tina & ole

Vi skal bestille ringe i dag

43 indlæg i dette emne

Ja lige nu sidder jeg og venter på den kommende får fri fra arbejde, så vi kan være hos guldsmeden når han åbner :yeah:

De ringe vi skal have er 14 karat guld og børstet. og vi kommer til at slippe 4400 kr.

Hvad skal/skulle i slippe for jeres (hvis man må spørge?? :bearhug: )

IIIIHHHHH HVOR JEG GLÆDER MIG :jupi:

:bearhug:

Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

det har vi slet ikke fundet ud af endnu, kan nemlig ikke blive enige :bearhug:

Men vi har udkig på en del fra Bræmer.. Vi har fået et gavekort hvor vi kan få 10% på ringe, så det vil vi da benytte os af.

men jeg håber at vi snart finder ud af det

Mvh Vinni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke helt endnu, men jeg helder mest til, at vi bare køber et par forlovelsesringe til ca. kr. 500 som man kan købe hos diverse guldsmede og bruger dem som vielsesringe.

Synes ikke der er nogen grund til, at give flere 1000 kr. Bryder mig heller ikke om, at gå med dyre smykker, da jeg er bange for at tabe dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer til at give 2.915 kr. for at være præcis :bearhug:

En klassisk 14 karats guldring med blank flade til min forlovede

og en ring i det samme men med en brilliant i til mig.

De er valgt og bliver købt hos Chanti. For dem der ikke kender hjemmesiden www.chanti.dk, kan jeg sige at der er rigtig MANGE penge at spare der.

Har købt en del smykker der igennem, og alt har været perfekt

Et stort udvalg til en rigtig GOD pris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Da min kommende mand og jeg blev forlovet blev vi enig om at det skulle være vielses ringe, så vi kunne bruge dem når vi skulle giftes.

Vores er 24 karet brede guld ringe, hvor der er 2 hjerter lavet med tre sten hver i min. Dem betalte vi lige omkring 8500 kr for :hjerte:

Hilsen Lise

Redigeret af LLVM
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal give 5260 kr for vores det er med 10% rabat fra messen på Marienlyst. Vores er en hvidguldkant med flettet midte af rødguld og guld. Der kommer så 2 0,03 carat stene i min ring. Så det syntes vi ikke er så galt.

Denne pris er incl isætning af stene og indgravering. Vi har bestilit vores nu og kan hente dem om små 3 uger ca.

Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har givet 9.960 kr. for vores ringe, men det var på messe og der var 20 % rabat. De er fra Bræmer og lavet i 18 karat guld og min sten er på 0,18 karat.

Badutski

ringe.bmp

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer