Mariapigen79

Musik i ribe amt

4 indlæg i dette emne

Jubiii vi skal giftes den 24 september og er i fuld gang med planlægningen. Vi er ved at finde ud af hvilken slags musik vi vil have. Vi er enige om at det ikke skal være "orgel-Ole" eller lignende suppe-steg og ismusik. Vi vil gerne ha' fat i et band som spiller lidt af hvert. Er der nogen der har erfaringer/kendskab til nogen i Ribe amt? Når jeg søger på nettet kan jeg kun finde nogen på øen.

:band:

Knus Maria :guitar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria,

Bor selv i Esbjerg men skal giftes i Skanderborg.... Der er jo Hit med 80'erne, men de er nok ret dyre!!! Vi har selv fået min musiklærer fra seminariet til at spille til vores bryllup i oktober.. uha - det glæder jeg mig bare helt vildt til!!!

Kan sagtens sætte mig ind i jeres tankegang, vi var også bare HELT sikre på at det IKKE skulle være en orgelbokser, der skulle pryde festen..

Aner heller ikke lige hvem der ellers kan spille godt dansemusik??? Måske er I nødt til at kigge andre steder end lige Ribe Amt.... Århus måske?

Hej fra Kathrine :bearhug: , der desværre ikke kan hjælpe!!!

0

Del dette indlæg

Nu spørger du godt nok til et band, men lad mig da lige nævne at Jesper Brock www.flashlight-gruppen.dk holder til nede i det område (Fredericia), og han har også en pianist som kan klare musikken til middagen.

For folk der følger med her bør yderligere præsentation være overflødig.

0

Del dette indlæg

Vi har til diverse familiefester brugt "Morgenstjernen" som holder til omkring Ribe. De skal også spille til vores bryllup. :guitar: Nu ved jeg ikke hvad det er for en type musik du leder efter præcist - men de hører ikke til i "orgel-ole" kategorien efter min mening. De koster 900 pr time, men jeg synes bestemt de plejer at være det værd.

:bearhug:

My

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer