Guest hyacinth

lipgloss til dagen

17 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg vil gerne købe en god lippgloss til brylluppet, da jeg synes læbestift kan være lidt for meget og gerne vil have noget der er lidt mere neutralt. Jeg har prøvet MANGE forskelige, men holdbarheden på de lippgloss jeg har prøvet har været elendig, ligegyldigt om det er et dyrt eller billigt mærke. jeg ved godt læbestift er mere holdbart, men findes der virkelig ikke en super gloss, der giver masser af fugt og samtidig holder godt. På forhånd tak

:o Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedregel ved gloss er jo netop, at det ikke er særlig holdbart - men når det er sagt er det min egen personlige meningen at de billigste (dem som er mest ulækre og klistrede) er dem som holder længst, da man ikke "spiser dem " lige så hurtigt. :o Derfor bruger jeg selv Rimmel's gloss.

Badutski

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hovedregel ved gloss er jo netop, at det ikke er særlig holdbart - men når det er sagt er det min egen personlige meningen at de billigste (dem som er mest ulækre og klistrede) er dem som holder længst, da man ikke "spiser dem " lige så hurtigt.  :) Derfor bruger jeg selv Rimmel's gloss.

Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

det er vi helt enige om, og som jeg skriver forventer jeg heller ikke samme holdbarhed som ved en læbestift, men det kunne jo være, der var nogen herinde, der havde fundet én de varmt kunne anbefale GP

:o Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedregel ved gloss er jo netop, at det ikke er særlig holdbart - men når det er sagt er det min egen personlige meningen at de billigste (dem som er mest ulækre og klistrede) er dem som holder længst, da man ikke "spiser dem " lige så hurtigt.  :) Derfor bruger jeg selv Rimmel's gloss.

Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

det er vi helt enige om, og som jeg skriver forventer jeg heller ikke samme holdbarhed som ved en læbestift, men det kunne jo være, der var nogen herinde, der havde fundet én de varmt kunne anbefale GP

:o Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg syntes lidt gloss er et spørgsmål om hvad man bedst kan lide, fordi gloss er jo ikke noget der holder. Det skal jo påføres igen og igen for at man får det der juicy look. hvis det skal være en gloss med fuldfarve syntes jeg chanel's er formidable men alt for dyre, hvis det skal være en klar gloss med farvetone i så foretrækker jeg juicy tubes fra Lancome de smager så lækkert og er gode at kysse med :) Men hvis jeg bare skal have klar gloss på så bruger jeg en gloss som jeg holder meget af fra tøjfirmaet ZARA, den er billig og den klistre godt om munden..... Men den klare gloss fra rimmel er også rigtigt fedtet og holder rigtigt godt. Men jeg bryder mig ikke om at kysse med den, og det gør min kæreste heller ikke hehehe. Så hvis det skal være en bryllups gloss så ville jeg foreslå den fra ZARA eller Lancome Juicy Tubes alt efter om der skal være en farvetone i eller ej :)

Mener at juicy tubes koster 125,- og den fra zara købte jeg en bunke af til 12,- stk.

:hjerte: Knuzer Ayoe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa Ayoe

mange tak for svaret, tror jeg prøver den fra lancome, af læbestifter havde jeg først overvejet Lipfinety, da jeg synes det er den mest holdbare, men den fås ikke i så lyse farver og desuden synes jeg den gryner meget, tak for hjælpen

:o Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Søde Rikke

Jamen det var da så lidt, du spørger jo bare hvis der er noget ikke GP Vil da gerne hjælpe hvis det er noget jeg ved en smule om :)

Specielt på denne smukke dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Rikke

Jeg kan varmt anbefale en lip gloss fra Clinique.. Den koster vist nok ca 80,- og er ikke særlig stor, men den findes i forskellige farver og er RIGTIG god, alle pengene værd!!!

:o Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt må jeg nok erkende at jeg er dybt forfalden til og afhængig af Dior, og alt hvad der kommer derfra af gloss. Har ellers spist mig igennem det meste af hvad der ellers er ;) men vender altid tilbage til Dior. Jeg synes de holder bare en anelse bedre end hvad jeg ellers har været igennem, er flottere på (med flottere mener jeg mere shiney - men det er jo heldigvis smag og behag) og så har de ikke i så høj grad som andre den kedelige tendens til at sætte sig på læberne som knapt så kønt og sexet "grynet-snask" :baa:

Jeg har dog til tider også været rigtig glad for Chanel.

Vil også lige bruge denne chance til at kommentere farveudvalget i Lipfinity og andre lignende 2-in-1 langtidsholdbare læbestifter! Hvorfor er det at de altid skal være så relativt mørke???

:o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt må jeg nok erkende at jeg er dybt forfalden til og afhængig af Dior, og alt hvad der kommer derfra af gloss. Har ellers spist mig igennem det meste af hvad der ellers er  ;)  men vender altid tilbage til Dior. Jeg synes de holder bare en anelse bedre end hvad jeg ellers har været igennem, er flottere på (med flottere mener jeg mere shiney - men det er jo heldigvis smag og behag) og så har de ikke i så høj grad som andre den kedelige tendens til at sætte sig på læberne som knapt så kønt og sexet "grynet-snask"  :baa:

Jeg har dog til tider også været rigtig glad for Chanel.

Vil også lige bruge denne chance til at kommentere farveudvalget i Lipfinity og andre lignende 2-in-1 langtidsholdbare læbestifter! Hvorfor er det at de altid skal være så relativt mørke???

:o

<{POST_SNAPBACK}>

Hej du

det er der en meget simpel grund til at lipfinity altid er mørkere i nuancerne, de mørkere farver holder længere, der er mere pigment i dem, og lyse farver har altid meget lidt pigment i, så derfor er holdbarheden også derefter. Så, så meget trolddom ligger der altså heller ikke bag Lipfinity he he, men gloss er også rarere end alt det der holdbarheds læbestift, de har en tendens til at udtørre læberne helt vild, glossen er lille og smart og så er der et eller andet dejligt ved at smøre den på læberne :)

:hjerte:

Ayoe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt må jeg nok erkende at jeg er dybt forfalden til og afhængig af Dior, og alt hvad der kommer derfra af gloss. Har ellers spist mig igennem det meste af hvad der ellers er  ;)  men vender altid tilbage til Dior. Jeg synes de holder bare en anelse bedre end hvad jeg ellers har været igennem, er flottere på (med flottere mener jeg mere shiney - men det er jo heldigvis smag og behag) og så har de ikke i så høj grad som andre den kedelige tendens til at sætte sig på læberne som knapt så kønt og sexet "grynet-snask"  :baa:

Jeg har dog til tider også været rigtig glad for Chanel.

Vil også lige bruge denne chance til at kommentere farveudvalget i Lipfinity og andre lignende 2-in-1 langtidsholdbare læbestifter! Hvorfor er det at de altid skal være så relativt mørke???

:o

Hej du

det er der en meget simpel grund til at lipfinity altid er mørkere i nuancerne, de mørkere farver holder længere, der er mere pigment i dem, og lyse farver har altid meget lidt pigment i, så derfor er holdbarheden også derefter. Så, så meget trolddom ligger der altså heller ikke bag Lipfinity he he, men gloss er også rarere end alt det der holdbarheds læbestift, de har en tendens til at udtørre læberne helt vild, glossen er lille og smart og så er der et eller andet dejligt ved at smøre den på læberne :)

:hjerte:

Ayoe

TAK for svar!!! :hearts:

Eij, så er der altså en forklaring på det! Snedigt at de sådan laver dem i de farver hvor det kan lade sig gøre, og så reklamerer med "evig" holdbarhed!!! Er også selv en uomvendelig "glosser", så nu behøver jeg da ikke spekulere mere over det!!! :heppe:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer