Pernille75

Vielsesringe

4 indlæg i dette emne

Vi har overvejet at købe ringe fra hjemmesiden www.hellkes.se.

Er der nogen herinde som har gjort dette, og hvordan er det gået ??

Lever ringene op til jeres forventninger ??

Vores familie mener nemlig ikke at man skal købe sådan noget igennem internettet, men der er jo mange penge at sparer..

Så ville bare lige høre om nogen har prøvet dette, og om vi også roligt kan gøre det..??

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi købte vores forlovelsesringe gennem Hellkes og kan kun anbefale dem varmt. Deres personale er meget flenke at tale med over telefonen, og hvis man ikke er sikker på sin størrelse så sender de en skabelon men kan måle efter, med på bestillingssedlen.

Og jeg synes absolut at ringene svarer til hvad vi forventede, både udseendemæssigt og kvalitetsmæssigt - så jeg siger " :heppe: GO for it"

Her var de ringe vi købte (da det var forlovelsesringe, købte vi absolut ikke de dyreste de havde, men prisen til trods er de stadig vildt lækre i virkeligheden)

Badutski

post-1282-1116180986.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Pernille.

Vi har købt vores forlovelses/vielsesringe hos hellkes og de er bare SÅ søde!!!! ()()

Jeg kan tale svensk, så jeg ringede og talte med dem om hvordan vi gerne ville have vores ringe. Vi kunne nemlig ikke lige finde RINGEN da vi så på deres hjemmeside, men alligevel var der bare så mange flotte.

Vi gjorde så det at vi kørte til Helsingør og gik ombord på færgen til Helsingborg, og så hentede de os ved færgen i Sverige (selvfølgelig noget vi havde aftalt på forhånd) og kørte os ud til deres lokaler så vi kunne se på ringene i ro og fred. Det kalder jeg service!!!! -HAHA-

Vi besluttede os for at "kombinere" to ringe - formen på den ene ring, men overfladen fra den anden ring, og derudover fik jeg sat en sten i på en måde som vi havde set på en helt tredje ring. Så vi fik faktisk vores helt egne specialdesignede ringe :hearts:

En anden skøn ting ved at købe sine ringe hos dem er jo prisen - vi regner med at vi har sparet ml. 3000 og 4000 kr på at købe vores ringe hos dem!!!

Når man så har bestilt ringene indbetaler man pengene til dem, og så går der ca 14 dage og så får man ringene med posten... Så kan det altså ikke være nemmere!

Hvis du ellers har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive en besked til mig.

Knus, Charlie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer