Guest scoutgirl

Rådhusbryllup

7 indlæg i dette emne

Hej! Jeg mangler lidt inspiration.... Postet billede!!

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste til oktober, på Ballerup Rådhus. Mit problem ligger i at vi ikke selv kan vælge tidspunktet, dvs. vi kan risikere at skulle giftes om formiddagen, men vi holder jo først fest om aftenen... Er der nogle af jer som har nogle erfaringer til hvad man selv og gæsterne gør i de mellemliggende timer, jeg går ud fra at nogle af vores gæster gerne vil se os blive gift!!

knus Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læste (et eller andet sted)

at man fx kunne ringe til det lokale turistkontor, leje en guide + en bus og få en tur rundt i byen. Selvom mange kender byen, er der altid noget nyt at høre jo. Man kan evt. slutte turen af med en lille forfriskning i en skovpavillion eller lign.

/Malene

------------------

Størst af alt er kærligheden.

0

Del dette indlæg

Hvis mange af gæsterne kommer langvejs fra, kan jeg godt se problemet. Hvis ikke, så har jeg hørt om nogle der gik ud og spiste frokost med deres forældre/nærmeste.

Man kunne også (hvilket jeg personligt selv gerne vil), holde en reception, og for en gangs skyld have god tid til det! Alle snakker nemlig om, at de ville ønske de havde haft mere tid til receptionen. Problemet skulle være, at man ikke har ret god tid til at få snakket med gæsterne. De ville I jo så have god tid til...

Mvh.

Brud 2004

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes kl. 11 på rådhuset. Først synes jeg også det var trals, for vi havde regnet med at festen skulle starte sidst på eftermiddagen. Men vi har valgt at starte festen kl. 13, og så køre på med velkomstdrink, middag, brudevals og det hele, som om det var om aftenen. Og så slutter det hele ca. kl 23, og folk kan komme hjem og få deres nattesøvn (incl. os..) Kl. 12 skal vi til fotograf. Der er så ca. 1,5 timer mellem vielsen er færdig, og festen starter. Men der har vi valgt, at det skal folk selv finde ud af. Dem, der bor i nærheden kan nå at tage hjem og skifte eller lign. Dem der kommer længere fra kan gå på cafe eller besøge dem der bor tættere på. Men det er trods alt ikke så længe det drejer sig om.

Nu synes jeg det er en god løsning. Det er dejligt når man bruger hele dagen til at fejre, i stedet for at det halve af dagen går inden man kommer igang. Det gælder dog mest for alle andre end mig selv, da jeg skal vildt tidligt op får at få sat hår og den slags.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg skal giftes på lørdag (26/7-03) på Københavns Rådhus klokken 11:45 og vi har valgt at holde en reception fra klokken 13-16 hjemme i vores have. Til receptionen vil der blive serveret champagne & bryllupskage og lidt snacks og vi vil pakke gaver op - noget man ellers aldrig får tid til ved festen om aftenen. Klokken 16 tager vi de af gæsterne, der skal med til middag om aftenen med på en kanalrundfart (ca 1 time), og ender på Trekroner Søfort, hvor vi skal holde selv bryllupsfesten!

0

Del dette indlæg

Hej Anita,

Er bare lidt nysgerrig: Hvordan kommer jeres gæster hjem efter festen? Sejler båden frem og tilbage flere gange eller kun når festen er slut?

Vi overvejede selv Trekroner, men kunne ikke rigtig overskue det med at få folk hjem, når de gerne ville. Man er jo lidt 'fangerne på fortet' i sådan et tilfælde Postet billede

Det lyder ellers dejligt!

0

Del dette indlæg

Vi havde samme problem i Ballerup. Vi ringede såmænd til Værløse i stedet og bliver nu viet på et tidspunkt, der passer os og ikke den rådhusbetjent, der ellers skulle have vagttillæg i Ballerup. Se, det er god service - bare en skam, at det ikke var fra vores egen kommune!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer