg næsten ikke tænkt på polterabend endnu - har nok at se til med alle de andre ting :toot:

Pt. er de ting vi mangler, følgende:

Prøveopsætning på hår/makeup - engang i april

Afhentning af gommen tøj - i morgen :hug:

Bestilling af bryllupskage og blomster

Fornyelse af halskæde - bliver nok droppet, da det bliver for dyrt

Ægteskabserklæring - mangler da jeg stadig er i tvivl om navnet :)

Indgravering af ringe

Boxershorts (gom) og trusser (brud)

Taske & strømpebånd - købes nok på fredag til tilretning

Kirkepynt

Brudevals

Morgengaver

Musik på CD

0

Del dette indlæg

Vi mangler:

Øve brudevals

Bestille bryllupskage ( har en tid hos bageren)

Snakke endeligt med frisør

Afhente brudekjolen som er ved at blive syet ind

gå sko til - husk det nu piger :toot:

Bestille blomster

Afhente de færdige ringe

Købe gaver til dem som hjælper os

Lave foldere til kirken, bord og menukort

tabe 1,5 kg :lol:

Gro lidt længere hår :)

Tale aftenen igennem med barnepigerne

...og så sikkert en hel masse andet jeg har glemt. Lad os se jeres huskesedler så vi måske kan komme i tanke om noget vi skal huske.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er også 14 maj brud :lol:

er ved at have styr på det hele, mangler dog:

1. øve brudevals

2. gommens tøj

3. undertøj

4. borddækningen ( har fundet ud af det meste, mangler bare at købe det)

5. tale til manden....pyhhh det er svært.

6. sko til børnene, er i fuld gang med at gå mine egne til :toot:

Det var vist det........håber jeg ;)

:) Diana

0

Del dette indlæg

Hej.......lidt opdatering herfra.

Jeg ville så frygteligt gerne kunne sætte billeder ind her, men af en eller anden grund VIL det ikke lykkes mig...... :angry1:

Jeg ville nemlig gerne, at vi alle satte billeder ind, af vores kjoler..(ja jeg ve de jo nok er et andet sted her i forumet, men las os da samle det lidt)...af vores sko, indbydelser, blomster, hår osv osv.........nu er vi jo lidt indspiste, da vi alle skal til altes samme dag.

Hvis jeg finder ud af, at smide mit ind også........ :) ......så gør jeg det straks....(det har vist noget med billedernes størrelser at gøre, og jeg KAN ikke finde ud af at gøre dem mindre)

Nå men her er der også ved at være styr på det meste:

Dog mangler vi:

Brudevalsen.........men den øver vi ikke. Vi dansker vist bare rundt på bedste vis. Det andet har vi erfaringer med, at det kommer til at se SÅ kluntet ud....så hellere at den ikke er helt korrekt, men det ser pænere og blødere ud..... :lol:

Bestille blomster........damn jeg MÅ også se at komme afsted.

Få tilrette kjolen.........skal derop d. 14. april.....og inden da skal jeg have prøve opsat mit hår.

Lave bordkort og andet bordpynt........men jeg gider altså ikke gå igang, når jeg ikke ved hvor mange vi bliver ialt.......der er svar deadline d. 2. april.

Købe ind til receptionen........vi har lige 3 timer herhjemme mellem kirkern og middagen, hvor der skal være lidt kaffe og kage.

Købe gave til vores barnepige.............men jeg er så blank man kan blive, derfor aner jeg ikke hvad vi skal købe til hende.

Tja det var vist det.....................ja oksy, ringe og fortograf mangler vi også, men det er fordi det i første omgang er sparet væk. Skulle der komme et hav af afbud......(håber ikke).....så vil vi prioritere en fotograf først, og så dernæst ringe.....ellers genbruger vi vores forlovelsesringe til kobberbrylluppet, hvor JEG så får en ny fin ring........ :heppe:

Alt i alt synes jeg er ret godt med.............men puh jeg synes der er laaaaaaaaang tid til endnu.

Jeg vil forsøge mig igen med de der billeder............men synes I ikke det kunne være meget hyggeligt med billeder herinde også `??

Hyg jer alle

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Hi hi hi.............ja som jeg sad der og skrev min lille opdatering til jer, tog jeg en beslutning.

Fandme jo, om vi ikke skal have proffecionel fotograf, som kan tage nogle smukke billder af os.............

Så nu er det i stand...........en fotgraf der kommer før kirke og er der og tager billeder før, under og efter velsignelsen. Og så mødes vi med ham på en lokation bag efter og bliver foreviget smukt i den grønne natur......nu understår det sig i at regne den dag.... :angry1:

Efter brylluppet får vi så en mappe med ALLE de billeder i, han har taget.....mellem 5 og 6 hele film. Vi får negativerne også, så vi selv kan få lavet forstørrelser..........og alt det skal vi give....da da da......2000 kr for. Det er da billigt......... :)

Så nu får vi sgu også fotograf............ihhh hvor er jeg glad.

Mange knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvaaaaaaa 14. maj brude.......kommer I ikke til det der Brudemøde i Kbh d. 27. marts ???

Det kunne være fantastisk at møde de piger, man skal dele d. 14. maj med.....*SS*

Mange knus Mia

<{POST_SNAPBACK}>

JO jeg kommer skam :) Det vil jeg ikke gå glip af :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej 14. maj brude

Jeg er så edder flintrende rasende..... :angry1: :angry1:

Min kære far reddede vores bryllup.....lidt.....ved at tilbyde, at betale for min kjole. Jeg har altid været af den holdning, at man da bare kan leje sin kjole, for hvad skal man dog havde den hængende for bag efter.....men da jeg fik min drøm af en kjole på, MÅTTE jeg bare eje. Hvordan skulle jeg dog overhovedet kunne levere den tilbage igen, efter at den har fulgt mig på min lykkeligste dag.

Vi har ikke i vores budget til at jeg kunne købe en kjole, og genrelt var vores kjole budget på kun 5000 kr........men min kære far meddelte så, at han ville betale for min kjole.....uanset hvilken en det måtte blive, og så jeg kunne eje den.

Ikke et øje var tørt....og slet ikke mine.

Nu er drømmen købt......og betalt.....og nu melder han ud, at han ikke kan betale noget alligevel.........han har ikke pengene ??????????????

Jamen fair nok, men SÅ SKAL MAN IKKE LOVE DET.

Vi har jo brugt de penge på at købe og betale kjolen, og vi har faktisk også brugt de 5000 kr, som vi havde budgetteret ed il kjole, på nogle andre ting, som vi ellers ville have prioriteret væk.

Nu står vi så og mangler godt 10000 kr i vores budget.......hvordan i himlens navn skal vi dog kunne skaffe dem ??

Ja vi skal jo nok tage kontakt til vores bank, men det var altså ikke lige vores plan......jeg HADER at tikke om penge i banken.

Øv, hvorfor stolede jeg på min far......ja jo det gjorde jeg jo fordi han er min far, og man stoler jo på sin far..............dumme dumme mig.

Og han ved slet ikke, at vi faktisk holder dette bryllup nu, kun på grund af ham......han skulle skamme sig.

Øv øv øv......jeg synes lige at det hang så fint sammen....... :huh:

Mange knus Mia.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hejsa snart fru'er :bearhug:

jeg har været på polterarben...... :)

jeg blev kidnappet d. 2 april....kan kun sige jeg gør det aldrig mere....hehe

jeg har beskrevet dagen og sat et billedet ind på min planlægning

:bearhug: Diana

0

Del dette indlæg

Hallloooo Tina!

Hvorfor er det liiige, at jeg ikke har skrevet i denne tråd før nu???

Nå, men jeg er altså også en af dem der skal giftes "samme dag som kronprinsen", som rigtig mange mennesker efterhånden har gjort mig opmærksom på :bearhug:

Min planlægning ligger lige her!

OG NU ER DER KUN EN MÅNED TIL....!!!!! :bearhug::)

Redigeret af Tikkitiks
0

Del dette indlæg

Hej Tikkitiks

Velkommen til os 14. maj brudes fælles tråd........

Sjovt jeg har faktisk set din planlægnings tråd tidligere, for jeg bed mærke i, at jeg en gang har haft en dejlig romantisk weekend med min kæreste, på det sted, hvor jeres fest skal holdes.

Det er et kanon sted.

Held og lykke om en måned.

Mange knus Mia

0

Del dette indlæg

Nu føles det godt nok som om der ikke er lang tid til. Der er under 1 måned :violin: .....!

Jeg har så mange ting der ikke er styr på:

Fotograf er bestilt, men endnu ikke aftalt nærmere

Hår, skal over 10 Maj og have farvet o.s.v.

Make-up - prøve make-up 5.Maj og der SKAL gemalen have styr på buket, da hun gerne vil have dens farver til at gå ud fra...

Så er der sidste tilmelding, det er idag. Mangler svar fra en del faktisk. Men det er gemalens fætre og kusiner.. Intet nyt på den front.!

Så er der kjolen, den bliver syet til 29+30 april (har endnu ikke købt sko).

Og meget meget mere...

Nøj jeg bliver da godt nok stresset

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer