Guest susanne_79

Bryllupskage inspiration

1,627 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Var lige inde og kigge lidt her på siden...snart længe siden..men her er lige vores kage..

post-22767-1185311921.jpg

Knus herfra, Nanna :td:

Hej hvor er den bare flot! :thumbsupsmileyanim:

Hvilket fyld var der i og hvor fik i den lavet?

Nemlig lige vores (min :td: )stil.

Knus!

Hej!

Tak...den var også flot..meget romantisk med de små hjerter på siden af kagen også...Desuden så vores invitationer sådan her ud, så jeg synes ligesom det hang godt sammen. Det sølvgrå bånd på kagen gik igennem i invitationerne og gav også lige lidt "maskulint" præg så det ikke kun var lyserødt og roser...ku manden godt lide...og skriften var også sølv...

post-22767-1185438180.jpg

Kagen:

Den nederste kagebund i hvert lag var mørk (chokoladebund), resten var lyse.

Fyldet: jordbær mousse med jordbær stykker og et drys af chokoladestykker. Den smagte meget frisk og chokolade stykkerne bandt lige chokolade bunden sammen med kagen (elsker chokolade! :cheerleader3: ), men uden at være kvalmende som jeg synes mange bryllupskager er, eks. når det er med chokolade mousse (og jeg elsker altså chokolade mousse).

Glasuren: sukker glasur

Knus herfra, Nanna :(

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Var lige inde og kigge lidt her på siden...snart længe siden..men her er lige vores kage..

post-22767-1185311921.jpg

Knus herfra, Nanna :denmarkflag:

Hej hvor er den bare flot! :ilovebryllupsklar:

Hvilket fyld var der i og hvor fik i den lavet?

Nemlig lige vores (min :denmarkflag: )stil.

Knus!

Hej!

Tak...den var også flot..meget romantisk med de små hjerter på siden af kagen også...Desuden så vores invitationer sådan her ud, så jeg synes ligesom det hang godt sammen. Det sølvgrå bånd på kagen gik igennem i invitationerne og gav også lige lidt "maskulint" præg så det ikke kun var lyserødt og roser...ku manden godt lide...og skriften var også sølv...

post-22767-1185438180.jpg

Kagen:

Den nederste kagebund i hvert lag var mørk (chokoladebund), resten var lyse.

Fyldet: jordbær mousse med jordbær stykker og et drys af chokoladestykker. Den smagte meget frisk og chokolade stykkerne bandt lige chokolade bunden sammen med kagen (elsker chokolade! :loveboard: ), men uden at være kvalmende som jeg synes mange bryllupskager er, eks. når det er med chokolade mousse (og jeg elsker altså chokolade mousse).

Glasuren: sukker glasur

Knus herfra, Nanna :balloons:

MMMMM...hvor lyder det bare lækkert. Er heller ikke selv til alt for kvalmende-søde kager, så variationen med frugt-mousse og chokolade lyder bare skøn! ()() Og er også helt enig i forhold til det med det maskuline...det er jo ikke kun mit bryllup(selvom jeg går meget op i det. ()() ) og det hele skal ikke gå op i roser og pink tilbehør ()() Flot at i har matchet invitationens frver med kagen :ilovebryllupsklar:

Knus!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer