43 indlæg i dette emne

Kunne egentlig godt tænke mig lidt inspiration til, hvad mine :bearhug: 10 partypølser kunne pakkes ind i på dagen! Har ikke fundet skoene endnu - men hælen må endelig ikke være for høj - ellers "overskygger" jeg gemalen!

så tøzer: frem med billederne fra de skjulte gemmere!

Passer skoene 100% i stil og farve - eller gør det ikke så meget, da kjolen jo nok overskygger dem?

Glæææææææder mig til at læse!

Knirke :boohoo:

Redigeret af knirke133
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ja her kommer mine sko.

De passer nok til kjolen, men ikke 100%, hvor tit kommer man til at se dem :boohoo:

Jeg købte dem fordi de var billige (220 kr) og oveni købet pæne.

Og jeg skulle ligesom du lige se om jeg kom til overskygge Ole :boohoo:

( de måtte ikke være højere) de er ca 5 cm i hælen.

Og de er behagelige at have på, specielt når geléindlæggene kommer i :blush:

post-8585-1115728502.jpg

:bearhug:

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg fik prøvet mange mange flere sko end kjoler. Jeg ville sikre at det ikke var ømme fødder der overskyggede dagen. :jupi: Det endte med et par Petrina sko fra Katz købt hos Angelique brudekjoler i Svogerslev ved Roskilde. Hun var forøvrigt en utrolig sød dame med en hyggelig lille butik. :boohoo: Det er virkelig også nogle gode sko - jeg slet ikke tænkte over at have på. :boohoo: Hælhøjde 5,5 cm.

Katz ligger i den lidt dyrere ende med de kan jo farves bagefter - og bruges igen.

Forresten så havde Eva´s brudedesign i Jerslev efter min mening de super flotteste sko - men hvis det ikke skulle være helt lav 3 cm eller høj 7 cm ja så var der desværre ikke et par til mig (men det var jo sidste års kollektion).

Håber du finder nogle gode dansesko :bearhug: :band:

Knus Nett.

Redigeret af nett
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Ja spændene indlæg!

Jeg kan simpelthen bare ikke finde ud af at gå i høje sko.. Jeg har altid været en tennisko pige, så jeg har altid vist at skoen ville blive det værste.. Endda værre en brudekjolen.

Og jeg fik ganske ret! På jagt efter sko med ikke ret meget hæl blev jeg hel væk.

Da vi skal giftes ude i skoven må jeg jo helst heller ikke synke ned i jorden... Da jeg havde prøvet over 3000 sko i en stregning på flere måneder, løb jeg tilfældigvis ind i nogle klip klapper inde i bilka.

Ja i kender dem sikkert.. De der gummi nogen, man tit køber med en blomst mellem tæerne.. Sådan nogen bare den blomsten, men i stedet små blomster langs båndene.. Sådan en par købte jeg i hvide til 38 kr og har simpelthen bestemt mig at bruge dem til mit bryllup..

Sikkert fjollede.. men hvem ser alligevel skoende, og desuden ville jeg hellere have dem på, end at pludselig ligge på alle 4 :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt disse. Dem har jeg tænkt mig at bruge hele sommeren. Til brylluppet klipper jeg fjerene af, og så er det helt nye sko (i Jans øjne)

Hey hvor har du skoene fra, de er rigtig gode (var de dyre?). Vh Alice :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har købt disse. Dem har jeg tænkt mig at bruge hele sommeren. Til brylluppet klipper jeg fjerene af, og så er det helt nye sko (i Jans øjne)

Hey hvor har du skoene fra, de er rigtig gode (var de dyre?). Vh Alice :bearhug:

Skoene er fra Skoringen. Jeg mener, at de kostede 400 bobs, så det er jo ikke en herregård.

0

Del dette indlæg

her er mine sko - de var meget behagelige at have på.

400.- hos skoringen, man kan også få dem til børn

<{POST_SNAPBACK}>

ih. hvor er de super fine ...

jeg har valgt disse fra Billi bi - jeg har dem også i sort, så er sikek rå¨at jeg kan holde til dem en hel aften :bearhug: de er heller ikke så høje - der er kun 3-4 cm. mellem klaus og jeg og jeg skulle jo nødig overskygge :boohoo:

post-10253-1115806781.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke købt mine endnu, men jeg har besluttet det skal være guldsko -så kan jeg også bruge dem bagefter. De skal også være høje, jeg tror jeg vil føle det mest rigtigt. Hvad er geleindlæg? Det lyder som en god ide. Kan man få det til sko med åben tå?

Hilsen Pernille.

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg har flere steder set at folk taler om gelé indlæg til skoene...men jeg kan ikke finde noget om dem....Er der  nogen der kan hjælpe???

<{POST_SNAPBACK}>

Jammen det er da Scholl's party indlæg - som kan købes i Scholl forretninger - og muligvis også andre steder. Det er sådan nogle geleagtige indlæg der sikre at der også kommer blod til trædepuderne (trampdynerne - på svensk!)

hilsen fra knirke, som synes at mange af de viste sko er overfede!!! Og virkelig inspirerende!!! Takkkker

0

Del dette indlæg

Kunne egentlig godt tænke mig lidt inspiration til, hvad mine  :) 10 partypølser kunne pakkes ind i på dagen! Har ikke fundet skoene endnu - men hælen må endelig ikke være for høj - ellers "overskygger" jeg gemalen!

så tøzer: frem med billederne fra de skjulte gemmere!

Passer skoene 100% i stil og farve - eller gør det ikke så meget, da kjolen jo nok overskygger dem?

Glæææææææder mig til at læse!

Knirke :)

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Jeg havde guldsandaler på som jeg købte i en danseskoforetning.

De var super at have på og skarvede slet ikke!

Jeg vedhæfter lige et foto

Mange hilsner fra Sophie

post-4757-1115814716.gif

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg har flere steder set at folk taler om gelé indlæg til skoene...men jeg kan ikke finde noget om dem....Er der  nogen der kan hjælpe???

<{POST_SNAPBACK}>

Jammen det er da Scholl's party indlæg - som kan købes i Scholl forretninger - og muligvis også andre steder. Det er sådan nogle geleagtige indlæg der sikre at der også kommer blod til trædepuderne (trampdynerne - på svensk!)

hilsen fra knirke, som synes at mange af de viste sko er overfede!!! Og virkelig inspirerende!!! Takkkker

<{POST_SNAPBACK}>

Vil lige nævne at jeg har set man kunne købe dem i matas.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer