Guest Ninkaninus2000

Aprilsnar

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er heller ikke blevet narret endnu. Tror nu en af radio stationerne er ved at narre hele Dublin, De har et mega langt spir inde i midtbyen og nu vil de flytte den ud til kysten for at bruge den som en slags fyr. yeah right de bruger flere milioner euro bare for at flytte den igen :o

0

Del dette indlæg

Tja jeg må desværre indrømme at jeg er blevet udsat for en, og ja jeg faldt da for det.... Hold da op hvor er jeg latterlig, nej men jeg har en ven som er en meget spontan fyr og han rejser rundt hele tiden uden fodfæste nogle steder, og så skrev han over messenger at han var taget til Nepal.... og gong gong det troede jeg da på,, han skrev sågar at han sad på en internet café jeg havde jo helt glemt det var1. April så der blev jeg lige snaret en gang for meget... Tilgengæld fik han igen og han troede på min historie også så det står 1-1 ligenu Hi Hi...

:o Ayoe

Redigeret af Ayoe PerCon
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja jeg må desværre indrømme at jeg er blevet udsat for en, og ja jeg faldt da for det.... Hold da op hvor er jeg latterlig, nej men jeg har en ven som er en meget spontan fyr og han rejser rundt hele tiden uden fodfæste nogle steder, og så skrev han over messenger at han var taget til Nepal.... og gong gong det troede jeg da på,, han skrev sågar at han sad på en internet café jeg havde jo helt glemt det var1. April så der blev jeg lige snaret en gang for meget... Tilgengæld fik han igen og han troede på min historie også så det står 1-1 ligenu Hi Hi...

:) Ayoe

<{POST_SNAPBACK}>

Den var da også god. :o

0

Del dette indlæg

Jeg er også sluppet, indtil videre! Medmindre at det tæller med at læreren sagde at den prøve vi skulle have var svær, og så var den nem.. (tæller vist ikke)

Jeg har heller ikke ladet det gå ud over nogen, jeg er dårlig til at lyve, så folk aner hurtigt uråd!

:o Cyen

0

Del dette indlæg

jeg blev narret imorges af min veninde. Hende og hendes kæreste kommer hjem til os og spiser i aften og det har taget os LAAANG tid at finde en aften der passede os allesammen, også skrev hun imorges på messenger at hun blev nød til at aflyse fordi de havde glemt de skulle til føsdag!!! og ja jeg hoppede også i med begge ben!! så lige inden jeg :angry1: skrev hun at hun skulle til føsdag hos APRILSNAR.......

jeg HADER denne dag... det eneste sjove er at høre alle bladene og nyhedsudsendelsers sjove indslag :o

0

Del dette indlæg

Jeg har været i Mini SFO med Zelina i dag og de har ikke lavet andet. Da vi kommer hjem siger Zelina; Kevin har tisset i bukserne. Ja ja den er god med dig, indtil jeg lige her for to minutter siden fandt ud af at hun var ved at skylle hans bukser op. Så der narrede hun mig.

PS. Skal man lave den med Neapal gennemført så skal man da lige pludselig banke på døren. Hvad er du ikke i Neapal - aprilsnar :o

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev også godt og grundig narret idag.

Min kæreste og jeg har lige købt hus her i starten af året. Vi har nu boet i det i ca. 1 måned, så de sidste officielle papirer osv. er lige ved at falde på plads.

Da jeg så står og venter på bussen på vej hjem fra arbejde idag, ringer min kæreste på min tlf og spørger om jeg har en ubetalt regning i min taske??

Øhhhh næ svarer jeg så. Han beder mig så om, at jeg lige kigger efter, for advokaten har ringet og spurgt hvorfor vi ikke har betalt en regning på 5600 kr. Den skulle være betalt for 14 dage siden og vi har faktisk ikke overtaget huset officielt før den regning er betalt!!!!!

Jamen jeg har den ikke i min taske udbryder jeg så...nu lettere panisk...jeg må lede efter den i flyttekasserne, når jeg kommer hjem..... APRILSNAR...afslører han så...... :angry1:

:o:)

Jeg synes nu det var ret gennemført, så kunne kun stå der og grine for mig selv ved stoppestedet.

Mullepigen (som ikke har nogen ubetalte advokatregninger alligevel)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer