Smukberg

Så' det weekend!

45 indlæg i dette emne

Dejlige skønne weekend! Uhhhhhmmmm, jeg kan mærke det helt ind i leddene, at nu er det snart nu. Jeg elsker weekend :heppe:

Denne weekend bliver for mit vedkommende meget stille og rolig. Kæresten er ikke hjemme ret meget, så jeg kan rigtig flade ud. I aften skal jeg dog arbejde, men resten af weekenden skulle gerne gå med "projekt læsning" til en opgave samt oprydning og rengøring.

Hvad med jer ?

Hav en fabelagtig weekend.

:toot: Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HER STÅR DEN PÅ HYGGE.. HYGGE.. HYGGE MIN MAND FYLDER 30 PÅ SØNDAG SÅ IMORGEN KOMMER 2 VENNEPAR M BØRN TIL SURPRISE MIDDAG ( GLÆDER MIG TIL AT SE HANS ANSIGTSUDTRYK)

OG SØNDAG KOMMER HELE FAMILIEN TIL BRUNCH..VI VENTER MED DEN STORE FEST INDTIL SOMMER HVOR VI KA VÆRE I HAVLEN... :) GOOOOOD WEEEEEKEND.... :)

KNUS MILLA :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ja hva skal vi lave i weekenden ...... jamen vi har for det først friweekend....så det er bare skønt...og så skal vi bare ha en romantisk hygge weekend.....

:toot: Marie

Åhr, det vil jeg også. Her bliver det 100 % uromantisk, eftersom at jeg skal sidde alene hjemme -HAHA-:)

:)

0

Del dette indlæg

I må alle have en rigtig god weekend.

Jeg skal så arbejde i weekenden :sleepy: , ville ellers gerne slå mig løs :drink2: . Men det må vente til næste weekend :guitar:

Men i dag har jeg så fri, burde jo faktisk gøre rent :sleepy: , men hvorfor skal jeg gøre rent på min eneste fridag !?!? :)

:toot: Penille

0

Del dette indlæg

Jamen god weekend til jer alle

I aften skal ni ud og spise indisk, i morgen slapper vi vist bare af og på søndag skal vi til standerheksning i tennisklubben, hvor vi startede sidste år.

Sidste år var det et møgvejr, så vi fik ikke spillet så meget, det er sgu helt pinligt at komme og sige at det er anden sæson og så spille så ringe som os :)

Ikke meget wenus Williams over den serv

:toot: Rikke

0

Del dette indlæg

I aften skal ni ud og spise indisk, i morgen slapper vi vist bare af og på søndag skal vi til standerheksning i tennisklubben, hvor vi startede sidste år.

Sidste år var det et møgvejr, så vi fik ikke spillet så meget, det er sgu helt pinligt at komme og sige at det er anden sæson og så spille så ringe som os :)

Hvad er standerheksning ?????

:) Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhhh??? Hvad er standerheksning????? Jeg troede først det var til skt. hans vi futtede hekse af!!! :)-HAHA-

Sorry Rikke :)

Vi får en travl weekend. I dag når jeg kommer hjem skal jeg lige ha' lavet mad til 35 personer, til i morgen hvor jeg skal holde min 30-års fødselsdag :drink2: :band: :drink2: :drink2:

Lørdagen går også med forberedelser til festen...

Og søndag..... tjaa efter rengøring i spejderhytten står den vist på ren afslapning på divaneseren :sleepy: kan vist lige overkomme at ringe til pizza-fyren til aften :toot:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

I weekenden skal vi til Langeland, der har svigerforældrene et sommerhus, så den skal bare stå på hygge hele weekenden...

Glæder mig helt vildt... :jupi:

Kan i have en rigtig god weekend alle sammen :)

:toot: Vinnie

0

Del dette indlæg

Sidste år var det et møgvejr, så vi fik ikke spillet så meget, det er sgu helt pinligt at komme og sige at det er anden sæson og så spille så ringe som os -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif nå ja standerHEJSNING, åh det er vidst for tidligt om morgenen

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste år var det et møgvejr, så vi fik ikke spillet så meget, det er sgu helt pinligt at komme og sige at det er anden sæson og så spille så ringe som os -HAHA-

-HAHA- nå ja standerHEJSNING, åh det er vidst for tidligt om morgenen

Hrm, hvad er det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif -HAHA--HAHA-

-HAHA- Anna

0

Del dette indlæg

Idag kl. 14.30 mødes min kæreste og jeg derhjemme og så skal vi have gjort rent i hele huset i et par timer.

Kl. 19.00 skla vi ud og spise med min veninde og hendes kæreste. Hun har fødselsdag i dag.

i morgen kl. 8 skal vi spise morgenmad i Jeppes børnehave. Jeg kører så Jeppe ud til min guddatter hvor han skal lege mens jeg er på kursus "Tryl med makeup" og Henrik er til hjemmeværnsøvelse.

Jeg henter så Jeppe lørdag eftermiddag igen og Henrik kommer først hjem ca. 21, så Jeppe og jeg skal spise sammen.

Søndag er der dømt havedag, hvis vejret tillader det. INd imellem skal jeg også have læst lidt IT i administrationen.

Det var så den weekend.. !!

0

Del dette indlæg

I aften skal jeg nok lige ned i byen, og gå en tur rundt med Michael, for der er skør fredag.

Men ellers så skal jeg bare i haven, skrive på mine eksamensopgaver og hygge.

Knus Jane  :hjerte:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal vi også!

Når jeg kommer hjem i dag, skal vi ned og have lavet vores ønskeseddel hos imerco, derefter skal vi lige hjem og rense akvarie (det er vist blevet udsat i for lang tid!) og have noget at spise, og så ned og se hvad de byder på i byen.

I morgen er det sidste gang til badminton :) Om eftermiddagen kommer min far, søster og niece forbi. og når morten så har fri ved 19 tiden, SÅ SKAL DER HYGGES indtil weekenden er slut (mmm det bliver dejligt, bare os to)!!

:toot: Cyen

0

Del dette indlæg

Jeg har heller ingen planer overhovedet. Der er ën ting på programmet:

I aften: Bryllup i Skodsborg

I morgen:Konfirmation i Haslev/Sølvbryllup på Mariott

Søndag: Konfirmation i Veksø

I morgen lørdag formiddag/eftermiddag håber jeg at få tid til at lege lidt med ungerne, men der er samtidig et par småting der skal ordnes og en trailer der skal laves lys på og pakkes til Henrik/sølvbryllupet.

Herudover skulle jeg gerne også lørdag fange min leverandør på motorvejen efter broen, så jeg slipper for at køre til Langeland og hente højtalere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes jeg har friweekend!! Lyder det ikke skønt!! (arbejder jo hver 2. weekend) så vi skal rigtiig have familiehygge, og samtidig få ordnet lidt forskellige praktiske ting! Fylder 30 næste weekend, så der er lige lidt gøremål!!! Måske skal vi ud og spille kort med et vennepar imorgen aften!!! Men intet arbejde denne weekend til nogen af os!! YES :heppe:

Rigtig god super weekend til alle

Svale - der allerede er startet weekend :toot:

0

Del dette indlæg

jamen, jeg skal i Biffen med en af de andre danske piger i aften - har dog lige undervisning til kl. 17 først :angry1: :angry1: det er jo queens day i morgen hernede i Holland, så tror da jeg skal ud og nyde stemningen, og ellers læse og mentalt forberede mig til samtalen d. 10 maj - nå, ja, så skal jeg vel også ud og løbe lidt *svedig prustende smiley*

men I må alle ha' en rigtig go' weekend,

:toot: Stine

0

Del dette indlæg

Sidste år var det et møgvejr, så vi fik ikke spillet så meget, det er sgu helt pinligt at komme og sige at det er anden sæson og så spille så ringe som os :o

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

:) nå ja standerHEJSNING, åh det er vidst for tidligt om morgenen

<{POST_SNAPBACK}>

Hrm, hvad er det -HAHA--HAHA--HAHA-

-HAHA- Anna

<{POST_SNAPBACK}>

det er den årlige start på sæsonen hvor man mødes og får lidt at spise og drikke, nye medlemmer kan få lov at se stedet an og man kan prøvespille lidt på banerne. Troede bare du drillede pga den med heksen :hug: havde ikke lige tænkt over at det selvfølgelig ikke er alle der kender begrebet, sorry -HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor kom igår aftes, min søster kommer i aften. Vi skal holde fælles fødselsdag for min mor og mig.

Så jeg skal liiiiige have smækket en lagkage sammen. Og lokket min mor til at stå for fødselsdsagsmiddagen.

I morgen har Jan og jeg kendt hinanden i et år...så vi tager sikkert ud og spiser...i gåafstand (bilen er på værksted i Berlin).

:toot:

0

Del dette indlæg

Min mor kom igår aftes, min søster kommer i aften. Vi skal holde fælles fødselsdag for min mor og mig.

Så jeg skal liiiiige have smækket en lagkage sammen. Og lokket min mor til at stå for fødselsdsagsmiddagen.

I morgen har Jan og jeg kendt hinanden i et år...så vi tager sikkert ud og spiser...i gåafstand (bilen er på værksted i Berlin).

:)

<{POST_SNAPBACK}>

søde lea

Stort tillykke med jeres årsdag :toot: håber i får en dejlig aften, hvornår er det du har fødselsdag, det står vist ikke i kalenderen herinde????

0

Del dette indlæg

Hey allesammen

I dag får vi leveret vore brændeovn, ÅÅÅHHHH det er bare så stort :heppe:

I aften kommer min Mutter og hendes ven på weekend og min søster kommer også ud til os fra Østerbro :heppe:

I aften skal vi hygge os med raclette og derefter bryllups-dessert-kagen som vi har lavet en prøve på.

I morgen skal tøserne i Stof og Stil og kigge på stof til mutter og søsters kjoler til brylluppet. Derefter kører vi hjem til mænderne og tager allesammen i IKEA. Derefter kører vi hjem til min søster på Østerbro og til aften kører vi til Lyngby til min mormor.

Søndag har vi ikke rigtigt nogle planer for, men vi skal i hvert tilfælde hygge os inden de skal hjem igen.

post-9920-1114764145.jpg

Redigeret af Tinchen
0

Del dette indlæg

Ja vores week-end bliver ikke afslappende helt. I dag skal vi ud og købe gave til min svigerfar han har fødselsdag på søndag og så skal vi lige ned og hente en butterfly som er bestilt hjem og så skal vi på camping bagefter indtil i morgen, i morgen aften skal vi til fødselsdags middag hos min søster som holder det hos min mor, og på søndag skal vi så til fødselsdag hos min svigerfar og så er den week-end gået

0

Del dette indlæg

Jeg skal ud og prøve kjole i Tåstrup i dag :toot:

Lørdag skal Peter og jeg holde i hånd og kæreste rundt hele dagen.

Søndag skal vi på slentretur med familien, med alt hvad det indebærer af råhygge og is-spisning :)

Jubiiii og juhhuuuu! fra Sally

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer