270805

Christian & Mette

548 indlæg i dette emne

Det kan godt være, at jeg ikke er super god til at få givet hurtig besked til diverse arrangementer, men når jeg så giver besked, så ved jeg da om jeg kan eller ikke kan.

Har i dag fået et svar på vores indbydelse som lød: "Meget flot indbydelse. Tak fordi vi bliver inviteret med. Vi vil gerne komme, hvis ikke det senere viser sig, at der er noget andet vi skal, men der er jo også lang tid til endnu."

Mette - som mangler en hmmmmm-smiley.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan godt forstå din undren. Det er bare ikke en ordentlig besked og jeg ville selv være blevet lidt småmopset.

Hvornår er SU-datoen? Hvis de ikke har svaret "rigtigt" inden da, så ville jeg kontakte dem og spørge igen og de nu også havde tid til at komme eller pladsen skulle fjernes?

<{POST_SNAPBACK}>

Der er rigtig god tid til S.U. Er bare ikke så god til de der halve svar - er vist lidt "øm" over det her bryllup.

Mette - der vist er blevet en rigtig tøøøøs.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt ærligt - hvad er det for et ØV svar??????????????? hvis man ikke ved om man kan/vil komme så venter man da med at give svar - man giver da ikke besked om at man gerne til komme såfremt der ikke dukker andet op ...

<{POST_SNAPBACK}>

Søde Stine!

Det var også lige sådan jeg havde det - rart at se, at jeg ikke er den eneste der tænker sådan!!!!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

helt ærligt - hvad er det for et ØV svar??????????????? hvis man ikke ved om man kan/vil komme så venter man da med at give svar - man giver da ikke besked om at man gerne til komme såfremt der ikke dukker andet op ...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er helt enig! Hvis der er god tid til S.U. datoen, så venter man da, hvis man ikke er helt sikker!!

-HAHA- Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh hvor er det træls med det dumme postvæsen, ja jeg har også prøvet den der med tykkelsen af kuverterne, uh man bliver irriteret :angry1:

sikke en flot taske du vil bruge, den er virkelig sød

mht det svar i har fået, det er sgu da intet mindre end uopdragent. Helt ærligt, de kunne lige så godt have svaret: Hvis ikke der dukker noget op vi hellere vil, kommer vi nok. Det er efter min mening mangel på respekt over for jer, så kunne de da - som Stine skriver - vente med at svare. Ja nogle gange skal man opleve lidt af hvert :angry1: men dejligt at i også har fået gode og positive tilbagemeldinger

-HAHA- Rikke

0

Del dette indlæg

åh hvor er det træls med det dumme postvæsen, ja jeg har også prøvet den der med tykkelsen af kuverterne, uh man bliver irriteret :angry1:

sikke en flot taske du vil bruge, den er virkelig sød

mht det svar i har fået, det er sgu da intet mindre end uopdragent. Helt ærligt, de kunne lige så godt have svaret: Hvis ikke der dukker noget op vi hellere vil, kommer vi nok. Det er efter min mening mangel på respekt over for jer, så kunne de da - som Stine skriver - vente med at svare. Ja nogle gange skal man opleve lidt af hvert :angry1: men dejligt at i også har fået gode og positive tilbagemeldinger

-HAHA- Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa Panter-pige!

Hvad kan jeg sige - det du skriver er fuldstændig mine egne ord de sidste dage. Sommetider gider man bare ikke mere, vil bare gerne have, at det skal gøre efter planen. Men det kender du vel selv??

Knus

0

Del dette indlæg

Nå, nu har jeg vist forvirret mig selv, og jeg er så absolut ikke sikker på, at det er forvirring på et højere plan. :angry1:

Det drejer sig om min brudebuket. Tidligere har jeg lagt en hel masser billeder ind her i min tråd af dråbeformede buketter i pink, blomme, lyserøde o.lign. nuancer, men nu er jeg kommet sådan i tvivl.

Formen skal stadig være den samme, men har set så mange smukke hvide buketter, som jeg har forelsket mig i. Samtidig vil jeg jo gerne have lidt lyserødt ind, men frygter at det kommer til at ligne noget der er bolchestribet, hvis jeg blandet helt hvid med bare en anelse lyserød. -HAHA-

Øv altså. :tosset:

Smider lige nogle billeder

post-9565-1117458269.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ØV for en gang Postvæsen .....

Rigtig søde buketter og ikke mindst din lille taske den er rigtig sød...

-HAHA- Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Tarrrkk for de pæne ord, Marie. Det er faktisk gemalen, der har valgt tasken. "Hvad der ikke noget med, at du skulle bruge noget i sølv?" - citat slut. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Mette :hug:

Først, jeg MÅ bare kommentere den noget lukne tilbage melding I har fået (Den med "såfremt der ikke...) ...

Egentlig så følger parret de gamle høfligheds-regler, med at man svarer skriftligt på en invitation inden for kort tid... :bearhug:

Dèt som jeg har et problem med, det er formuleringen - vi kommer hvis vi altså ikke liiige får noget bedre at ta' os til-agtigt???!!!

:angry1: AAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHH :angry1:

Hva' F*NDEN ligner det??!!! :tosset:

Kan godt forstå at du er ØM over for dette - det havde jeg så sandelig også været - og det til de grader!!! Op med humøret, søde... :)

Ellers ser alt jo nydeligt ud - mon man nogensinde UNDGÅR at bli' forvirret med alle de smukke blomster der findes... :hug: Jeg tror det IKKE... :griner:-

:o Khio - der selv er forvirret... :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Mette  (y)

Først, jeg MÅ bare kommentere den noget lukne tilbage melding I har fået (Den med "såfremt der ikke...) ...

Egentlig så følger parret de gamle høfligheds-regler, med at man svarer skriftligt på en invitation inden for kort tid... :blush:

Dèt som jeg har et problem med, det er formuleringen - vi kommer hvis vi altså ikke liiige får noget bedre at ta' os til-agtigt???!!!

:angry1: AAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHH :angry1:

Hva' F*NDEN ligner det??!!!  :tosset:

Kan godt forstå at du er ØM over for dette - det havde jeg så sandelig også været - og det til de grader!!! Op med humøret, søde... :hug:

Ellers ser alt jo nydeligt ud - mon man nogensinde UNDGÅR at bli' forvirret med alle de smukke blomster der findes...  :huh:  Jeg tror det IKKE... :)

:o  Khio - der selv er forvirret...  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej søde Lise!

Først og fremmest tak for beskeden i vores GB - blev da så glad. :jupi:

Det er sjovt, som man kan gå hen og blive så følelsladet omkring sit bryllup. Mig, der sådan nærmest regnede med, at det ordner vi da lige bare. Åbenbart noooot. :baa: Ser jo pludselig mig selv gå op i de underligste petitesser - og være så sentimental til tider, at jeg da til sidst ender som et værre tudefjæs. :griner:-

Humøret er ok. nu - bl.a. takket være dig - skulle vist bare rase ud et eller andet sted. :hug:

:bearhug: Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Langt pjevset indlæg, så er I advaret. :banned:

I aftes da vi var kommet i seng, siger jeg pludselig til Christian, at det bliver da dyrt med alle de forskellige kort, vi skal have ændret, når nu vi skifter navn. Det skal jeg ikke tænke på, det skal nok gå, siger han og læser videre. :sleepy:

Og jeg ligger lidt og stirrer ud i luften. Pludselig rejser jeg mig op og går ind i kontoret og tænder for computeren. For jeg har pludselig fået den idé, at min brudekjole er grim, alt alt alt for pyntet og slet ikke min stil. Så jeg sidder lidt og stirrer på billederne på computeren, og kan konstatere, at den altså ikke er blevet væsentligt grimmere siden sidst jeg var i den. Hvilket godt nok var i februar, men alligevel. :tosset:

Christian synes da godt nok jeg er noget underlig, men forsikrer mig om, at jeg bliver en smuk brud lige meget hvad, og jeg vil være HANS brud om kjolen så er grim eller ej. :griner:-

Men det er lidt ligesom, at det slet ikke siver ind. For som jeg ligger der og stirrer lige op i loftet (pæne knaster, forresten) så giver tårerne sig lige så stille til at trille ned i mine øre. Og da jeg først er kommet i gang, kan jeg ikke stoppe igen. :o Synes pludselig, at alt det der bryllupshalløj bare er dumt og åndsvagt, og jeg tør heller ikke og skal vi ikke bare aflyse osv. osv. Det kommer bare ud af ingenting, at jeg forvandler mig til et tudefjæs. :bearhug:

Ærligt talt, så kan jeg ikke forklare, hvad der skete. Det hele ramlede ligesom for mig´, tror jeg. Mærkelig oplevelse, som jeg ikke helt ved, hvad jeg skal læse ud af. Har mest lyst til at vise kjolen til en af mine veninder, så hun kan overbevise mig om, at den ikke er grim. Har mest lyst til at ringe og slå folk oveni hovedet, for at få dem til at svare på indbydelserne, så jeg i det mindste ved, om der kan blive en fest ud af det. Og har mest lyst til at lave en krejlerhandel med Gud om, at vejret skal blive perfekt. :bud:

Ved ikke, hvad jeg vil med dette indlæg. Skulle måske bare have det ud.

Tak fordi du tog den tid, det tog, at komme igennem hele den lange side med mine klynkerier. Bryllup altsåååå!!! :blush:

0

Del dette indlæg

Søde Mette

Allerførst er jeg ked af, at du har været sådan en tur igennem. dernæst vil jeg sige at din kjole ER utrolig smuk og det mener jeg virkelig for hvis jeg ikke bryder mig om en kjole, jamen så lader jeg simpelthen være med at kommentere den, og eftersom jeg tidlligere har skrevet til dig, at den er rigtig smuk er det fordi jeg virkelig mener det

Dernæst: jeg tror alle brude får øjeblikke af panik og angst, lige pludselig synes man ens planlægning er noget møg, all de andre herinde er så hamrende begavede og kreative, ens ting falder til jorden etc. og man ser så mange nye kjoler, der er vildt flotte. Men så plejer jeg også at fortælle mig selv, at fordi andre kjoler er flotte er det jo ikke ensbetydende med at jeg har lavet et fejlvalg. Det er jo slet ikke sikkert de andre kjoler overhovedet ville passe til en selv, da vi alle er forskelige

Jeg er overbevist om at de beslutninger du har lavet til jeres bryllup er truffet med hjertet og jeg synes virkelig din planlægning er smuk og gennemført, hold fast i det. og ja der kommer dage hvor man ikke gider bryllup, men så riv evt nogle dage ud af kalenderen og gør bryllup til et "forbudt" område, så er jeg overbevist om at lysten og energien vil vende tilbage igen

og selvfølgelig må du skrive det her, det er da det vi har hinanden til

Mange :o fra mig til dig

0

Del dette indlæg

Søde Mette

Allerførst er jeg ked af, at du har været sådan en tur igennem. dernæst vil jeg sige at din kjole ER utrolig smuk og det mener jeg virkelig for hvis jeg ikke bryder mig om en kjole, jamen så lader jeg simpelthen være med at kommentere den, og eftersom jeg tidlligere har skrevet til dig, at den er rigtig smuk er det fordi jeg virkelig mener det

Dernæst: jeg tror alle brude får øjeblikke af panik og angst, lige pludselig synes man ens planlægning er noget møg, all de andre herinde er så hamrende begavede og kreative, ens ting falder til jorden etc. og man ser så mange nye kjoler, der er vildt flotte. Men så plejer jeg også at fortælle mig selv, at fordi andre kjoler er flotte er det jo ikke ensbetydende med at jeg har lavet et fejlvalg. Det er jo slet ikke sikkert de andre kjoler overhovedet ville passe til en selv, da vi alle er forskelige

Jeg er overbevist om at de beslutninger du har lavet til jeres bryllup er truffet med hjertet og jeg synes virkelig din planlægning er smuk og gennemført, hold fast i det. og ja der kommer dage hvor man ikke gider bryllup, men så riv evt nogle dage ud af kalenderen og gør bryllup til et "forbudt" område, så er jeg overbevist om at lysten og energien vil vende tilbage igen

og selvfølgelig må du skrive det her, det er da det vi har hinanden til

Mange  :respekt: fra mig til dig

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for de søde ord, og jeg ved jo med min fornuft, at du har fuldstændig ret. Jeg har egentlig taget alt det her bryllupshalløj rimelig roligt, men pludselig fik jeg åbenbart nok.

Tak fordi I er her til at lytte.

Knus Mette -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så fulgte vi panterens råd, og lavede noget, der ikke havde noget med bryllup at gøre. Vi gik i biografen, og hyggede os faktisk. Dog kom det til at handle lidt om bryllup alligevel da vi kom hjem, for filmen var "Shall we dance" med Mr. Pretty-Woman-Richard-Gere, der begynder at gå til dans, og så skulle mutter her jo lige lære gemalen at danse brudevals, da vi kom hjem. :respekt:

Det var......en oplevelse. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

er ked af at høre om dit 'panik' anfald - jeg tror desværre det er en del af alle STORE oplevelser/arrangementer i livet - jeg har jo lang tid igen så har ikke oplevet det mht. bryllup med deltog i en procedurekonk. på Island sidste år, og i dagene op til kunne jeg stå op mit om natten og bare stirre på teksterne osv. fordi jeg var sikker på at jeg ville blive helt til grin deroppe fordi det ikke var godt nok .. så jeg forstår hvad du genenmgår også selv jeg ikke selv har oplevet det (endnu)

men jeg håber det går bedre :respekt:

knus Stine

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Jeg vil først starte med at sige sikke en flot kirke du skal giftes i.

jeg var til begravelse i går der, og må sige at præsten er dygtig til at holde tale. Selvom der var elementer i hans tale jeg Overhovedet ikke brød mig om, så må jeg sige at han er en god taler.

Jeg kender godt det med at være i tvivl om kjolen, men jeg tænker at det er den jeg valgte og jeg hverken kan eller vil finde en anden. derimod har jeg mange tanker på andre emner som bekymrer mig, men dem arbejder jeg med lige så langsomt.

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Jeg vil først starte med at sige sikke en flot kirke du skal giftes i.

jeg var til begravelse i går der, og må sige at præsten er dygtig til at holde tale. Selvom der var elementer i hans tale jeg Overhovedet ikke brød mig om, så må jeg sige at han er en god taler.

Jeg kender godt det med at være i tvivl om kjolen, men jeg tænker at det er den jeg valgte og jeg hverken kan eller vil finde en anden. derimod har jeg mange tanker på andre emner som bekymrer mig, men dem arbejder jeg med lige så langsomt.

Knuzz Vinni

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Vinni!

Tak for de pæne ord om kirken - synes selv den er rigtig smuk. Der er tre præster, der har deres daglige gang i kirken, og tro mig, der er forskel!!

Jeg tror alt det her bryllupshalløj har større indvirkning på ens liv, end jeg sådan lige umiddelbart troede. Mest fordi man kommer til at tænke over, hvordan ens verden egentlig hænger sammen og må vælge fra og til - både mht. til ting og mennesker. Forhåbentlig bliver vi klogere af det.

:respekt: Mette

0

Del dette indlæg

hejsa

er ked af at høre om dit 'panik' anfald - jeg tror desværre det er en del af alle STORE oplevelser/arrangementer i livet - jeg har jo lang tid igen så har ikke oplevet det mht. bryllup med deltog i en procedurekonk. på Island sidste år, og i dagene op til kunne jeg stå op mit om natten og bare stirre på teksterne osv. fordi jeg var sikker på at jeg ville blive helt til grin deroppe fordi det ikke var godt nok .. så jeg forstår hvad du genenmgår også selv jeg ikke selv har oplevet det (endnu)

men jeg håber det går bedre -HAHA-

knus Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa søde Stine!

Jo jo, det går skam bedre. Blev sqi bare lidt overrasket over, at jeg sådan kunne tage på tværs. Jeg tror langt henad vejen, at det er en blanding af de følelsmæssige påvirkninger og stress over hele situationen. Men nu er jeg så forberedt på at det kan ske - og det vil det jo nok igen. -HAHA-

Knus herfra :respekt:

0

Del dette indlæg

Ja, så har man fået bestilt tid til tilpasning af brudekjole - men er meget i tvivl om, om det er for tidligt. Har fået en tid ca. 9 uger før brylluppet, da det ellers ville komme i problemer med sommerferie, og hvis vi skal senere hen, ja så bliver det 4 uger før, og det synes jeg nu er lige tæt nok. :banned:

Under "normale" omstændigheder ville det ikke bekymre mig, men jeg ved, at min fysik ændrer sig en del i øjeblikket og så er 9 uger lange. Ved ikke lige, hvad jeg gør. :lommeuld:

Må tænke over det, tror jeg....... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer