Guest DD36

Vægtkonsulenterne

32 indlæg i dette emne

Hej

har i dag besluttet at begynde at spise efter DDV's principper igen. Det andet går for langsomt og jeg tabte mig 9 kg på 3. mdr i 2002 da jeg spiste iht. deres principper.. skønt jeg fik rødvin i weekenden :-)

Kom så til at tænke på.. Hvor mange herinde spiser efter DDV ?.. Jeg vil ikke gå til deres møder da jeg synes det er for dyrt og jeg kender jo principperne og har en masse opskrifter..

Men ku være rart at vide hvem man kunne spørge hvis man har spørgsmål om DDV.. og andre DDV'ere er også velkomne til at spørge mig.

Jeg har f.eks. en kostplan til afkrydsning jeg selv har lavet i Excel og jeg har også en online opskriftbog i Word som jeg også selv har lavet..

Glæder mig til at høre fra andre DDV'ere..

Knus DD36, som gerne vil smide 5 kg inden 2. juli.. :-)

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Jeg er på - også for anden gang - min søde kæreste tager med til vejning mv da han også skal smide en 10 kgs før den store dag.

Og ja det er mega svært at undvære chokolade og rødvin.

B

<{POST_SNAPBACK}>

Kender du det tip med græsk youghurt med kakao i ?.. det smager ligesom chokolade mousse og man har jo sin mælkeportion og det lidt ekstra til det :-)

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Jeg er i fuld gang med at foelge DDV og jo det er svaert at undvaere visse ting, men paa den adnen side saa er jeg saa overvaegtig at jeg nok giver mig selv et par ekstra aar ved at smide de 30kg jeg har for meget... i gaar rundede jeg de 13 kg... foegler ikke deres gennemsnit men jeg naar det nok...

Jeg er utrolig glad for at jeg kom igang og at jeg har min kaerestens uforbeholdne stoette... det betyder utrolig meget for mig at han godt gider spise det samme som mig og ikke opbevare chokolade herhjemme... selvom jeg dog ikke er saa naiv at tro at han ikke spiser pizza og lign. naar han er paa arbejde eller hjemme hos nogle af hans venner og jeg ikke er der.. :) men paa en eller anden maade er det fint nok, han skal jo ikke smide noget...

Thessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

C og jeg spiste også derefter for et par måneder siden...det var så nogle opskrifter og madplaner vi havde fået gennem en af svigermors veninder...men C tabte sig da små 5 kg i løbet af en uge...

0

Del dette indlæg

Jeg gik ved Vægtkonsulenterne for 2 år siden og smed da 12 kg med deres hjælp og med min egen hjælp smed jeg 10 ekstra. Så nu bruger jeg lidt fra dem, så jeg kan holde vægten.

Men jeg må sige som inkarneret chokoman, så er det med græsk youghurt og kakao overhovedet intet i nærheden af rigtig chokolade mousse. Det smager som det er, og ikke chokolade.

Mvh Vinni

0

Del dette indlæg

Jamen, både gemalen og jeg har været omkring møllen og har smidt henholdsvis 20 og 23 kilo. Jeg lever i store træk stadig efter principperne, da jeg stadig vil af med nogle kilo, men er samtidig begyndt at træne, så vægten står stille.

MEn jeg er her altså også. :)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg smed i efteråret 10 kg med DDV.

holdte en pause over julen og er bare ikke kommet igang igen...

Og nu er der 2 måneder til bryllup, og jeg mangler bare 3 kg, så jeg prøver virkelig på at komme igang igen. jeg får nogle gange bare kvalme af alle de grønsager!!!

Men dejligt hvis vi kan give hinanden lidt moralsk opbakning!

Kh Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- Jamen jeg er da selv i fuld sving med at omlægge min kost efter DDV... og det går bare SÅ godt...

Jeg har indtil nu tabt 12.6 kg på små 3 mdr, så jeg er halvejs mit mål, som er på 25 kg.

Men det bedste ved det hele det er, at jeg ikke mere føler det som en kur, men at jeg har accepteret at for at jeg kan tabe mig, og dermed få et bedre selvværd og heldbred, ER jeg altså nød til at tænke anderledes ang. mad... og jeg skal da ikke være hellig og sige jeg ikke har syndet, for det har jeg bestem gjort og vil oz gøre det inden jeg når målet. Men jeg hoppper straks op på hesten igen, efter jeg har guffet.. :bud:

Det jeg har syndet med, er bla. det øverste lag af chokolade og karamel på en yankie-kage... jeg skrællede den simpelthen for det øverste lag, åd det og smed resten i skraldespanden og lidt fra slik-faddet inden jeg satte det ind til de andre :bearhug:

Når jeg så når mit mål, vil jeg passe på i hverdagen og måske skeje lidt ud i weekenderne...

0

Del dette indlæg

Hejsa!!

Jeg startede hos DDV, sidste mandag, og er glad for det. Aldrig har jeg spist så meget mad, på en kur før...!! - jeg går ihvertfald ikke sulten i seng.

Jeg havde på den første uge tabt 2 kilo....det var bare hammer fedt. Jeg glæder mig faktisk til hvert måltid, jeg skal have. Det er nemmest for mig at følge kuren på arbejdet, da jeg har alle mine madvarer lige ved hånden ( er kok)!!

- skal selvfølgelig passe på her i ferien, men jeg tror på mig selv, jeg har aldrig prøvet at tabe 2 kilo før!! - så det er MEGET stort for mig.

Held og lykke til alle jer andre også. Håber vi kan støtte hinanden, via denne tråd.

Med venlig hilsen

Ea. ( 2 kilo lettere)!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!!

Jeg startede hos DDV, sidste mandag, og er glad for det. Aldrig har jeg spist så meget mad, på en kur før...!! - jeg går ihvertfald ikke sulten i seng.

Jeg havde på den første uge tabt 2 kilo....det var bare hammer fedt. Jeg glæder mig faktisk til hvert måltid, jeg skal have. Det er nemmest for mig at følge kuren på arbejdet, da jeg har alle mine madvarer lige ved hånden ( er kok)!!

- skal selvfølgelig passe på her i ferien, men jeg tror på mig selv, jeg har aldrig prøvet at tabe 2 kilo før!! - så det er MEGET stort for mig.

Held og lykke til alle jer andre også. Håber vi kan støtte hinanden, via denne tråd.

Med venlig hilsen

Ea.  ( 2 kilo lettere)!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Ea

Hvor blev jeg glad for at læse dit indlæg.... -HAHA- Er glad på dine vegne at du har fundet din tråd..... bare klø på, det kan bestemt betale sig... man kan oz læse, at du er helt op og køre over din sejr.... :blush:

mega :bearhug:

0

Del dette indlæg

og nu 35 kg lettere.. det er det nyeste billede af mig, skal nok få taget et i almindeligt tøj..

Knus Milla

<{POST_SNAPBACK}>

Wauuuuuuu :hearts: Camilla... hvor er du flot... og tak for billederne, de giver helt sikkert mig inspiration til at se det kan lykkes... jeg har selv tabt 13,5 og mangler nu 11,5 før jeg når mit mål... ved ikke om jeg så er tilfreds, har aldrig vejet så lidt før nemlig... :bearhug: men det er mit mål inden jeg skal giftes.. og så må jeg jo se ad på den anden side af brylluppet.... men for h... hvor det gir et kick i kroppen, når man taber sig, trods det at man jo faktisk æder hele dagen... og alle de kommentarer man får... ! Somme tider kommer de bag på mig, fordi jeg fokusere ikke på det mere, ved da godt jeg taber mig, men tænker ikke over det så meget... det er jo blevet en livsstil for mig nu -HAHA-
0

Del dette indlæg

Dejligt.. nu har jeg i lang tid cyklet rundt på 79,5 og 80,0 men efter bare 1 dage på DDV kost stod vægten i morges på 79,0.

Jeg tastede også min kost i går ind på KropKost programmet fra Motion Online og det var den helt rigtige fordeling af protein, kulhydrat og fedt.. -HAHA- Nemlig 35/45/15 og min stod på 36/48/16, så det er lige i øjet.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

vi er også så småt begyndt herhjemme ......Peter har også været på DDV før og han tabte 50 kg på et år..... er super stolt af ham ......og han vil gerne tabe sig yderligere...og jeg støtter ham 280% ... jeg har selv tabt mig 5 kg ...på meget kort tid.....

:bearhug: Marie

0

Del dette indlæg

Hej

har i dag besluttet at begynde at spise efter DDV's principper igen. Det andet går for langsomt og jeg tabte mig 9 kg på 3. mdr i 2002 da jeg spiste iht. deres principper.. skønt jeg fik rødvin i weekenden :-)

Kom så til at tænke på.. Hvor mange herinde spiser efter DDV ?.. Jeg vil ikke gå til deres møder da jeg synes det er for dyrt og jeg kender jo principperne og har en masse opskrifter..

Men ku være rart at vide hvem man kunne spørge hvis man har spørgsmål om DDV.. og andre DDV'ere er også velkomne til at spørge mig.

Jeg har f.eks. en kostplan til afkrydsning jeg selv har lavet i Excel og jeg har også en online opskriftbog i Word som jeg også selv har lavet..

Glæder mig til at høre fra andre DDV'ere..

Knus DD36, som gerne vil smide 5 kg inden 2. juli.. :-)

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Hvis du ikke har noget imod det kunne jeg godt tænke mig det skema og den kogebog du har liggende i word.

Vil rigtig gerne tabe mig 10 kg, men jeg kan simpelthen ikke finde motivationen til det :bearhug:

Man tæller point gør man ikke ??

For 2 år siden tabte jeg mig ellers 10 kg, men har desværre taget 5 kg på siden i sommers, hvordan de kg er kommet aner jeg egentlig ikke, for jeg er ikke begyndt at spise mere eller noget !!!! -HAHA- Mistænker mine p-piller gggrrrrr....

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man tæller point gør man ikke ??

For 2 år siden tabte jeg mig ellers 10 kg, men har desværre taget 5 kg på siden i sommers, hvordan de kg er kommet aner jeg egentlig ikke, for jeg er ikke begyndt at spise mere eller noget !!!! :) Mistænker mine p-piller gggrrrrr....

Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, man tæller ikk point.. det er vægtvogterne der gør det ...

Jeg skal bruge din mail adresse hvis jeg skal sende skemaet og kogebogen til dig.. :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer