Guest d.s.a

Natten før brylluppet

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har valgt at sove hver for sig. Han hos sine forældre og jeg hos mine forældre. Det skal jo rigtig for sig. Jeg kunne forestille mig at vi begge har lidt nerver på den dag, så det er måske også meget godt, at vi først ser hinanden i kirken.

Det er ikke til at fatte der kun er ca. 3 mdr. til den STORE dag. :griner:-

Knus Camilla :)

0

Del dette indlæg

Vi sover også hver for sig. :)

Claus sover derhjemme og jeg sover hos mine forældre (der kun bor 5 huse fra os). Udover det, så vil begge huse været fyldt til randen med gæster fra Jylland, som også skal sove hos os og nok også hos mine forældre, så der bliver nok at se til dagen før

:griner:-

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi - eller rettere min kommende - elsker de søde traditioner og derfor sover vi hver for sig....

Jeg hjemme hos min mor og han hjemme hos sine forældre...

Festen skal holdes i Sønderjylland og på tidspunkt bor vi enten i Århus eller i Odense så derfir er det smartere at bruge traditionen som undskyldning til at få en soveplads tæt på feststedet frem for at en af os skal køre jeg ved ikke hvor langt....

Thessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sover hver for sig. Bliver hårdt men giver vel også så meget ekstra sommerfugle når man så endelig ses. Jeg regner med at jeg bliver hjemme med alle tre unger og at han så kører hjem til mine forældre og sover. Jeg tror jeg får min mor og min søster til at komme hjem til mig så tidligt som muligt. Kan ikke helt overskue at skulle få alle ungerne i tøjet inkl. mig selv alene. For slet ikke at tale om det morgenmadsræs her plejer at være! Uha så ud med kæresten ind med moar.

0

Del dette indlæg

Vi sover også hver for sig. Jeg synes det er en sød tradition :)

Jeg sover hos hos mine forældre sammen med min svigerinde, som samtidig er en af mine bedste veninder. CK sover hjemme sammen med sin lillebror som skal være forlover :griner:-

Redigeret af Rinne
0

Del dette indlæg

Jeg er fuldstændig ligeglad med, om vi sover sammen eller hver for sig... Men min kære forlovede er af en eller anden grund MEGET opsat på at følge denne tradition, så han har lånt en lejlighed af min veninde og skal sove der med sine 2 forlovere.

Jeg har sagt helle for vores lejlighed, og jeg regner med, at min søster også sover her... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer