Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:balloons: WAUWEIE Den er flot.....

Hvor har du dog fundet den smukke kjole henne, hvis jeg må spørge?

:butterfly:

Hey hey...

Det er såmænd en Pronovias kjole og den kan fås mange steder. Min er købt i Tønder, men de har den også hos Nicolai i Kbh og hos Panayotis i deres forskellige butikker.

... så sender jeg da lige et billede mere med af de fine detaljer :balloons:

Postet billede

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Så har jeg fået taget et foreløbigt billed af mig og min kjole, da jeg lige skulle prøve sko, stola og lingeri sammen med den.

Det er ikke de bedste billeder med min søns kamera, håber at få taget et bedre senere når den er blev rettet til (længden+toppen er for stor) men det sker først i marts 2007 (skal giftes d. 9. juni 2001) men jeg kunne ikke dy mig for lige at prøve den igen.

post-2246-1164661799.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:carrot: :carrot: :carrot:

Her er min kjole, godt nok med model.. men skal nok selv komme ned i den en dag. Hatten skal jeg ikke have, men et slør som når ned over blomsten bag på.. og skal gerne finde et med nogle blomster i.. så hvis nogen ligger inde med et, som passer til kjolen.. så ville det da være rigtig super. :balloons:

post-20849-1165258258.jpg

post-20849-1165258333.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil da også vise min fantastiske kjole frem, båret den 29. juli 2006.

Psst, kjolen er til salg et andet sted i dette forum :cheerleader3:

Hvor er det et fantastisk smukt billede, og en drøm af en kjole!!! Hvor er den mon fra???

Solstråler

Melanie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot og enkel kjole...

<hvor har du købt den??

Jeg kunne godt tænke mig at nogle ville skrive priser på hvad Jereskjoler har kostet og hvor I har købt dem...

Vi er i fuld gang med planlægningen - er ny her på siden... Den STORE dag er den 11. august 2007...

Mange knus fra Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole blev købt for ca. en måned siden, og jeg kan næsten ikke vente med at vise min dejlige kommende mand den!

Jeg skal have et meget enkelt slør på, som går ned til taljen, så man kan se snørene igennem!

Kjolen er fjernet da min dejlige kæreste kommer herind ind i mellem...

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole blev købt for ca. en måned siden, og jeg kan næsten ikke vente med at vise min dejlige kommende mand den!

Jeg skal have et meget enkelt slør på, som går ned til taljen, så man kan se snørene igennem!

Jeg fik og sløret for 6600 i Nicolai i Kbh. Sko er købt i Nyk. F til 412kr også med rabat.

Meget meget smuk kjole - jeg er især helt vild med overdelen! :bearhug:

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu håber jeg ikke, at I synes det bli'r for kedeligt, når jeg smider et billede af en halvgammel tøs i rådhuskjole :bunny_4:

Det er da en SUPER smuk kjole!!!! :loveshower:

Og Rikke - du ligner godt nok også en drøm! :respekt:

Weeee - jeg har da egentlig også købt kjole - så den må straks ind her! :bearhug: Endnu ikke tilrettet og noget for stor (holdt sammen med nåle i ryggen):

post-20582-1160640351.jpg

Altså Lena, nu gider vi snart ikke se den kjole mere! :bearhug: Du er simpelthen SÅ smuk, at du får alle andre til at blegne ved siden af! FANTASTISK kjole.... :loveshower:

post-17506-1162837917.jpgjeg vil også vise den jeg skal have på den 16-12 i holmens kirke når min sømand og jeg siger ja. jeg har ikke et billed med mig i..

Flere billeder, flere billeder, flere billeder! :denmarkflag:

Jeg vil da også vise min fantastiske kjole frem, båret den 29. juli 2006.

Psst, kjolen er til salg et andet sted i dette forum :biggrin:

WOW, for nogle smukke blonder!!!!! :bearhug:-HAHA- Me like, me like!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

iiih sikke mange flotte kjolen!! Jeg har også valgt min - gjorde jeg faktisk for længe siden - og nu har de ringet at den er klar til 1. prøvning :bearhug: Sååå i starten af februar drager min mor, min søster og jeg til Høje Taastrup for at prøve.. Indtil da må I nøjen med kjolen på en modellos :respekt:

post-13117-1167806240.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kan også få et billede af min kjole, dog kun med model i indtil videre

Edit: Det er den samme kjole som AnnMarie25 har valgt.

post-21372-1167810322.jpg

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer