Guest Mariepigen

morgengave

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Alle

Jeg har selv brudt mit hoved for at finde gaven til manden i mit liv. Han har i lang tid kun ønsket sig en ting, men jeg syntes at det var for nemt bare at købe det til ham, men efter lange og mange overvejelser får han altså denne ene ting: En sejlerjakke af de dyre. For det første er det noget han har ønsket sig, ergo noget han bliver glad for, for det andet vil den blive brugt meget og forhåbentlig holde i mange mange år.

Men jeg har før læst forslag om årgangsvine fra jeres yndlings feriested f.eks og glas med graveringer.

Kun 3 uger til idag, forventningens sommerfugle ligger allerede i deres pupper og venter på at folde sig ud Postet billede

God gavejagt til jer alle

------------------

Følg dit hjerte

0

Del dette indlæg

Hej Postet billede

Jeg havde valgt at give min mand et digitalt videokamera i morgengave. Jeg havde så optaget lidt aftenen inden vi skulle giftes, og hjemme ved min forældre på selve dagen, hvor han jo ikke var. Mine svogere optog så alle taler til festen. Han fik så kameraret med film, morgenen efter - det blev han rigtig glad for.

Af ham fik jeg en tur i en luftballon, det var helt fantstisk, en bedre gave kunne jeg ikke ha' fået. Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer