cutex

skal alle være i lang kjole?

21 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Jeg har set alle de fine billeder af jeres brudekjoler men undrer mig egentlig over at de allesammen er hellange. Er jeg vitterlig den eneste der tænker på at blive gift i en knælang?

Grunden til mit valg er dels min ringe højde (162 cm) og dels fordi det (forhåbentlig) er højsommer når jeg skal have den på (13. aug). Og så skal jeg selvfølgelig finde nogle helt fantastiske sko! Den skal være hvid og der skal være strutskørt under og jeg skal have corsage på til - så helt utraditionel bliver jeg ikke.. :)

Men lad mig høre hvad i synes? Er der andre i samme båd eller er jeg helt galt på den...?!

Kh cutex

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er forskelligt og måske også efter hvad man har drømt om, det er mest almindeligt når det er på rådhuset at det er en kort eller en lang uden for stort slæb, men hvis du vil have kort på så skal du da gøre det. Jeg skal selv have lang kjole på med langt slæb.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er "kun" 154 cm høj og jeg skal have en lang kjole (stropløs) med et forholdsvis stort slæb. Jeg skal giftes d. 6.8.05 så der skulle også gerne være varmt den dag.. Men kjolen føles dejlig let og luftig!

:) Cyen

<{POST_SNAPBACK}>

...og du er så FIN i den!!

Ja, jeg skal også ha' lang kjole. Både fordi jeg synes det er mest bryllups-agtigt og festligt, og så er jeg pænere i lang kjole end kort...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er "kun" 154 cm høj og jeg skal have en lang kjole (stropløs) med et forholdsvis stort slæb. Jeg skal giftes d. 6.8.05 så der skulle også gerne være varmt den dag.. Men kjolen føles dejlig let og luftig!

:) Cyen

<{POST_SNAPBACK}>

...og du er så FIN i den!!

Ja, jeg skal også ha' lang kjole. Både fordi jeg synes det er mest bryllups-agtigt og festligt, og så er jeg pænere i lang kjole end kort...

<{POST_SNAPBACK}>

Takker -HAHA-

Se små piger kan også have lange kjoler med slæb på...

:bearhug: Cyen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bearhug: Jeg skal også have lang kjole på, endda med lange ærmer (ikke foret) og jeg skal giftes 27.8 så da kan det også være rigtig varmt. Men hvis du føler dig bedst tilpas i en kort/knælang kjole skal du helt sikkert gøre det, for ellers vil du ikke blive rigtig glad for den.

Held og lykke med beslutningen.

:bearhug: Ingelise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror også det er lidt af en pige drøm for nogle af os at vi skal have den lange "hvide" prinssesse drømmekjole på!!! Jeg har aldrig været i tvivl om at min kjole skal være lang!!! OG jeg er altså også kun en lille en på 163 cm!!!

og til Cyen du er super flot i din lange kjole med det lange slæb!!!

Knuz L

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have lang på.. men det er nu mest fordi jeg syns det hører sig til en brudekjole at den skal være lang :bearhug:

Sådan har jeg det også.

Men det er jo smag og behag, hvis du vil ha en kort kjole på, så gør du da bare det -HAHA-

Helt enig!

:bearhug: Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have kort kjole på (3/4) men nu er mit bryllup jo også lidt utraditonelt ;)

Da det jo bliver i Thailand, men min kjole kommer til at se sådan ud:

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Hvor ser du godt ud... Kan levende forestille mig dig komme gående ned af stranden med den kjole på. Den passer simbelthen PERFEKT....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ender nok med en lang kjole uden det helt store slæb, er ikke til de helt vildt lange slæb. men da jeg skal giftes til oktober tror jeg ikke det er vildt smart at komme stavrende i hvide ben med gåsehud.. :hug:

Ellers tror jeg da nok at jeg kunne finde på at få mig kort kjole.... kan godt lide dem

Så jeg synes da helt bestemt at du skal finde den kjole som passer dig bedst.

Thessie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er "kun" 154 cm høj og jeg skal have en lang kjole (stropløs) med et forholdsvis stort slæb. Jeg skal giftes d. 6.8.05 så der skulle også gerne være varmt den dag.. Men kjolen føles dejlig let og luftig!

:hug: Cyen

<{POST_SNAPBACK}>

...og du er så FIN i den!!

Ja, jeg skal også ha' lang kjole. Både fordi jeg synes det er mest bryllups-agtigt og festligt, og så er jeg pænere i lang kjole end kort...

<{POST_SNAPBACK}>

ENIG !

Jeg skal have kort kjole på (3/4) men nu er mit bryllup jo også lidt utraditonelt ;)

Da det jo bliver i Thailand, men min kjole kommer til at se sådan ud:

<{POST_SNAPBACK}>

hvor bliver du bare :bearhug: smuk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ha' en 3/4 lang kjole på da vi skal giftes på rådhuset, og der synes jeg det passer bedst med en kortere knapt så formel kjole. Har desværre ikke billede af den endnu, men den er også med corsage og lidt strut i skørtet...

Når vi så om et par år har råd til det helt store eventyrbryllup og skal velsignes i kirken, så skal jeg ha' den helt store prinsessekjole på med laaangt slæb og hele pivetøjet :hug:

Kh. cami

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer