Guest karianne

Gave oppakning

32 indlæg i dette emne

Hej vi er meget i tvivl om hvornår vi skal pakke gaverne op. :jul8:

Vi vil helst vente til dagen efter, så vi rigtig kan nyde det, men er bange for at vores gæster vil blive stødt.

Kirken starter kl. 14.30 og der middag kl 18.00 så jeg har svært ved at se hvordan vi skal kunne nå det. :ph34r:

Vi bliver en 60-70 mennesker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har selv nogenlunde samme tidsplan.

Vi har valgt, at få min mor til at stå for oppakning af gaverne, mens vi er til fotografen. :bearhug:

Så kan vi nå at se gaverne inden vi går til bords. Min bror og svigerinde havde samme arrangement da de blev gift, og det virkede rigtig godt. :jul8:

Jeg håber, I finder en løsning, der passer jer. :bearhug:

/Katrine

0

Del dette indlæg

Vi vil gerne selv pakke vores gaver op, og vi vil gerne gøre det mens gæsterne er der. De bryllupper jeg har været til, der har gæsterne nydt at kunne se, hvad brudeparet har fået i gave.

Vi finder et eller andet tidspunkt efter maden, hvor det kan passes ind, men vi ved ikke hvornår endnu :bearhug:

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har selv nogenlunde samme tidsplan.

Vi har valgt, at få min mor til at stå for oppakning af gaverne, mens vi er til fotografen. :bearhug:

Så kan vi nå at se gaverne inden vi går til bords. Min bror og svigerinde havde samme arrangement da de blev gift, og det virkede rigtig godt.  :jul8:

Jeg håber, I finder en løsning, der passer jer. -HAHA-

/Katrine

<{POST_SNAPBACK}>

Nu vil jeg bare lige fortælle, at jeg skulle stå for ud0pakning af gaver til min brors bryllup..og det var der faktisk rigtig mange der blev stødt over..mange kommenterede at så fik de jo ikke set indpakningen osv.!

Til vores bryllup pakker vi lidt gaver op under velkomsten...og så måske nogle efter brudevalsen..ellers bliver det næste dag!

KH M :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi regner med, at der bliver en times tid mellem fotograf og middag. Der vil vi pakke gaver op. Jeg synes, at der er rigtig hyggeligt som gæst at se værterne pakke op.

Jeg ved godt, at det ikke helt kan sammenlignes, men alligevel: Min lillebror blev konfirmeret i går, og det tog ham under ½ time at pakke alle sine gaver op - der var ca. 30 gæster. Selvfølgelig nåede han ikke at nærlæse alle kortene, men han fik pakket gaverne op og set hvem de var fra.

Til min mormor og morfars guldbryllup, nåede de ikke at pakke gaver op mens folk fik velkomstdrink, så de pakkede op efter middagen, mens der blev serveret kaffe og småkager. Det fungerede også meget fint. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har snakket om at pakke vores op efter vi har fået taget billeder, for der er nemlig noget tid inden middagen hvor vi skal have velkomstdrink og der skal tages billeder af alle gæsterne parvis inden middagen så mens det står på kan vi pakke op og dem vi ikke når inden middagen tager vi efter mens der er kaffe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi ville bare selv pakke op under receptionen, men da det kom til stykket, var der slet ikke tid... Vi ville meget hellere nyde vores gæster, og glemte faktisk alt om gaver.

Pludselig var det for sent, og det endte derfor med, at vi først pakkede ud dagen efter. Det var dejligt, at bruge hele søndag eftermiddag på at pakke ud. Nyde indpakning, læse folks kort og rigtig se tingene. Det tror jeg ikke at vi ville have kunnet under receptionen.

MEN, jeg tror at der var mange der blev lidt skuffede, og jeg kan sagtens forstå det! Hvis jeg havde brugt mange penge og tanker på en gave, ville jeg også gerne være der når den blev pakket op...

Tja, det var bare lige mine egne erfaringer, men jo ikke ligefrem nogen løsnng på problemet :bearhug: .

majmaj

0

Del dette indlæg

Ja... sikke et spørgsmål.

Jeg tror vi tager den til kaffe og kage.

Vi skal jo først vies kl. 18 og regner med mad lige efter, så det må blive under kagen eller dagen efter. Vi har 65 overnattende gæster, men alligvel vil vi prøve at få det presset ind, så alle er til stede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal da også selv pakke vores gaver ud, men det bliver nok mens folk drikker kaffen for ellers når vi det ikke, vi skal vies kl. 16,30 og skal spise lige omkring kl. 18,30 så der er ikke meget tid når vi har været ved fotografen (skal fotograferes ved siden af feststedet)

0

Del dette indlæg

Vi har også haft dette emne op til en lille "debat"

Vi har valgt at vi gerne vil ha gaverne pakket op til receptionen ...... men samtidig er vi også bange for at vi ikke har tid nok sammen med gæsterne ...da vi skal til fotografen ....efter vielsen.

Hvis det blir således at det kommer til at knibe med tiden ...så har vi snakket om at begge vores mødre står for den del af festen......da vi har snakket om at der blir lagt små kort hvor der kommer til at stå hvem det er fra og hvad det er?

:bearhug: Marie

0

Del dette indlæg

Vi skal velsignes klokken 13... derefter have taget billeder.. Middagen starter klokken 17 (velkomst) deri mellem håber vi på at kunne nå en del af gaverne :jul8: , ellers tager ve resten til kaffe og bryllupskage... (håber vi, hvis det hel holder tidsplanen)

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Hvis man ikke når at pakke gaverne op på selve dagen, kan man lave takkekortene efter det, og gøre dem mere personlige.

Jeg ved ikke, om vi når at pakke gaverne op, men jeg håber det, da jeg selv synes det er en flad fornemmelse, hvis jeg ikke får lov til at se "min" gave på modtagerens gavebord.

:bearhug: Maibrit

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer