43 indlæg i dette emne

Hejsa!

Jeg har flere steder set at folk taler om gelé indlæg til skoene...men jeg kan ikke finde noget om dem....Er der  nogen der kan hjælpe???

Jammen det er da Scholl's party indlæg - som kan købes i Scholl forretninger - og muligvis også andre steder. Det er sådan nogle geleagtige indlæg der sikre at der også kommer blod til trædepuderne (trampdynerne - på svensk!)

hilsen fra knirke, som synes at mange af de viste sko er overfede!!! Og virkelig inspirerende!!! Takkkker

Vil lige nævne at jeg har set man kunne købe dem i matas.

Sådan nogle kan man vel ikke have på i sandaler, oder....?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Jo det kan du netop godt. De ligger kun ude i forfoden, altså under det mange kalder trædepuden, og så er de gennemsigtige, så de kan IKKE ses.

Jeg er selv indehaver af en skoforretning og vi har dem, så det er altså også muligt at finde dem der hvor man evt. køber skoen.

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke købt mine endnu, men jeg har besluttet det skal være guldsko -så kan jeg også bruge dem bagefter. De skal også være høje, jeg tror jeg vil føle det mest rigtigt. Hvad er geleindlæg? Det lyder som en god ide. Kan man få det til sko med åben tå?

Hilsen Pernille.

Hejsa jeg har lige fået mine hjem idag :heppe:

Jeg har købt dem gennem Irenes skrædderi til 79 kr.

Her

og jeg sidder med dem på lige nu og de er :)

Du kan se mine sko på side 1, der er åbent alle vegne, og men kan ikke se indlægene

:)

Tina

Redigeret af tina & ole
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke købt mine endnu, men jeg har besluttet det skal være guldsko -så kan jeg også bruge dem bagefter. De skal også være høje, jeg tror jeg vil føle det mest rigtigt. Hvad er geleindlæg? Det lyder som en god ide. Kan man få det til sko med åben tå?

Hilsen Pernille.

<{POST_SNAPBACK}>

Irenes skrædder som er blevet nævnt et andet sted, har både geleindlæg og et kæmpe udvalg i sko, da de også fører dansesko. Man kan også købe guldsko. Der har jeg købt mine sko og indlæg.

Kan varmt anbefales.

0

Del dette indlæg

For dæleeeeen da' hvor er der nogle flotte sko på markedet!!!

Går efter nogle beigefarvede .... hmmm... er bare ikke stødt på dem endnu - men ligepludselig så er de der jo nok .... men hmmm.... kunne se vildt flot ud med spidse sko - det synes mine fusser bare ikke - har viiiiiiiildt brede fødder - nå finder dem nok... og til alle jer der ikke har lagt billeder endnu - frem med dem!!!

:denmarkflag::bearhug::bearhug::o Knirke

Redigeret af knirke133
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle går guld-vejen - andre vælger hvide. Jeg er bare helt på tværs og vælger sølv.

post-9565-1115920500.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor har du købt de flotte sko henne, jeg er nemlig også på sølv sko :-) Hvad har de kostet?

Knus

Hanne

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Hanne! :denmarkflag:

Tror jeg gav 299,00 for dem - de er dejligt brede, så jeg kan have mine plader i dem, og samtidig ikke så forfærdeligt høje. De er købt i en butik i Herning, der hedder Havanna Sko, men da det er Vagabond, der har lavet dem, så vil jeg tro man vil kunne få dem over hele landet.

God jagt, Mette :shoot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine sko. Jeg regner også med at se om jeg kan finde sådan nogle gelepuder, da man jo nemt kan få ondt i fødderne.

Men hvad koster de egentlig?? Bare sådan for at spørge... -HAHA-

Nu er Jesper og jeg næsten lige høje ( jeg er 1 cm højere end ham). Så vi føler ikke at det gør noget at jeg er højere end ham, da jeg normalt går i sko med hæl på ( ellers skal jeg nemlig have 20cm af mine bukser.. de laver bare ikke bukser til små piger med store bagdele... )

Mvh Vinni

post-11031-1116401339.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer