Guest stineka

Star Wars

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja ja. -HAHA- Mig, mig med. Min kæreste og jeg ser lige den fra i går igen her til aften *GG* Jeg har glædet mig siden den sidste film kom ud. Var til min første premiere nogensinde sidste gang. Den FEDESTE stemning sir´ jeg dig. Den her gang ved jeg bare slet ikke hvornår jeg får den at se ()() Vi har en søn som skal passes, men har intet netværk her hvor vi bor :) Så vi skal måske vente 2 uger endnu :):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork ja, kan mindst 10-12 ord -HAHA- ej, men de snakker jo engelsk det meste af tiden og når det er aliens der snakke må man gætte sig igennem de hollanske undertekster - og den uhyggeligt nabo har skaffet introteksten på engelsk så den ser vi lige inden vi tager afsted :jupi:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVAAAAAAAAAAAAAAD??? Nej nej nej, du må ikke briste mit hjerte. Du bliver da absolut NØD til at se dem. Det er ligesom hvis man er dansker og ikke kender til HC. Andersens eventyr. Det er mangel på opdragelse :angry1:

()():)-HAHA-

0

Del dette indlæg

HVAAAAAAAAAAAAAAD??? Nej nej nej, du må ikke briste mit hjerte. Du bliver da absolut NØD til at se dem. Det er ligesom hvis man er dansker og ikke kender til HC. Andersens eventyr. Det er mangel på opdragelse  :angry1:

()()  :)  -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

så ganske enig - du skulle ha' nogen :slag: - de skal simpelthen ses :jupi:

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke en kæmpe fan, men skal i hvert fald se den sidste film.

Vi lå i sengen og så star wars i lørdags, da min kæreste sagde at det egentlig var ret fedt at jeg gad se star wars -HAHA-

Hvis vi begge ikke skulle arbejde i weekenden, skulle vi have været i bio og se den.

Pernille

0

Del dette indlæg

Altså tøser...........det der med at se dem i fjernsynet.....tsk tsk

Man har dem da selvfølgelig på DVD.........ALLESAMMEN på nær nr. 3.

Vi har selv lige genopfrisket dem i løbet af de sidste par uger, og har fået billetter til på fredag, hvor vi er en lille flok der skal ind og se den sidste og endegyldige længe ventede film, der binder fortiden og nutiden sammen.

JEG GLÆDER MIG SÅ VILDT

Og som de Star Wars fans både Thomsa og jeg jo er, så sad vi selvfølgelig oppe det halve af natten da forsalget blev givet fri, på hver vores computer, indtil en af os kom igennem til billetbestillingen.

Knus Trisse -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja, hernede er det jo ikke noget særligt, så man kunne købe billetter 5 dage før forstillingen og jeg var den første til at købe nogen ()() og ih, hvor jeg glæder mig - vi har med vilje ikke købt dem, men venter til vi kan få alle 6 i et samlet sæt ... Klaus er totalt autist hvad sådan noget angår -HAHA- jeps, vores cd'er er også i alfabetisk orden - alle 4 kasser :)

0

Del dette indlæg

Vi har selv lige genopfrisket dem i løbet af de sidste par uger, og har fået billetter til på fredag, hvor vi er en lille flok der skal ind og se den sidste og endegyldige længe ventede film, der binder fortiden og nutiden sammen.

JEG GLÆDER MIG SÅ VILDT

Og som de Star Wars fans både Thomsa og jeg jo er, så sad vi selvfølgelig oppe det halve af natten da forsalget blev givet fri, på hver vores computer, indtil en af os kom igennem til billetbestillingen.

Knus Trisse -HAHA-

Jooooooooooooooo da DVD'er har vi da. Men i pinsen har vi været nede hos svigerfar og svigermor og de har INGEN :) DVD maskine...hvad gir' I mig :baa:

Så vi sad og så dem der, der var jo ikke så meget andet at se når man nu er tvunget til at være sammen med dem ()():):) Ej de er ikke så slemme!

Læser misundeligt om hvornår I er så heldige at se den næste og aller sidste af dem :)

0

Del dette indlæg

HVAAAAAAAAAAAAAAD??? Nej nej nej, du må ikke briste mit hjerte. Du bliver da absolut NØD til at se dem. Det er ligesom hvis man er dansker og ikke kender til HC. Andersens eventyr. Det er mangel på opdragelse  :angry1:

()()  :)  -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, jeg kan høre på det hele, at jeg hellere må få dem set! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm... rigtige fans har da billetter til PREMIEREN... så hvis det er, kan jeg da skrive et spoiler-indlæg her i morgen tidlig... -HAHA-()()

0

Del dette indlæg

Hmmm... rigtige fans har da billetter til PREMIEREN... så hvis det er, kan jeg da skrive et spoiler-indlæg her i morgen tidlig... :):)

<{POST_SNAPBACK}>

ARRRRRRRRG...............Jesper din...din.....din :angry1: ..

Vi kunne simpelthen IKKE få billetter til premieren.......vi sad oppe til kl. 3 om natten for at få billetter...lad nu vær' med at træde mere i det...det er til STOR ærgelse herhjemme ()()

Og du understår dig i at lave et spoiler indlæg........jeg får sq Martin til at banne dig :) .

På den anden side...........som de rigtige fans vi er, så ved vi selvfølgelig hvad der sker i filmen.........det ved man når man har læst bøgerne :) .

Knus Trisse -HAHA-

0

Del dette indlæg

JEG GLÆDER MIG SÅ VILDT

Knus Trisse -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jooooooooooooooo da DVD'er har vi da. Men i pinsen har vi været nede hos svigerfar og svigermor og de har INGEN GP DVD maskine...hvad gir' I mig :baa:

Så vi sad og så dem der, der var jo ikke så meget andet at se når man nu er tvunget til at være sammen med dem :):):) Ej de er ikke så slemme!

Læser misundeligt om hvornår I er så heldige at se den næste og aller sidste af dem :)

<{POST_SNAPBACK}>

Søde Sandra..........

Du må gerne se dem hjemme hos mig på DVD MED surround :(:)

Knus Trisse ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MIG MIG MIG MIG

Jeg er MEGA fan.

Har været til premiere de sidste fem gange (Episode 4-6 special edition og episode 1 og 2)

Og jeg skal ind og se episode 3 I MORGEN AFTEN !!!!

HURRAAAAAAAAA

Har ventet ALT for længe synes jeg, men det er da oss med en smule blødende hjerte at jeg sætter mig i sædet i morgen aften, for så er det SLUT.

Så kommer der bare ikke flere Star wars film - ved godt de snakker om en tv serie, meeen det er nu ikke det samme.

Og Star Wars har været en del af mit liv.. tjaaa hele mit liv. Den første film udkom jo året før jeg blev født

MEN GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig

Kom til at tænke på:

Hvem er jeres yndlingsfigur ??

Jeg har altid haft en ting for Chewie.

Selv da min bror og jeg var børn kunne jeg gå helt i spåner hvis jeg ikek fik lov til at være ham, når vi legede med min brors mængder af Star Wars figurer (som desværre er fordvundet for jordens overflade)

Redigeret af lillebitteminimig
0

Del dette indlæg

Ja kun ihvertfald ikke nægte at være "fan". Eeeeeeeeeelsker de film. Kunne desværre ikke følge med og se filmene i tv, da jeg fik fjernet mandler i fredags, meeeen så er det godt min kommende man havde købt "boxen" til mig så jeg kunne hygge.. :jupi:

Glæder mig vildt til at se den nyeste...

0

Del dette indlæg

Altså...det der med rigtige fans...JESPER...hmm!! Vi havde fået billetter til i morgen kl.00.03 - men såå havde vi helt glemt at vi skal ind og se mick Øgendahl!! Såå vi ser den i stedet fredag!

Og dvd'erne - dem må man da bare eje!!

KH M -HAHA- :fight:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer