Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg købte allerede min kjole i november men fik dengang ikk taget nogle billeder :thumbsupsmileyanim:

Men i fredags prøvede jeg den igen og denne gang blev der knipset med kameraet, så her kommer lidt billeder :thumbsupsmileyanim:

Det skal lige siges, at den endnu ikke er rettet til - jeg skulle prøve den for at se om det lånte smykke jeg godt kunne tænke mig at bruge passer til kjolen

Først forfra

post-23010-1171828454.jpg

Og så et bagfra

post-23010-1171828444.jpg

Til sidst den smukke corsage som jeg er helt vild med

post-23010-1171828437.jpg

Broderiet går igen foran på kjolen ca. fra knæhøjde og nedad og igen bagpå ca. hvor sløret slutter og nedad på midten samt i bunden af slæbet. Man kan bare ikke så godt se det på billederne, men man kan lige fornemme det, hvis man kigger godt efter. Så kan man se, at lyset falder lidt anderledes der.

Jeg var rigtig spændt på at skulle prøve kjolen igen, om jeg nu havde valgt den rigtige kjole. Men jeg er slet ikke i tvivl efter anden prøvning, så det er jo rigtig dejligt.

Redigeret af tayana
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå ja, mon ikke man også lige skulle smide et billede (eller flere) ind af sin kjole også... ;) Den er 1-2 nr. for stor, men bliver holdt sammen af nåle osv..derfor ser den lidt mærkelig ud ind i mellem... :sm:

Her er den bagfra...slæbet kan hægtes af..

post-22767-1172092750.jpg

fra siden...med slæbet på endnu..

post-22767-1172092757.jpg

uden slæb...

post-22767-1172092764.jpg

Helt tæt på corsagen, som desuden har sølvtråde imellem broderingerne..og perler langs kanterne... :huh:

post-22767-1172092855.jpg

Så skal jeg have et laaaaangt tyndt slør på i et lag...så langt som slæbet..skal bare lige finde det først :kiss:

Man kunne ellers godt gå hen og blive en smule i tvivl når man ser alle de flotte kjoler...er total til prinsesse stilen ved mange af dem :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IH Carina! Der var "vores" kjole jo lige igen - ELSKER DEN! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og Nanna! Har ikke set din kjole før nu. Men *PIIIFT* du ser hammerlækker smækker ud! Den klæder dig rigtig godt.

- Gitte

Tak Gitte :kiss::super: ...der er nu ellers billeder i min tråd...på side 4. :sm:

Knus herfra, Nanna :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IH Carina! Der var "vores" kjole jo lige igen - ELSKER DEN! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og Nanna! Har ikke set din kjole før nu. Men *PIIIFT* du ser hammerlækker smækker ud! Den klæder dig rigtig godt.

- Gitte

Tak Gitte :sm::blush: ...der er nu ellers billeder i min tråd...på side 4. :super:

Knus herfra, Nanna :kiss:

Sidder du og "siger" til mig at jeg bare skal pudse brillerne og glo din tråd igennem igen? -HAHA-

Javel ja - nu har jeg heller ikke bestilt meget andet siden jeg kom ind på BK end læse folks tråde igennem. Og der er godt nok MANGE! :huh:

- Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IH Carina! Der var "vores" kjole jo lige igen - ELSKER DEN! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og Nanna! Har ikke set din kjole før nu. Men *PIIIFT* du ser hammerlækker smækker ud! Den klæder dig rigtig godt.

- Gitte

Tak Gitte :sm::super: ...der er nu ellers billeder i min tråd...på side 4. :super:

Knus herfra, Nanna :kiss:

Sidder du og "siger" til mig at jeg bare skal pudse brillerne og glo din tråd igennem igen? -HAHA-

Javel ja - nu har jeg heller ikke bestilt meget andet siden jeg kom ind på BK end læse folks tråde igennem. Og der er godt nok MANGE! :huh:

- Gitte

:blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :blink::blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja så fik I lige besøg af en gammel ræv.. :cheerleader3:

Min egen kjole ligger herinde (vist på side 1) og nu har jeg lige kigget alle jeres flotte kjoler også.. I ser dejlige ud, og nøj hvor jeg savner den dag for snart 2 år siden! Håber snart min veninde skal giftes, så kan jeg nok låne lidt af hendes bryllups-kuller.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, mon ikke man også lige skulle smide et billede (eller flere) ind af sin kjole også... ;) Den er 1-2 nr. for stor, men bliver holdt sammen af nåle osv..derfor ser den lidt mærkelig ud ind i mellem... :kiss:

Her er den bagfra...slæbet kan hægtes af..

post-22767-1172092750.jpg

fra siden...med slæbet på endnu..

post-22767-1172092757.jpg

uden slæb...

post-22767-1172092764.jpg

Helt tæt på corsagen, som desuden har sølvtråde imellem broderingerne..og perler langs kanterne... :shooter:

post-22767-1172092855.jpg

Så skal jeg have et laaaaangt tyndt slør på i et lag...så langt som slæbet..skal bare lige finde det først :kiss:

Man kunne ellers godt gå hen og blive en smule i tvivl når man ser alle de flotte kjoler...er total til prinsesse stilen ved mange af dem :thumbsupsmileyanim::balloons:

Knus herfra, Nanna

Sådan der :pokey: *fløjt*

-Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også vise min frem - bestilte den i september/oktober og den er lige kommet hjem i sidste uge.

Så på fredag skal jeg ned og prøve....glæder mig VILDT!!!

Hilsner

Tinnepost-19705-1171974198.jpg

*fløjt* Hold kæft den er flot...

-Karina Kamille

Det synes jeg også - Wow! Hvor er den fra?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også vise min frem - bestilte den i september/oktober og den er lige kommet hjem i sidste uge.

Så på fredag skal jeg ned og prøve....glæder mig VILDT!!!

Hilsner

Tinnepost-19705-1171974198.jpg

*fløjt* Hold kæft den er flot...

-Karina Kamille

Det synes jeg også - Wow! Hvor er den fra?

Så er jeg tilbage - billederne er også taget (skal bare lige lure den nye mobil)

Den er købt hos Panayotis i Vejle...til en ret fornuftig pris (synes jeg selv)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har godt nok skrevet i #453 at jeg ikke vil lægge min kjole herind, men min kæreste har sagt at han ikke vil begynde at kigge herind, så det kan jeg godt gøre.

Jeg skal til første prøvning på min kjole hos skrædderen den 7. marts. Skal nok huske billeder og lægge dem ind på BK. I princippet kan jeg jo sådan set godt smide modelbilledet ind, men når sandheden skal frem (og det skal den jo), så ville jeg ALDRIG have drømt om at vælge den kjole ud fra modelbilledet - synes simpelthen det er en forkert model de har smidt i kjolen, hun har helt forkert frisure til kjolen og sløret er også helt galt. De gav mig rent faktisk ret i dette i brudekjoleforretningen - kjolen kommer ikke til sin ret på modelbilledet :loveboard: Måske jeg skal sende billeder af mig i kjolen til Pronovias, så jeg kan blive deres nye brudekjolemodel!! :heart::biggrin:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer