KarinaT

U2 koncert -

39 indlæg i dette emne

Ja nu er jeg så blevet enig med mg selvom at jeg vil overraske Christian med at give ham billetter til U2 koncerten i parken d 31 juli :band: ...Jeg ved godt at der er total udsolgt og at billetterne næsten er umulige at støve op uden at skulle betale overpris...

Men hvis der er nogle af jer eller hvis i bare kender nogle der kender nogle der har nogle billetter i overskud, vil i så ikke sige til...Så blir jeg bare RIGTIG RIGTIG glad... :bearhug:

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå.

Ville også rigtig gerne afsted. Vi skal giftes dagen før og havde snakket om at det kunne være det fedeste at afslutte en dejlig weekend ved at tage til koncerten med alle vores venner som også er U2 fans.....men desværre nåede ingen i vennekredsen at få billetter.

Lurer lidt på om vi måske er blevet snøret og der er nogen som har arrangeret det bag om ryggen på os....

Nå men pøj pøj med at skaffe billetter - er sikker på det bliver en sublim koncert.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej kommende brude.

Brugte 4 timer foran en fona butik i stiv kuling, UDEN at få billetter. :)

Det tog 30 min PR. ekspedition.

Ville have overrasket min kommende, men nej sådan skulle det ikke være. HULK

Pinden

0

Del dette indlæg

Gu ved og vide hvem der har fået alle de billetter. Jeg kender overhovedet ikke nogen som har haft held med det og synes det er underligt for en meget stor del af omgangskredsen er super U2-fans......

0

Del dette indlæg

Gu ved og vide hvem der har fået alle de billetter. Jeg kender overhovedet ikke nogen som har haft held med det og synes det er underligt for en meget stor del af omgangskredsen er super U2-fans......

<{POST_SNAPBACK}>

ja enig, det er som at lede efter en nål i en høstak, der er ikke lige nogen der bare har U2 billetter liggende, de er nærmest umulige at få fat i, og hvis de endelig er i omløb er det til skyhøje priser

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså jeg har fået tilbudet om at købe 2 stk for 1200 pr stk...og de er så ægte nok...men jeg ved bare ikke om det er for meget - de er jo svære at støve op...hva synes i?

Ja, jeg synes det er mange penge, men spørgsmålet er om det er det eneste tilbud du får??

Er du så villig til, at lade den chance forpasse?

0

Del dette indlæg

det er jo også det...jeg synes også det er mange penge men jeg vil jo også gerne give christian den store oplevelse at komme over at se dem...

Så køb dem da :heppe:

Tror du vil ærgre dig, hvis det er den eneste mulighed du får.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg forsøgte det samme til min kommende, men også uden held. Mest fordi jeg blev nærrig til sidst, da mit laveste tildbud lå på ca. 2000 pr. styk. Og det kunne økonomien desværre ikke klare med nyt hus og så et bryllup i vente. :bearhug: Men kan sagtens forstå dig -de er bare for fede. :band:

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg tror også på nuværende tidspunkt at jeg ville fortryde hvis jeg afslog tilbuddet...sidder bare lige og venter på at få svar tilbage...uhhhh...

<{POST_SNAPBACK}>

ville også helt klart slå til, hvis det var en person jeg kendte og stolede på, der solgte dem. Go for it girl, tænk på hvor glad han vil blive :bearhug:

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug: det er lige før denne jagt efter de berygtede billetter har steget mig mere til hovedet end brylluppet...allerede i nat drømte jeg at U2 var her i Varde og spille på Friluftscenen...en barg af en koncert :band: og vi stod selvfølgelig også og rockede med :bearhug:
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer