Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

og forfra...

Er den ikke Okey.....??!!

Str. 36 og længden passede perfekt - hvor heldig har man lige lov at være :denmarkflag:

Den er ganske enkelt VIDUNDERLIG!!!!!!

WOW!! Hvornår skal vi se den på?:denmarkflag:

Øhh jeg er ikke særlig smart til det der med at vedhæfte billeder, de billeder jeg har er nemlig for store til at komme herind!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej hvor er der bare mange fine kjoler!

Min er nok lidt utraditionel og da jeg fik den vist i et katalog sagde jeg faktisk at sådan skulle min brudekjole absolut ikke se ud... Men som den sidste kjole der blev slæbt ind til mig da jeg var ude og prøve kjoler var faktisk denne. Jeg hoppede i den og jeg følte mig lidt som en russisk zar-prinsesse da jeg yndigt næsten svævede rundt i forretningen. Båndene bagpå var ikke på og det skal jeg heller ikke have da kjolen virker meget lettere uden. Senere hen har jeg dog fortrudt og tvivlet mange gange, bla. fordi den på billedet er en anden farve end min (ivy/gold) og ser helt forkert ud - ifølge mig. Men nu får jeg sommerfugle i maven hver gang jeg ser den og glæder mig til at skulle ind og prøve den igen.

post-23531-1177155745.jpg

post-23531-1177155793.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er der bare mange fine kjoler!

Min er nok lidt utraditionel og da jeg fik den vist i et katalog sagde jeg faktisk at sådan skulle min brudekjole absolut ikke se ud... Men som den sidste kjole der blev slæbt ind til mig da jeg var ude og prøve kjoler var faktisk denne. Jeg hoppede i den og jeg følte mig lidt som en russisk zar-prinsesse da jeg yndigt næsten svævede rundt i forretningen. Båndene bagpå var ikke på og det skal jeg heller ikke have da kjolen virker meget lettere uden. Senere hen har jeg dog fortrudt og tvivlet mange gange, bla. fordi den på billedet er en anden farve end min (ivy/gold) og ser helt forkert ud - ifølge mig. Men nu får jeg sommerfugle i maven hver gang jeg ser den og glæder mig til at skulle ind og prøve den igen.

Den er da bare så smuk...glæder mig til at se den på dig :respekt:
0

Del dette indlæg

Hej Tøser

Vil også lige dele min kjole med jer.

Jeg har været en tur i Tønder hos Askepot, og det var den sidste kjole jeg prøvede på.

Jeg havde sat mig et max beløb for ellers ville det bare løbe løbsk for mig. Jeg fandt denne

flotte kjole til 6100 da den havde været brugt i et modeshow.

At det så kun var en str. 38, blev dagen jo ikke dårligere af. Den sad bare perfekt på mig, og

en sko med hæl, så tror jeg næsten heller ikke at den skal ligges op. Har valgt at få halterneck

på min kjole.

Se den flotte kjole her. :respekt:

Knus Joan

post-25542-1177318343.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal da lige have et billede af mig i min NYE kjole:)

Tror jeg skal have et mere afslappet skørt under, så den falder lidt blødere, men det må jeg lige se lidt på:loveflag:

post-22120-1177963257.jpg

post-22120-1177963329.jpg

Redigeret af Den glade Brud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

utrolig flotte kjoler i alle har :loveflag:

Men ligesom Karen måtte jeg heller ikke tage billeder ved min forhandler.

Og jeg har ikke kunnet finde kjolen på nettet, så imorgen kører jeg derop igen og får taget nogle billeder,

eftersom at jeg nu har betalt kjolen, regner jeg skam med at jeg må fotografere den.

savner et billede af den, da der er lang tid til december uden at se den.......

Knus Dorte -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Alle

Jeg har nu set alle de flotte kjoler der er at finde her og er lidt ked af at jeg ikke kan vise jer min.

Det vil jeg råde bod på når jeg har fået den retur fra designeren der har lavet ændring på kjolen.

Jeg havde egentligt besluttede mig for at jeg ikke ville have slør, men en prøve hos designeren overbeviste mig om at det skulle der til

for at fuldende reslutatet og få en voksen mand til at græde, så nu skal jeg altså have slør alligevel.

Knus Gitte

:loveflag:

Redigeret af GitteKarin
0

Del dette indlæg

.... i blir da os bar nød til at se min!!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif

Fandt den i sidste uge - og har lige være inde og prøve den igen idag.... og ikke mindst... betale :cheerleader3:

Jeg er helt solgt - syntes den er super smuk, vild, fræk og stadig 100% prinsesse lækker - Det er bar li mig! :rolleyes:

- skal bar lige have et lille slør til... men der er jo os 4 mdr. endnu.

Kan næsten ikke bære, at den bar skal hænge og vente SÅ længe (8. september).....JEG VIL HA DEN PÅ NU! :-)

Hilsner Jane

post-22362-1178049304.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg skal have et mere afslappet skørt under, så den falder lidt blødere, men det må jeg lige se lidt påhttp://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

WOW siger jeg bare - den er virkelig smuk til dig. Og må jeg være ærlig og sige MEGET bedre end den anden!!! Den sidder utrolig flot på dig!!!

TILLYKKE MED DIN NYE KJOLE !!!!

Kram

Melanie - som selv er på udkig efter en ny!!!

0

Del dette indlæg

Tror jeg skal have et mere afslappet skørt under, så den falder lidt blødere, men det må jeg lige se lidt på:cheerleader3:

WOW....bridal glow x 1000 :cheerleader3::rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg

Tror jeg skal have et mere afslappet skørt under, så den falder lidt blødere, men det må jeg lige se lidt på:thumbsupsmileyanim:

WOW siger jeg bare - den er virkelig smuk til dig. Og må jeg være ærlig og sige MEGET bedre end den anden!!! Den sidder utrolig flot på dig!!!

TILLYKKE MED DIN NYE KJOLE !!!!

Kram

Melanie - som selv er på udkig efter en ny!!!

TAK:)! Jeg er også selv laaangt mere tilfreds:)! Se lige forskellen på den gamle og nye - jeg får en helt anden figur og udtryk:)

post-22120-1178373624.jpg

0

Del dette indlæg

:) Der er kun en ting at sige, godt du købte en ny!!!! Den nye er bare så flot til dig, og din figur kommer meget mere til sin ret. Rigtig rigtig godt valg!!!!!

Tusind tak, jeg er SÅ glad for det:) Den nye er bare lige MIG!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer