Guest karianne

Gave oppakning

32 indlæg i dette emne

Vi satser også på at få dem alle sammen pakket op på et eller andet tidspunkt under brylluppet... Nogle under velkomstdrinken og andre under omrokering til dans :bearhug:

Jeg må indrømme at det ligger mig meget fjernt at få andre til at pakke vores gaver op!!! Gaver er i mine øjne personlige og skal derfor pakkes op af den/de den er til :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til et bryllup hvor brudeparret pakkede gaver op mens folk fik velkomstdrink... der var mange gæster til brylluppet, og for at nå alle gaverne uden at skulle skynde sig for meget igennem, pakkede både bruden og brudgommen gaver op samtidig (i stedet for at være fælles om at pakke alle gaverne op). :jul8:

Desuden havde de hver især en "hjælper", som sørgede for at registrere hvem gaverne var fra. Dermed var det meget nemt at skrive takkekort dagene efter brylluppet.

0

Del dette indlæg

Hej,

Er jo meget individuelt afhængig af hvordan dagen er planlagt.

Vi gjorde det at vi talte med det sted hvor brylluppet skal holdes, for at høre hvad deres erfaringer med gaverne var. De anbefalede at vi åbnede gaverne når vi skulle have kaffe. Det kan jo tage noget tid, så for at der ikke skulle være kaos og gå tid med gaverne inden middagen og lige efter så var det en sikker vinder at gøre det mens alle sad ned, slappede af og nød deres kaffe. På den måde ville der ikke være "spildtid". Som de sagde: hvorfor bruge kostbar tid i den ene ende når alle kunne nyde en hyggelig og afslappende tid i den anden ende af festen.

:band:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

....så ville det være fuldstændig umuligt at pakke gaverne op til festen.

<{POST_SNAPBACK}>

Det forstår jeg ikke helt, for vi havde også mange (82) til vores bryllup, og vi pakkede op efter desserten, da alle sad med kaffe og snakkede. Mange kom hen og så os pakke op, og det var virkelig rart at så mange viste interesse...

Og selvfølgelig kom der takkekort ud alligevel...

Jeg har selv været til et bryllup, hvor jeg virkelig havde gjort noget ud af gaveindpakningen, for bare at se det blive flået af og smidt i en sort sæk af brudens moster. Så blev der lige skrevet på kortet og så videre til næste pakke... :hug: Lige præcis dér, lovede jeg mig selv, at sådan skulle det IKKE foregå til mit bryllup!

0

Del dette indlæg

....så ville det være fuldstændig umuligt at pakke gaverne op til festen.

<{POST_SNAPBACK}>

Det forstår jeg ikke helt, for vi havde også mange (82) til vores bryllup, og vi pakkede op efter desserten, da alle sad med kaffe og snakkede. Mange kom hen og så os pakke op, og det var virkelig rart at så mange viste interesse...

Og selvfølgelig kom der takkekort ud alligevel...

Jeg har selv været til et bryllup, hvor jeg virkelig havde gjort noget ud af gaveindpakningen, for bare at se det blive flået af og smidt i en sort sæk af brudens moster. Så blev der lige skrevet på kortet og så videre til næste pakke... :hug: Lige præcis dér, lovede jeg mig selv, at sådan skulle det IKKE foregå til mit bryllup!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad tid kom i brudeparret til festen? Vi kom 19.30 og tog afsted lidt over midnat og derfor var der ikke tid. Det kommer også an på hvad man prioterer mest. Det vi prioriterede allermest det var at danse og hygge og snakke især med de familiemedlemmer der kom langvejs fra og som allerede skulle afsted dagen efter. Andre prioriterer at pakke gaver op- sådan er vi jo alle forskellige.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer