270805

Største bommert!

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uha, dem har jeg mange af.

Engang jeg skulle starte som vikar i en børnehave, havde min mor formidlet kontakten til hendes gamle veninde og min gudmor, som var pædagog i børnehaven.

Havde desværre ikke kontakt med hende på det tidspunkt og havde ikke haft det siden jeg var 4-5 år.

Så jeg anede ikke hvordan hun så ud.

I hver fald skulle jeg ned og snakke med hende.

Jeg var 18 år gammel og går lidt nervøs ind i børnehaven og siger, at jeg har en aftale med Gitte.

De siger til mig, at Gitte er på tur, men at hun kommer om lidt og jeg da bare kan få en kop the og vente på hende.

Det gør jeg så......

Ind kommer Gitte, som ikke kender mig og som ikke har noget gudbarn.

Jeg var gået forket :tosset:

Jeg skulle have været inde i den børnehvae som lå, liiiige lidt længere nede af vejem, spør mig lige om det var pinligt og om jeg var mere nervøs, da jeg skulle ind i den rigtige børnehave........

0

Del dette indlæg

Engang jeg skulle starte som vikar i en børnehave, havde min mor formidlet kontakten til hendes gamle veninde og min gudmor, som var pædagog i børnehaven.

Havde desværre ikke kontakt med hende på det tidspunkt og havde ikke haft det siden jeg var 4-5 år.

Jeg var 18 år gammel og går lidt nervøs ind i børnehaven og siger, at jeg har en aftale med Gitte.

De siger til mig, at Gitte er på tur, men at hun kommer om lidt og jeg da bare kan få en kop the og vente på hende.

Det gør jeg så......

Jeg var gået forket  :tosset:

Jeg skulle have været inde i den børnehvae som lå, liiiige lidt længere nede af vejem, spør mig lige om det var pinligt og om jeg var mere nervøs, da jeg skulle ind i den rigtige børnehave........

<{POST_SNAPBACK}>

:) den var god Mille

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Det gør jeg så......

Jeg var gået forket  :tosset:

:) den var god Mille

Ja, men det var pænt pinligt, især da jeg skulle forbi hver gang jeg skulle til og fra det nye job :)

Meeen Rikke du må da også have en historie eller to????

Eller hva med jer andre?

Kan da ikke passe, at det kun er lille mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg vidste jeg ikke slap Mille :)

Allerførste dag på universitetet skulle jeg gå ned fra biblioteket i mine meget nye og spidse støvler. Jeg trådte selvfølgelig forkert og trillede hele vejen ned af en 6 m lang vindeltrappe. Lige for enden af trappen er der en "læsestue", hvor folk sidder og hygger og læser avis, og selvfølgelig var der propfuldt med mennesker, der sad og stirrede på mig

Det var lige før jeg aldrig var kommet der igen :)

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

ja jeg vidste jeg ikke slap Mille :)

Allerførste dag på universitetet skulle jeg gå ned fra biblioteket i mine meget nye og spidse støvler. Jeg trådte selvfølgelig forkert og trillede hele vejen ned af en 6 m lang vindeltrappe. Lige for enden af trappen er der en "læsestue", hvor folk sidder og hygger og læser avis, og selvfølgelig var der propfuldt med mennesker, der sad og stirrede på mig

Det var lige før jeg aldrig var kommet der igen :)

NAAAARJ, det kan jeg sgu godt forstå, den var også grum :)
0

Del dette indlæg

Så må jeg da også lige komme med et par stykker (der på en eller anden måde hænger sammen)

Jeg havde et år hvor jeg ikke var så gode venner med kantstene.. Det startede med at jeg trådte ned fra en som jeg ikke troede var der... Det kostede mig en kraftig forstuvet fod, og en masse mobning fra veninderne...

Senere samme år var vi i prag (skal lige oplyse at de sørme også har kantstene...) En dag skulle vi se et vagtskifte, og det var der også nogle livgarder (savle savle). Jeg ville så tage et billede af dem, og kommer ud til kanten af dem de sørme også har (jeg går baglæns), og tja gæt hvad der skete... Selv livgarden trak på smilebåndet (og jeg var koksrød i hovedet...)

:) Cyen

0

Del dette indlæg

Jeg var på studietur i London og havde spinket og sparet på maden, da jeg gerne ville købe en masse tøj.

Vi var en dag i Harrods og skulle købe noget frokost.

De fleste købte noget vand og en sandwich, der faktisk var pænt billigt.

Men jeg skulle jo spare, så jeg købte bare 2 ferskener.

Vi kommer op til kassen og damen ber om 7 pund :)

7 Pund for 2 ferskener, jeg troede at jeg havde hørt forkert, men betalte bare.

Jeg tog ikke fejl, det var hvad de kostede da det var uden for sæsson.

Men jeg turde ikke sige, at jeg ikke ville havde dem alligevel.

Ferskerne blev spist og jeg nød dem meget.

Jeg blev mobbet en del og det står da også i min blå bog :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):):) hvor er I altså sjove - har siddet og tænkt som galt - og torr der er så mange at jeg ikke kan vælge! ved ikke hvad jeg skal fortælle - men har lavet noget a al Milles; jeg skulle begynde til Hip Hop (jeps var en af de få rå) og fik en seddel af min mor med adr. på ... som om jeg ikke vidste hvor det var? og nej, jeg sad i det forkerte dansecenter i 2½ time indtil receptionisten kom og spurgte om hun kunne hjælpe med noget ? og jeg gik derfra med meget røde kinder ... :angry1: :angry1:

har engang i Tegn og Gæt valgt den nemme hvor der stod 'dør' og kloge Stine begyndte straks at tegne en der var ved at dø og mens jeg lå på gulvet og tegende og fortalte løb tiden ud og en an de andre udbrød - jamen stine, det var jo en dør du skulle tegne - ja jeg har ikke spillet spillet siden ..

0

Del dette indlæg

:)  :)  :) hvor er I altså sjove - har siddet og tænkt som galt - og torr der er så mange at jeg ikke kan vælge! ved ikke hvad jeg skal fortælle - men har lavet noget a al Milles; jeg skulle begynde til Hip Hop (jeps var en af de få rå) og fik en seddel af min mor med adr. på ... som om jeg ikke vidste hvor det var? og nej, jeg sad i det forkerte dansecenter i 2½ time indtil receptionisten kom og spurgte om hun kunne hjælpe med noget ? og jeg gik derfra med meget røde kinder ... :angry1:  :angry1:

har engang i Tegn og Gæt valgt den nemme hvor der stod 'dør' og kloge Stine begyndte straks at tegne en der var ved at dø og mens jeg lå på gulvet og tegende og fortalte løb tiden ud og en an de andre udbrød - jamen stine, det var jo en dør du skulle tegne - ja jeg har ikke spillet spillet siden ..

:) Hvor godt, sidder her og griner for mig selv.

Kan tydeligt se mig selv i lignende situationer :)

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Vil lige bidrage med en lille historie, den er endda helt frisk...

:bearhug: (Jeg starter på arbejde kl 7.00) og jeg starter altid med at tømme affaldssække og sætte dem ud i et affaldsrum/afstillerum. (De logerende kan stille deres ting ind der, der står to senge de kan låne). Og der låser jeg mig ind i morges og brasser bare ind...ups der ligger et par og sover. Undskyld siger jeg og bakker ud.

Går ind på afdelingen og ringer til portneren og spørger om han har glemt, at fortælle mig noget ??? Da han hører at der ligger et par og sover, kommer han op og går ind og spørger hvad disse laver der?. De havde da fået lov at sove ved et par venner, pinligt det er ok at låne sengene, men de skal tages med ind på værelserne ikke i affaldsrummet.

(det skal lige siges i en sidebemærkning, at jeg arbejder på et psykriatisk hospital, så det kunne meget vel have været nogle patienter, der havde hugget en nøgle..) Men kors hvor blev jeg forskrækket..

:bearhug: Kunne i lige se det for jer, at dette par måske havde været igang med at :bearhug: hygge sig lidt, og ind kommer jeg...)

Ingelise

0

Del dette indlæg

:bearhug:  :bearhug:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif hvor er I altså sjove - har siddet og tænkt som galt - og torr der er så mange at jeg ikke kan vælge! ved ikke hvad jeg skal fortælle - men har lavet noget a al Milles; jeg skulle begynde til Hip Hop (jeps var en af de få rå) og fik en seddel af min mor med adr. på ... som om jeg ikke vidste hvor det var? og nej, jeg sad i det forkerte dansecenter i 2½ time indtil receptionisten kom og spurgte om hun kunne hjælpe med noget ? og jeg gik derfra med meget røde kinder ... :angry1:  :angry1:

<{POST_SNAPBACK}>

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif den var god Stine, det var da ikke dumt, du var bare "anderledes tænkende"

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:  :bearhug:  :bearhug: hvor er I altså sjove - har siddet og tænkt som galt - og torr der er så mange at jeg ikke kan vælge! ved ikke hvad jeg skal fortælle - men har lavet noget a al Milles; jeg skulle begynde til Hip Hop (jeps var en af de få rå) og fik en seddel af min mor med adr. på ... som om jeg ikke vidste hvor det var? og nej, jeg sad i det forkerte dansecenter i 2½ time indtil receptionisten kom og spurgte om hun kunne hjælpe med noget ? og jeg gik derfra med meget røde kinder ... :angry1:  :angry1:

<{POST_SNAPBACK}>

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Stine hvor er den sød den historie

0

Del dette indlæg

Jeg var engang inde i en lille kiosk sammen med min kæreste. Jeg står og skal til at tage en flaske vand, da jeg ligepludselig slår en ordentlig prut http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif (kunne ikke mærke den var på vej) :bearhug: skal lige siges at jeg var højgravid, så den lille trykkede lidt på tarmen af og til, men det var rigtig flovt.

Da vi kom ud i bilen kommer der en varevogn, som skal aflevere brød mm og jeg kan tydeligt se at hun(ekspedienten) fortælle om min lille hændelse.

:bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har en lidt sjov en, det var ikke mig som gjorde det, men en veninde.

Vi sidder og spiller tegn og gæt. Hun er på hold med sin kæreste, hun vælger junioren, og begynder at tegne løs. En kvinde med en meget kraftig intim behåring. Kæresten gætter løs, men han rammer aldrig det rigtige.

Hun prøvede at tegne en dusk, hun havde læst forkert og skulle have tegnet en duks :bearhug::bearhug: . Ja, vi fik os en rigtig godt grin Postet billede

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har også en om mig selv.

Jeg havde været sammen med min kæreste i ca. 9 måneder. Vi holder en lille fest oppe i hans lejlighed.

Det er Århus festuge, så vi skal selvfølgelig ned i byen.

Vi går indtil byen, og jeg går forrest sammen med en af min kærestes kammerater. Vi går og snakker, og opdager ikke at resten af flokken drejer af ned mod banegården. Så er gode råd dyre, hvor fanden er de blevet af !!!!!

Vi leder lidt efter dem, men bliver enig om at gå hjem til min kæreste, for han går vel hjem når han opdager jeg er væk! :bearhug:

Jeg har ingen nøgle og ingen penge, så vi sætter os på trappen i opgangen. Det hele ender med at jeg tuder og falder i søvn på trappen. Vågner 2 timer senere da min kæreste kommer.

Kammeraten er smuttet, så jeg har ligget og sovet på trappen, ikke særlig fedt hvis der var kommet nogen.

Efter den episode har jeg altid haft penge og nøgler med i byen :bearhug:

:bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en lidt sjov en, det var ikke mig som gjorde det, men en veninde.

Vi sidder og spiller tegn og gæt. Hun er på hold med sin kæreste, hun vælger junioren, og begynder at tegne løs. En kvinde med en meget kraftig intim behåring. Kæresten gætter løs, men han rammer aldrig det rigtige.

Hun prøvede at tegne en dusk, hun havde læst forkert og skulle have tegnet en duks :bearhug:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif . Ja, vi fik os en rigtig godt grin Postet billede

Pernille  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif den var god pernille, ja hvad hjertet er fuldt af........

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

jeg har da ozz lige en..

jeg havde været på mit arbejde et ½ år... jeg sad så og skulle fakturere nogle regninger, det var sidst på måneden, så alle var lidt presset, og vi skulle når måndens budget..

3 dage efter vores sidste faktureringsdag, bliver der meddelt at vores budget var holdt med et + på 1.5 mill og vi fik så meget ros og bla bla.. der går så 2 timer så bliver der sendt en mail ud, hvor der står at overskudet ikk var så stort alligevel fordi der var en der havde lagt et komma forkert på fakturaen, ja det var så mig mig der havde fakruret en million for meget, den faktura er kommet i ramme af mine kollegaer og kommet op og hænge på mit kontor :bearhug:

meget meget pinligt, og vores direktør kommenteret det ozz til vores sommerfest foran hele firmaet

og jeg høre stadig for det den dag i dag, og der er nu gået 3 år..

0

Del dette indlæg

jeg har da ozz lige en..

jeg havde været på mit arbejde et ½ år... jeg sad så og skulle fakturere nogle regninger, det var sidst på måneden, så alle var lidt presset, og vi skulle når måndens budget..

3 dage efter vores sidste faktureringsdag, bliver der meddelt at vores budget var holdt  med et + på 1.5 mill og vi fik så meget ros og bla bla.. der går så 2 timer så bliver der sendt en mail ud, hvor der står at overskudet ikk var så stort alligevel fordi der var en der havde lagt et komma forkert på fakturaen, ja det var så mig mig der havde fakruret en million for meget, den faktura er kommet i ramme af mine kollegaer og kommet op og hænge på mit kontor :bearhug:

meget meget pinligt, og vores direktør kommenteret det ozz til vores sommerfest foran hele firmaet

og jeg høre stadig for det den dag i dag, og der er nu gået 3 år..

<{POST_SNAPBACK}>

Postet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billede

0

Del dette indlæg

Kæresten og mig var inde i gågaden og hygge og små shoppe, det havde været en super dejlig dag, vi mødte et vennepar, og besluttede os for at gå ned på torvet og få en enkelt øl.

Da de så var drukket, ville vi da lige have een mere og bestemt den sidste, så jeg spørger hvad folk vil have og går op mod baren, men jeg skulle samtidig tisse, så tænkte jeg gik på toilettet inden, der var alligevel så mange i baren.

Da jeg så kommer ovenpå igen, ser jeg min kæreste på vej op mod baren mod en brunette ( det er jeg også ) og da han så kommer derop, kan jeg bare se hvordan han svinger hånden bagud og giver hende et ordentlig klask bagi... jeg kunne ikke lade være med at grine, da hun vendte sig og han troede jo det var mig... :bearhug:

Jeg tror aldrig jeg har set en drikke sin øl så hurtigt og så skulle vi hjem..

Knus Heidi

Skal lige siges at hende der modtog "røvfulden" var en skrap dame og en meget sur dame :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæresten og mig var inde i gågaden og hygge og små shoppe, det havde været en super dejlig dag, vi mødte et vennepar, og besluttede os for at gå ned på torvet og få en enkelt øl.

Da de så var drukket, ville vi da lige have een mere og bestemt den sidste, så jeg spørger hvad folk vil have og går op mod baren, men jeg skulle samtidig tisse, så tænkte jeg gik på toilettet inden, der var alligevel så mange i baren.

Da jeg så kommer ovenpå igen, ser jeg min kæreste på vej op mod baren mod en brunette ( det er jeg også ) og da han så kommer derop, kan jeg bare se hvordan han svinger hånden bagud og giver hende et ordentlig klask bagi... jeg kunne ikke lade være med at grine, da hun vendte sig og han troede jo det var mig... :bearhug:

Knus Heidi

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif  :)  :)  :) ja man må sige at det var meget uheldigt, men lidt afslørende at at ik helt kunne genkende dig. :(  :)  :(

Skal lige siges at hende der modtog "røvfulden" var en skrap dame og en meget sur dame  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har da også en ......jeg havde lige fået køre kort, og skulle på arbejde tidligt om morgen....da jeg parkere bilen glemmer jeg at sætte den ud af gearet, og resultere i at bilen hopper frem ad og jeg køre ind i en indkøbsvogn der står op ad vægen..... jeg smadre den ene lygte og laver en mega bule i kofangeren.... vildt pnligt at ringe hjem til far og fortælle hvordan jeg har lavet det......

har en til med bilen....

jeg skulle på disko med nogle veninder......og da vi have låst døren når vi lige at gå 100 meter da jeg vender mig om og siger SHIT nøglerne ligger i bilen.....øv øv jeg ringer til min far igen :bearhug: det viser sig at der ikke er en ekstra någle til bilen og havd gøre jeg så ...jeg må ind på diskoen og spørge om der er nogen der kan bryde en bil op...........vildt pinligt...DET KOM TIL AT STÅ I MIN ÅRBOG FRA HF....

0

Del dette indlæg

Knus Heidi

Skal lige siges at hende der modtog "røvfulden" var en skrap dame og en meget sur dame  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Min minder meget om din.. Det var bare mig som går rundt og ta'r på fremmede mænd.

Vi var i Ikea og gik rundt og kiggede. På et tidspunkt går vi lidt hver for sig og jeg troede så jeg så min dejlige kæreste, men næææh nej

Jeg går glad hen og tager et godt fast greb i "min kærestes" balder, mens jeg udbryder "Verdenens bedste mås"

Min rigtige kæreste er på det tidspunkt nået op til mig og siger højt "Nåååh, så er min måske ikke så spændende mere"

Jeg kigger til siden, ser min kæreste og bliver total rød i hovedet. Postet billede

Fyren, hvis mås jeg ragede på uden at spørge griner og sige bare "Tak skal du have" inden han gik videre.

Min kæreste flækker af grin Postet billede og jeg styrer ud af Ikea og ind i bilen.

Jeg skulle høre på det i laaaaaaaaaaang tid og min tilkommende kan stadig finde på at sige "Er du nu sikker", når jeg kommenterer hans bagdel (som er vældig god)

Det skal måske lige nævne at min kæreste er næsten 2 meter og skaldet, så jeg burde nok ikke have taget fejl, men ingen er perfekte ;)

0

Del dette indlæg

...Jeg går glad hen og tager et godt fast greb i "min kærestes" balder, mens jeg udbryder "Verdenens bedste mås"

Min rigtige kæreste er på det tidspunkt nået op til mig og siger højt "Nåååh, så er min måske ikke så spændende mere"

Jeg kigger til siden, ser min kæreste og bliver total rød i hovedet. Postet billede

Fyren, hvis mås jeg ragede på uden at spørge griner og sige bare "Tak skal du have" inden han gik videre.

...Det skal måske lige nævne at min kæreste er næsten 2 meter og skaldet, så jeg burde nok ikke have taget fejl, men ingen er perfekte ;)

Postet billedePostet billedePostet billede Din stakkel, Christina...Postet billedePostet billedePostet billede
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer