30juli2005

Polterabend...

17 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg har i dag fået en fornemmelse af, hvornår det er dagen for min/vores polterabend. Vi har nemlig i dag været til pinsefrokost og pludselig faldt snakken på en kommende fætter og kusine fest, hvorefter min mor siger, at det kan vi ikke. Men hvorfor vi ikke kunne var der ingen der sagde, og der blev heller ikke snakket mere om det -hmmmmmmm.... Så nu er jeg næsten sikker på ,at den 18. juni er datoen for min/vores polterabend. Hvad med jer andre, har I en mistanke?

Knus herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm. Ja lad mig se..... Jeg har hele tiden troet at det bliver den 28 maj, da flere har sagt noget undelrigt noget lige med den dato..... MEN først fik min svigermor lokket os til at tro at min kommede skulle have polterabend bededag.... Og om hun så ikke lige prøvede igen at få ham lokket til at tro det var i lørdags... Hun hygger sig rigtigt Postet billede.... Men jeg tror nu stadig det bliver den 28 maj, men man tager lige en ekstra kigger når man står op Postet billede

Men nu får vi af se......

:denmarkflag: Line

0

Del dette indlæg

Nej har ingen anelse.

Alle vores weekender fra nu og til brylluppet 30. juli er booket af ferieture, fødelsedagsfester og jubilæer, så jeg troede måske det blev her i weekenden, men nej.

Jeg er så spændt på hvordan de får den kringlet, men har opgivet at finde ud af hvornår for vi tror jo vi skal noget hver weekend....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en fornemmelse af at det er lørdagen før 25.06 idet Henriks søster og svoger har inviteret os med til noget grisefest i Svinø... men de kunne ikk rigtig huske hvem der sku spille os sån..

og jeg sagde så for at drille dem at jeg nok skulle passe min mors hund den dag og så sagde Henriks svoger at det mente han nok var aftalt anderledes..hmmm... så jeg er temmelig overbevist om at det blir den dag...

0

Del dette indlæg

-HAHA- vi har ikke en fornemmelse af hvornår det bliver, men en ting er sikkert

VI VED AT DET BLIVER :band:

Min svigerinde skrev forleden pludselig til mig (sms) om hun kunne be om en liste over navne på venner i forbindelse med polterabend...

Vi kunne ikke lade være med at smile - vi troede at det skulle være en overraskelse og at de forskellige kontakter ikke skulle komme fra/igennem os...

Det er nok meget forskelligt hvad man gør - men vi glæder os da ()()

Tanker fra Helle

0

Del dette indlæg

Ja vi vil nok få 2 polterabender - en i Irland og en i Danmark. Har dog en fornemmelse af at vi måske bliver headhuntet i lufthavnen den 2 Juli når vi kommer hjem, eller den 11 Juni når vi er til bryllup i DK den 10 Juni - men tror nu mere på den 2 Juli. Men vi får se

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde lidt mistanke omhvilken dag det skulle være for der vidste jeg at demjeg kendte ikke skulle noget, men det blev ikke den dag. Den 5 marts om morgenen skulle jeg på arbejde så der var jeg jo helt sikker på det ikke ville blive men jeg blev klogere.. Min kæreste sage fra morgenen af at han havde bare sådan på fornemmelsen at det ville blive den dag, men det afviste jeg blank for jeg vidste at flere skulle arbejde og diverse og de ville jo da selvfølgelig ikke holde det når jeg skulle arbejde.. Jeg blev klogere gjorde jeg.. Han fik sgi ret..

0

Del dette indlæg

Jeg har ingen ide om hvornår vores polterabend blir.. Vi er ved at løbe tør for frie weekends, så den første weekend i juli ville være et godt bud ()() Er spændt på hvad tøserne har planlagt...

-HAHA- Maja

0

Del dette indlæg

Vores bliver nok den 9. juli, da en af min kærestes venner ringede for at få nummeret på min kærestes lillebror. Lillebroren har så siden hen spurgt hvad vi skal de sidste weekender inden brylluppet. Og den 2. juli skal vi til et bryllup, så vi ved det bliver den 9. juli. For den 14. juli tager kærestens lillebror på ferie og kommer hjem d. 28. juli - to dage før vores bryllup. Så vi kan godt indstille os på fest og ballade den 9. juli.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg aner det virkelig ikke!!! Jeg er ellers aldrig en, man kan holde noget skjult for (er vældig god til at opfatte skjulte hentydninger), men denne gang er det altså lykkedes ()()

Jeg er faktisk lidt bekymret, for på nuværende tidspunkt har jeg ingen fri-weekender inden brylluppet. Så medmindre de har været smarte og inviteret mig til noget, jeg så slet ikke skal til alligevel, så kan det slet ikke blive :)

Ah... mon ikke de har styr på det de søde veninder...??? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg er næsten sikker på at mit bliver den. 6 August..........og ved med sikkerhed at min kærestes også bliver denne dag......jeg har nemlig måtte ringe og aflyse et show som vi skulle ud og lave denne dag........føj for pokker det var ikke sjovt.!!!!

Smil fra tanja

0

Del dette indlæg

hej

Jeg tror min polterabend bliver den 18. juni, jeg har nemlig en aftale med min veninde denne dag. (Vi plejer ikke at lave aftaler så lang tid i forvejen).

Men det kan jo også være det er for at narre mig, at vi har en aftale.

Min kæreste er meget hemmelighedsfuld. Han har talt med min veninde, og han påstår at han ved hvad jeg skal og hvornår det er. Det irretere mig, at han ved det. Jeg vil på en måde gerne vide noget, men alligevel vil jeg ikke. Det ville være syndt for mine veninder, nu når de har arrengeret noget.

Jeg er meget spændt på hvad de har planlagt. Jeg har gjort det klart for dem, at jeg IKKE vil synge. Så sådan noget med at indspille en CD eller musikvideo, er ikke lige mig.

Glæder mig til at blive poltet.

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer