Guest janne christensen

jubii

39 indlæg i dette emne

Hold da op hvor er den bare flot... Det er modigt at du selv sy'r din kjole, men forstår dig godt, når nu du kan!!!!

:):bearhug::bearhug: flot arbejde..

Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Som jeg har sagt tidliger, var jeg ikke sikker på det jeg gik igang men, men er selv meget glad for at jeg har taget det skridt som jeg nu gjorde.

Hvis nogen af jer der skal sy selv står og mangler råd, er i velkommen til at skrive til mig.

Ønsker jer alle held og lykke med jeres syning.

Glæder mig for vildt til at komme op af gulvet med denne her kjole.

Hilsen Janne

0

Del dette indlæg

Som jeg har sagt tidliger, var jeg ikke sikker på det jeg gik igang men, men er selv meget glad for at jeg har taget det skridt som jeg nu gjorde.

Hvis nogen af jer der skal sy selv står og mangler råd, er i velkommen til at skrive til mig.

Ønsker jer alle held og lykke med jeres syning.

Glæder mig for vildt til at komme op af gulvet med denne her kjole.

Hilsen Janne

<{POST_SNAPBACK}>

hvem der bare kunne sy sådan en drømmekjole, det er sødt af dig at tilbyde råd, jeg er desværre bare en af dem, der skulle have mere end et par råd :bearhug: er fuldstændig uduelig med en symaskine og har købt min kjole, så derfor er jeg ekstra imponeret når nogen kaster sig ud i det

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa søde.

Din kjole er bare så smuk... Det er virkelig flot gået og både Lars og jeg glæder os til at se den live om en måneds tid... :)

:denmarkflag: Knuser fra Monika :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg har SÅ stor respekt for jer der kan sy brudekjolen selv..........det er den vigtigeste kjole i vores liv, og så laver I den vupti bare selv....... det er vildt.

Og den er blevet SÅ smuk............min veninde der skal sy min, har faktisk også taget lidt af det mønster som du har brugt til min kjole..........det er den fra "ingelise" eller hvad det nu hedder det der håndarbejdsblad ik'?

Knus Trisse :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag: WOW hvor er den bare flot! Er vildt imponeret og misunder dem der kan den slags. Hører selv til kategorien af folk der ikke engang kan sy en grydelap uden at noget går galt. :blush:

Er sikker på du vil stråle som en sol på dagen og modtage kæmpe ros for dit store arbejde.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer