Guest DD36

Vægtkonsulenterne

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Godt emne du har - og er det ikke underligt at der skal et bryllup til for at blive motiveret til at tage vægten op til alvorlig overvejelse.

Jeg har til 13. august til også at smide 5 kg, og jeg synes det går uendelig langsomt med resultaterne :denmarkflag: selvom jeg forsøger at følge DDV, hvor jeg har gået tidligere.

Jeg får bare ikke spist kødrationen og alle grønsagerne, så jeg ville blive rigtig glad, hvis du ville maile mig den excel fil med opskrifter (lf@ofir.dk)

Men for øvrigt hvor er det en dejlig tid at gå og glæde sig - og forberede en masse småting...

Held og lykke med alle jeres vægtprojekter!!!

Hilsen

Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot med de mange kilos vægttab.

Desværre kan jeg ikke selv tage mig sammen. Og jeg skal giftes allerede den 6 august. Jeg har enda med vilje købt min kjole med vilje. Øv hvor kan man blive gal på sig selv, og jeg kan da specielt blive mega hissig på mig selv, når jeg ikke kan tage mig sammen til at tabe mig sådan jeg kan passe min kjole til over 10000 kr.

Ok med i andres pæne resultater i frisk hukommelse, må jeg hellere starte endnu engang. Og så holde det. Håber snart i kan høre nogle positive resultater fra mig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer