Guest Anita6880

lorte liv

31 indlæg i dette emne

Lige nu har jeg bare allermest lyst til at aflyse det bryllup!!!

Min mor har været syg af sclerose gennem de sidste 15 år ca og de sidste par måneder er det bare gået ned af bakke.. Hun blev så indlagt i torsdags.. Og i går fik så den mest forfærdelige besked. . Min mor klarer det ikke denne gang og lægen synes vi skulle tage om at besøge hende for der var ingen der kunne/kan sige hvornår hun går bort.. :huh:

Det var virkelig den mest forfærdelige besked jeg nogensinde har fået .... Livet er bare så uretfærdigt at en kvinde på kun 49 år skal rives væk herfra!!! Tillykke Gud!! :angry1:

Jeg ved godt han ikke skal have skylden men det gør bare så utrolig ondt når det er ens mor.. Og så lige op til mit bryllup. Jeg ved godt det er det bedste for hende, men vil så gerne have hun skal opleve mig som brud..

Min far siger at vi ikke skal aflyse brylluppet for det hjælper jo ingenting, men lige nu kan jeg bare ikke forestille mig at holde bryllup uden hende

Redigeret af Anita6880
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en trist og forfærdelig besked at få, jeg er virkelig meget ked af det på dine vegne, så grum kan skæbnen nogle gange værre. Jeg ved godt, at ingen af os lige nu kan sige noget, der rigtig kan trøste dig, så jeg vil bare nøjes med at sende mange :huh: og varme tanker.

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sender de varmeste og største :huh: til dig! Det er vist noget du har brug for i denne tid! Føler med dig! Det er kun i orden at være frustreret og gal... Det kan somme tider hjælpe meget at have en at give skylden, så vær du blot gal på Gud!

:) Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først en stor :) nogen gange går tingene desværre ikke som man håber på. Livet skal dog gå videre og da din mor har været syg i mange år, er det ikke respektløst, at holde jeres bryllup selv om hun skulle gå bort kort inden.

Man ved jo aldrig, måske kæmper hun og oplever dagen alligevel. :huh:

0

Del dette indlæg

Fy for pokker. Det er bestemt ikke en sjov situation at stå i, og jeg kan godt se at det giver nogle overvejelser om Jeres forestående bryllupsfest, selvom det i bund og grund er det mindste af det hele.

Man kunne have en formodning om at din mor ønsker at I skal holde festen, og at det vil være i hendes ånd at gøre det, men uanset hvad vil det ligge en dæmper på festen. Ingen tvivl. Jeg har selv været ude for før at blive aflyst ret kort op til en fest på grund af dødsfald. Her valgte man at holde festen bare på et "lavere blus". Spørsgmålet er også om ikke det er det rigtige at gøre.

Selvom I måske udskyder festen et år vil du stadig tænke på din mor på dagen og ønske at hun var der.

Det er utroligt svært at sige hvad I skal gøre, og det bedste forslag er måske netop det Mosegaard foreslår; At I indretter Jer sådan at din mor får vielsen med.

0

Del dette indlæg

:) Puha! Stakkels dig!!!

Vi var også ude for et dødsfald lige før vores bryllup, dog ikke så tæt på som dig, men én der var inviteret og som altid har betydet meget for min mand. Vi valgte at se på det, at hun var der i vores hjerter og tanker og et eller andet sted tror jeg også hun var der og så os.

Er den langt ude?

Pøj pøj!

:huh:

Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. er helt tom for ord, netop fordi det er ens mor der er allernærmest især i tiden op til et bryllup... :huh:

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne, men håber at du finder styrke et eller andet sted til at tro på, at hun er med dig på dagen uanset hvad der sker.

Mange tanker fra Kathrine :hjerte:

0

Del dette indlæg

Det gør mig så ondt at høre det med din mor, det må være forfærdiglig at få sådan en besked........ ja livet er uretfærdig, og det er forfærdiglig at en kvinde i så en ung alder er blvet syg med en grim sygdom. :).. Det er svært at finde "de rigtige ord" men sender dig de varmste og medfølende tanker fra mig :huh:

Redigeret af Solmusen
0

Del dette indlæg

Jeg føler med dig. Vi var jo også lige ved at miste Thomas's far i sidste uge, men han er ok nu. Og igår døde min onkel.

Måske det bringer din mor lykke at vide at du er i gode hænder/kommer det?!

Ja jeg ved godt der er ikke nogen ord der kan retfærdiggøre hvad du føler lige nu.

Hvis din mor kan klare det, kan I jo vælge at gifte jer inden, hvor bare hun og din far er med (og måske svigerforældre)- det var bare en tanke...

Stort knus og kram

Pernille

0

Del dette indlæg

Det gør mig så ondt at høre :huh::):bearhug:

Jeg tror faktisk, at jeg ville blive gift nu, hvis det var mig. Min veninde gjorde det, da hendes far lå på det sidste. De holdte så en stille fest bagefter og nu her på deres 1 års bryllusdag, så skal vi alle til fest.

Jeg er overbevidst om, at jeg ville gøre det samme.

Lad os vide hvordan det går og skæld du bare ud på Gud. Livet er ikke retfærdigt!

:bearhug:-HAHA-:bearhug::hug::hug::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuh ha...her har du lige en masse :huh: !

Det er en af de mest uretfærdige sygdomme...da den ikke kan helbredes! Min mormor lider også af det! - Det jeg tror der er vigtigt...er at man prøver at forstå, at det måske er det bedste for din mor...det er jo heller ikke et værdigt liv at leve med et smertehelvede! Menn..det er nok nemmere sagt end gjort!!

1000 tanker herfra! :):bearhug: KH M

0

Del dette indlæg

:huh::):bearhug::bearhug:-HAHA-

Det gør mig virkelig ondt på dine vegne. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige/skrive, men husk, at du altid kan skrive herinde for at få nogle af frustrationerne ud. Vi vil altid gerne lytte/læse, og give gode råd, hvor vi kan.

Håber på det bedste for dig - er sikker på, at din mor også ville sige, at i skal holde brylluppet, for hun vil med garenti være med på sidelinjen ofr se jer give hinanden et ja til kærligheden og hinanden.

Jeg ønsker dig det bedste især den næste tid.

Kærligst Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først vil jeg sige mange tak for alle de varme ord. de varmer virkeligt..

Flere af jer snakker om at vi kan blive gift nu så min mor når at opleve det, men det er til ingen nytte.. Hun er langt væk i en anden verden for sig selv. Hun kan ikke snakke eller noget.. Hun aner slet ikke vi er hos hendes side. Jeg ville bare ønske hun kunne få fred nu. Det er det bedste for hende selvom det er hårdt at sige, men sådan er det jo tit..

Hvad angår festen tror jeg den blir holdt som planlagt og jeg ved at hvis hun er gået bort til den tid vil hun sidde i himlen og kigge ned på os og smile og sende os de varmeste tanker. Hun vil helt sikkert ønske at vi holder festen . selvom det ikke vil være det samme uden hende ved jeg at vi nok skal få en god fest og hun vil være i vores tanker.

Hvor jeg virkelig beundrer min far så meget.. Han har passet og plejet hende. Været hos hende altid i gode og dårlige stunder og lige nu hvor det er allerværst tager han det virkelig flot..

0

Del dette indlæg

Det gør mig ondt med din mor, det er ikke retfærdigt.

Det glæder mig dog at høre at du har fået bearbejdet det lidt, og jeg tror du har ret i, at det bedste er at holde brylluppet, selv om det føles som om man til tider bare har lyst til at gemme sig væk og være alene.

Måske er din mor i en anden verden, men jeg tror nu stadig der er mere mellem himmel og jord. Tal med hende ! Fortæl hende hvad du føler og måske du kan placere en ting fra brylluppet hos inden (evt. inden), så har du gjort dit til at hun alligevel er med. Blot en tanke.

Håber ikke at det lyder alt for tosset, har svært ved lige at finde de rette ord.

Held og lykke

:huh:

0

Del dette indlæg

Hej

Der er ikke det stor at sige, undtagen at jeg føler med jer og sender både dig og din far nogle store :huh::):bearhug:

Det er hårdt at midste et nært familie medlem, og jeg kan ikke engang forstille mig hvordan jeg vil takle det når det bliver mine forældres tur -HAHA- Så jeg sender lige et par :bearhug: mere og håber at din mor finder fred og bliver smerte fri

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Flere af jer snakker om at vi kan blive gift nu så min mor når at opleve det, men det er til ingen nytte.. Hun er langt væk i en anden verden for sig selv. Hun kan ikke snakke eller noget.. Hun aner slet ikke vi er hos hendes side. Jeg ville bare ønske hun kunne få fred nu.

<{POST_SNAPBACK}>

Så kan jeg godt se, at det måske er bedre, at gøre som planlagt. Jeg tror altså også, at der er mere mellem himmel og jord, så tal med hende. Fortæl hende de sidste ting om brylluppet etc. Hun kan godt høre dig!

Din far er en fantastisk mand!! Kan godt forstå, at du er stolt af ham.

Du får igen en masse :huh::):bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer