Guest Frk. Thomsen

Min kjole

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tja personligt er jeg.... helt vild med den! Den er klassisk, men stadig - hmm - møghammerende fræk! Der er noget ganske specielt over den med den dersens underdel.

B*

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt at høre at der er en som har tænkt det samme som mig om kjolen. Jeg må nok indrømme, at det enten er en kjole man kan lide eller ikke. Der er nok ikke så meget midt i mellem. Men skønt at høre at du synes den er lidt fræk og utraditionel. Hvilken buket tror du passer til?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men måske netop fordi underdelen er lidt vild ville en mere kompakt buket være flottere...

Som f.eks. disse

post-9500-1113378453.jpg

post-9500-1113378475.jpg

post-9500-1113378495.jpg

Men en utraditionel kjole fortjener en utraditionel buket... Og der er jo stadig "lang" tid til dit bryllup og er du herinde bare engang imellem vil du blive ved med at blive inspireret :bearhug:

:)

B*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, hvor er den bare hammerflot! Jeg er vild med skørtet, og toppen er også vild lækker. Dog kunne jeg ikke selv bære sådan en kjole, da rynkerne på toppen gør, at man syner lidt større, og det ville jeg ikke have mod på.

Så jeg er altså sådan en "midtimellem" om kjolen, så det kan altså godt lade sig gøre! Jeg tror du bliver vil smuk, når du skrider op ad gulvet og skørtet bruser omkring dig! WOUW!! :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har en tilståelse :bearhug: Jeg måtte bruge dæknavn og dæktidspunkt idet jeg var bange for at min kæreste ville lure kjolen. Så jeg kan nu afsløre, at vi er gift og at jeg endte med at få en buket med hvode roser og orchideer i en lang ranke nedover. Jeg var virkelig glad for kjolen og folk sagde, at det så ud som om jeg svævede - Det gjorde jeg næsten også!

Jeg har lagt et par billeder et andet sted men her er et fra kirken.

Jeg håber jeg er tilgivet!!! :bearhug:

post-9093-1116613109.jpg

0

Del dette indlæg

Du er da total tilgivet med det billede der - du ligner sq da en engel der kommer flyvende der. Meget meget kønner end på modellen. Er du sikker på den ikke er syet lige specielt til dig?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer