Guest staufeldt

Pris på brudebuket

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var inde hos vores blomsterhandler og hun sagde det kommer meget an på hvordan buketten skal se ud, hvis den skal være *vild* og dråbeformet koster den omkring 1000 kr men det afhænger af hvilke blomster der skal i, jeg fik en lille sød bog med hjem derfra med hvordan buketten skal være efter hvad figur man er, og den er faktisk rigtig god og så var det er eksempel på hvert af brudebuketter.

0

Del dette indlæg

Syntes også det er helt vildt med priserne, når man egentlig tænker på det BARE er blomster..

Jeg har kigget på en brudebuket i dråbeform, har 2 brudepiger så de skal selvfølgelig have en buket og knaphuls blomst til Henrik og hans forlover.

Tør slet ik tænke på hvad det kommer til at koste ?

Knus Heidi

:)

0

Del dette indlæg

Jeg har været rundt hos forskellige blomsterhandlere, og har også fået at vide, at det koset 1000-1500 kr. Og jeg synes det er fludstændig vanvittigt!!! Men jeg har ikke selv overskud til at lave min buket, og kender ikke nogen, der kan. Jeg vil prøve at presse prisen lidt hos de forskellige... Tror jeg ta'r på den store brudebuket-turné i næste uge, så jeg skal nok fortælle nærmere om, hvordan det går.

Men JA, det er alt alt for mange penge - men hvad kan vi gøre ved det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde ejer en blomsterforretning, og hun siger at priserne ligger fra ca. 600 kr. og helt op til 1500 kr. Jeg er heldig, ofr jeg skal kun betale for det materiale hun bruger - ellers gør hun det gratis for mig. :iloveyou:

:loveflag: Anne

Ja, jeg er vist ligeså heldig som Anne... Har også en veninde der ejer en blomster butik... Skal betale 1800 for brudebuket, 3 knaphulsblomster, kirkepynt, bordpynt og pynt til bilen...
0

Del dette indlæg

priserne er bare vilde - heldigvis fortalte min veninde her den anden dag at hun da kender en blomsterbinder der godt ville lave det til os - hvor vi bare skulle betale for blomsterne, så laver hun brudebuket, knaphulsbuketter, blomster til kirken og til borddekorationer :loveflag: super super dejligt - ellers kommer det jo nemt til at koste en formue :iloveyou: og ja, så skal hun da have noget for det - en gave af en aller anden art - men tænk på alle de penge vi sparer ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ja så vil jeg også lige komme med en kommentar :loveflag:

Min sviermor laver jo min brudebuket og 3 brudepige buketter og knaphulds blomser..

Men da hun har arbejdet som blomsterbinder, fortalte hun hvor meget arbejde der er med at alve en brudebuket..

Og det er ikke lidt..

Det tager meget tid og der er RIGTIG meget arbejde ved at lave sådan en..

Det er derfor prisen er så HØJ...

Jeg er bare superglad for at jeg slipper for at betale så mange penge for det...

Men en pris på ca 1500 kr for en dråbeformet brudebuket er meget aml. så vildt jeg har hørt....

- Sanne

0

Del dette indlæg

hejsa

er enig i at det er vildt mange penge, men vil dog også give Krak ret i, at det jo tager meget længere tid og er langt mere besværligt at lave en brudebuket, da den får en særlige voksbehandling for at den ikke drypper på brudekjolen, så man skal nok også lige tænke på, at det ikke er det samme som at binde en alm. buket :iloveyou:

Slipper selv med ca. 500 kr. og det synes jeg er yderst rimeligt

:loveflag: Rikke

0

Del dette indlæg

jeg skal gi 600 kr for alle mine blomster.. og det er en dråbeforformet buket til mig og min datter + 3 brystbuketter.. men det er så også kune råhvide roser jeg skal have i... ud over det er der så også 25 alm roser...

jeg er godt tilfreds med den pris...

post-10867-1113132356.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været rundt hos 8 forskellige blomsterbindere i Århusområdet, og man skulle tro, at de havde snakket sammen, for de sagde ALLE uden undtagelse 1200 for en dråbeformet buket, med præcis de blomster jeg nævnte............Så det er der nu budgetteret med + lidt til de 3 knaphulsblomster.

Knus Trisse :loveflag:

0

Del dette indlæg

Jeg er også en af de heldige. Min mor er uddannet blomsterbinder så hun laver brudebuketten og knaphulsblomsterne.

Så jeg snart finde en buket så hun kan øve sig :loveflag: . Ved ikke helt om det skal være roser eller orkider..... !

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg syndes også at det er vildt med de priser....... vi har heldigvis nogen i vennekredsen som kan det der med at binde blomster så man kan da håbe at hun ville hjælpe ......

Ellers har jeg INTET med det at gøre..... det er Peters afdeling......... og jeg ser den først når jeg ankommer i våbenhuset ..

Knuz marie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer