Mettedj

Smykke eller ikke smykke

28 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i vildrede ang. smykke til min kjole. Min mor har en gulddråbe som jeg egentlig gerne vil låne til mit bryllup,(så er det lånte jo ligesom også på plads) men jeg er blevet usikker på om det klæder kjolen med et smykke. Hvis jeg vælger dråben fra, så vil jeg istedet købe nogle fede øreringe der hænger lidt. (Dyrberg Kern eller Pilgrim) Hvis jeg vælger dråben, vil jeg nok finde nogle meget enkle øreringe.

Men hvad syntes I?

Kæden bliver tyndere end på billedet, men stadig i guld.

post-9616-1115277526.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hm.... Den er lidt svær. Syntes kjolen i sig selv er så flot at du ikke behøves smukke/halskæde.. Men omvendt vil du næsten kunne bære alt til den kjole...

Perler kunne også være flot. Ikke den traditionelle perlekæde, men en lidt speciel kæde??

Prøv evt. her:

http://www.chinja.dk/shop/default.asp

Meget hjælp blev til, sorry...

:bearhug: fra Fluff

0

Del dette indlæg

Hm.... Den er lidt svær. Syntes kjolen i sig selv er så flot at du ikke behøves smukke/halskæde.. Men omvendt vil du næsten kunne bære alt til den kjole...

Perler kunne også være flot. Ikke den traditionelle perlekæde, men en lidt speciel kæde??

Prøv evt. her:

http://www.chinja.dk/shop/default.asp

Meget hjælp blev til, sorry...

:bearhug:  fra Fluff

<{POST_SNAPBACK}>

jeg er helt enig med Fluff - begge dele er super smukt ...men ja, perler var også en mulighed ??

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart synes jeg, at det ser lidt bart ud uden smykke, men omvendt tror jeg også, at det kunne være rigtig flot med nogle fede øreringe. Ærligt - jeg er blank!

:bearhug: Anna

Det er også det der er lidt mit problem. Jeg vil vildt gerne have et arvesmykke på, men jeg vil også gerne have nogle fede øreringe i. Man kan da ikke begge dele vel?

0

Del dette indlæg

Jeg synes helt klart du skal vælge halskæden. Det kan kjolen og du sagtens bære. Jeg synes ellers også, at du bliver lidt for bar uden noget omkring halsen.

Jeg synes sagtens du kan have kæde og "længere" øreringe på, det giver ligesom det sidste for oven. Jeg skal også selv have corsage på, men har ikke overvejet ikke at skulle have smykker på - elsker også smykker, synes det gør det ekstra feminint og romantisk.

Jeg tager nogle forskellige smykker med, når jeg skal have min kjole prøvet til - for at se hvad der passer. :bearhug:

Redigeret af Nitte
0

Del dette indlæg

Jeg synes helt klart du skal vælge halskæden. Det kan kjolen og du sagtens bære. Jeg synes ellers også, at du bliver lidt for bar uden noget omkring halsen.

Jeg synes sagtens du kan have kæde og "længere" øreringe på, det giver ligesom det sidste for oven. Jeg skal også selv have corsage på, men har ikke overvejet ikke at skulle have smykker på - elsker også smykker, synes det gør det ekstra feminint og romantisk.

Jeg tager nogle forskellige smykker med, når jeg skal have min kjole prøvet til - for at se hvad der passer. :bearhug:

Det er en god ide´at tage smykker med. Jeg må lidt til at gætte mig frem mht. øreringe, men jeg glæder mig til at høre flere af jeres kommentarer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Halskæden har en betydning, og er oven i købet smadder sød til. Jeg ville KLART vælge at have den på. Det ser drøn flot ud ..

OG som sagt ovenfor: nogle små ørering i guld ville passe perfekt til ...

Virkelig flot kjole i øvrigt - du ligner en prinsesse ...

Held og lykke med valget

:bearhug: Trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer