Millepige

Aftensmad

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Du skal riste lidt ternet bacon. Koge lidt frisk pasta. Blande det med frosne majs, spinat og hvad du ellers har i fryseren. Komme lidt fløde/mornaysauce ved. Drysse med lidt revet ost. 15 min i ovnen ved 200 grader...og vupti! -Lækkert mad på mindre end en ½ time!

:bearhug:

pssst. baguettes til gør underværker!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have ovenbagt kyllingbryst marineret i pesto og hvidløg med dampede broccoli, majs og alt muligt andet grønt, vi lige har liggende, med hjemmelavet, fedtfattig sauce. Peter får ris eller kartofler til, men jeg er på kur, så den står på kød og grøntsager til mig, MUMS!

Håber det er en hjælp. Det smager lækkert og tager 30 min at lave.

:bearhug: Sally

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have hjemmelavet pizza.

I morgen skal vi have mexikanske frikadeller med pasta

Mmmm, de der deller Henriette...giver du ikke en opskrift?

-HAHA-

:bearhug::bearhug: Det kan jeg da godt.

Man går i føtex eller hvor du nu handler køber en en pakke fars svine/okse/kylling/kalkun eller hvad du nu helst vil have - så køber du en pose "frikalet" smagsblanding med mexikansk smag -HAHA--HAHA- , så har du mexikanske frikadeller.

Har aldrig prøvet - men det skal det i morgen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal riste lidt ternet bacon. Koge lidt frisk pasta. Blande det med frosne majs, spinat og hvad du ellers har i fryseren. Komme lidt fløde/mornaysauce ved. Drysse med lidt revet ost. 15 min i ovnen ved 200 grader...og vupti! -Lækkert mad på mindre end en ½ time!

<{POST_SNAPBACK}>

Det må jeg hellere prøve at lave...det er jo dejlig nemt når man kommer hjem fra arb kl 19 næsten hver dag...

0

Del dette indlæg

Det må jeg hellere prøve at lave...det er jo dejlig nemt når man kommer hjem fra arb kl 19 næsten hver dag...

Ja, prøv det! -Man kan bruge alverdens ting...tun istedet for bacon, udskifte fløden/saucen med noget mere let, hvis man har behov for det...

Den er god! -Og så smager den godt, når den er kold til frokost dagen efter...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer