Guest Anita6880

lorte liv

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg sidder med en følelse af håbløshed, når jeg læser dit indlæg........hvordan må det så ikke føles for dig. Jeg tror ikke, at man kan sætte sig i dit sted, med hensyn til dine følelser og din smerte.

Mon ikke din mor vil at I skal gennemføre jeres bryllup??

Jeg føler med dig og din familie i denne meget svære tid.

Mange knus og varme tanker

Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi har nu besluttet os for at udsætte brylluppet en måned eller to for at få det hele på afstand, selvom det er meget trist nu når det hele jo bare er klar. Hvis vi holder festen som planlagt vil det lægge en dæmper på det hele tror vi.. da der jo også er mange med fra min familie som er påvirket af dette. Så vi snakker lidt om at det måske skal være den 21 maj i stedet for men nu må vi se. Vi skal jo have det hele til at passe..

Men nu ser vi når vi kommer efter påsken.. Der kan jo nå at ske så mange ting..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har nu besluttet os for at udsætte brylluppet en måned eller to for at få det hele på afstand, selvom det er meget trist nu når det hele jo bare er klar. Hvis vi holder festen som planlagt vil det lægge en dæmper på det hele tror vi.. da der jo også er mange med fra min familie som er påvirket af dette. Så vi snakker lidt om at det måske skal være den 21 maj i stedet for men nu må vi se. Vi skal jo have det hele til at passe..

Men nu ser vi når vi kommer efter påsken.. Der kan jo nå at ske så mange ting..

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan jeg godt forstå...

:bearhug::)

JJ

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer