Guest Anita6880

Skat

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg begynder også og undre mig om det er normalt. jeg syens alle folk jeg kender har hørt noget. Har overvejet at ringe tl kommunen på mandag hvis jeg ikke hører noget. Synes det er mærkeligt..

Vi skal nok bare have en masse penge tilbage så de er nok ved at spare dem sammen til os :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fik min for lidt over en måned siden.

Og fik penge tilbage  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

også her, det er ca. 3 uger siden, det her har sikkert ikke noget hold i virkeligheden, men det mærkelige er, at hver gang det er kommet tidligt har jeg fået penge retur, og når der er gået laaaang tid har jeg skulle betale. og nej.. det er ikke for at gøre nogen nervøse, det er sikkert tilfældigt,synes bare det er pudsigt

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Fik min for lidt over en måned siden.

Og fik penge tilbage  :bearhug:

også her, det er ca. 3 uger siden, det her har sikkert ikke noget hold i virkeligheden, men det mærkelige er, at hver gang det er kommet tidligt har jeg fået penge retur, og når der er gået laaaang tid har jeg skulle betale. og nej.. det er ikke for at gøre nogen nervøse, det er sikkert tilfældigt,synes bare det er pudsigt

:) Rikke

Hej Rikke.

Ja, sådan fungerer det jo desværre ikke.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Det er laaaang tid siden jeg fik min, og jeg skal betale...... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg fik min igår....Er stadig sur. Jeg skulle have haft 11.634 kr tilbage, men slurp sagde det til studiegælden og så var de penge væk. :) Havde ellers lige set i ånden at der var lidt ekstra til bryllup. Kan ikke lade være med at tænke på at det da er helt sadistisk at sende et brev ud hvor der øverste står 'du får xxxxx kr' og så 5 linier under' vi har brugt dem for dig'. ØV! Så kunne de lige så godt bare skrive 'der var ikke noget i år'. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv...jeg fik også min igår. Jeg skal også betale. Hele 39 kroner!!!! Det har da nok været dyrere i porto og arbejdsløn, at sende brevet til mig......

Og så skriver de ovenikøbet længere nede i brevet, at hvis jeg betaler inden den 1. juli kan jeg spare 2,59 kroner...... :) det tilbud tror jeg, at jeg vil benytte mig af.

Nå men det vælter da i det mindste ikke bryllupsbudgettet.

Mullepigen

0

Del dette indlæg

men det mærkelige er, at hver gang det er kommet tidligt har jeg fået penge retur, og når der er gået laaaang tid har jeg skulle betale. og nej.. det er ikke for at gøre nogen nervøse, det er sikkert tilfældigt,synes bare det er pudsigt

Det er faktisk lige omvendt.

Når vi taler om overskydende skatter af en vis størrelse skal de nemlig lige runde kommunens opkrævningsafdelingen inden udsendelse. Har man restancer vil disse typisk blive modregnet og er der noget tilbage udbetales det så manuelt. Det tager selvfølgelig lidt tid.

0

Del dette indlæg

Og så skriver de ovenikøbet længere nede i brevet, at hvis jeg betaler inden den 1. juli kan jeg spare 2,59 kroner...... :)  det tilbud tror jeg, at jeg vil benytte mig af.

Nå men det vælter da i det mindste ikke bryllupsbudgettet.

Mullepigen

:bearhug:-HAHA--HAHA-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer