Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,614 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu håber jeg ikke, at I synes det bli'r for kedeligt, når jeg smider et billede af en halvgammel tøs i rådhuskjole :(

Det er da en SUPER smuk kjole!!!! :loveshower:

Og Rikke - du ligner godt nok også en drøm! :boohoo:

Weeee - jeg har da egentlig også købt kjole - så den må straks ind her! (y) Endnu ikke tilrettet og noget for stor (holdt sammen med nåle i ryggen):

post-20582-1160640351.jpg

0

Del dette indlæg

Så er det vist på tide at vise min frem. Min kæreste og jeg blev gift i lørdags. Den mest fantastiske, romantiske, uforglemmelige og dejlige dag :loveshower: Når alle indtryk og bryllups-weekenden er overstået skal jeg nok smide en masse billeder ind. Men først min kjole :boohoo:

post-11966-1160666892.jpg

post-11966-1160667010.jpg

post-11966-1160667029.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu håber jeg ikke, at I synes det bli'r for kedeligt, når jeg smider et billede af en halvgammel tøs i rådhuskjole :boohoo:

Det er da en SUPER smuk kjole!!!! :loveshower:

Og Rikke - du ligner godt nok også en drøm! :heart:

Weeee - jeg har da egentlig også købt kjole - så den må straks ind her! :bearhug: Endnu ikke tilrettet og noget for stor (holdt sammen med nåle i ryggen):

WAUW!!!! en smuk kjole, den sidder bare :super: flot, også selvom den ikke er rettet til endnu!!!!

Fandt lige ud af at jeg slet IKKE havde fået lagt billede ind af min kjole, så det gøres hermed!! :bearhug:

post-14037-1161537043.jpg

0

Del dette indlæg

Weeee - jeg har da egentlig også købt kjole - så den må straks ind her! :blush: Endnu ikke tilrettet og noget for stor (holdt sammen med nåle i ryggen):

Lena for f... du ser smuk ud!!! Den kjole er bare fantastisk til dig. Kæft hvor ka' du bare bære den! :loveshower:

:)

0

Del dette indlæg

først skal jeg lige sige WAUW, hvor ser I ALLE SAMMEN :) godt ud i Jeres kjoler, der er ikke et øje tørt for min side af. har side her og se den ene kjole efter den anden og jeg får helt sommerfugle i maven, af bare ved tanken om, at I har haft disse fantasiske kjole på og nogle af os, må jo vente lidt i nu ( YES for år 2007). til det bliver vores tur til at sige ja til vores kommende mænd.... :):biggrin:

Jeg vel da ikke snyde jer, for at se min kjole. Det er godt nok ikke med mig i, men det overlever i jo nok... :blush: Here we go...

post-13988-1161891458.jpg

post-13988-1161891478.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug: jeg vil også være med....... (y)

post-22501-1162839888.jpg

Gud hvor er der uendelig lang tid til D. 11-8-2007...... :)

knus til alle på BK

Hvis i begynder at kigge ekstra godt efter ser det faktisk ud som om jeg har sorte tænder... -HAHA- og det har jeg altså ikke........ :(

0

Del dette indlæg

:balloons: jeg vil også være med....... :bearhug:

Gud hvor er der uendelig lang tid til D. 11-8-2007...... :blush:

knus til alle på BK

Hvis i begynder at kigge ekstra godt efter ser det faktisk ud som om jeg har sorte tænder... :bestwishes: og det har jeg altså ikke........ :blush:

Hvor er den bare smuk, hvor har du fundet den lækre kjole henne??

0

Del dette indlæg

:balloons: jeg vil også være med....... :bearhug:

Gud hvor er der uendelig lang tid til D. 11-8-2007...... :balloons:

knus til alle på BK

Hvis i begynder at kigge ekstra godt efter ser det faktisk ud som om jeg har sorte tænder... :balloon: og det har jeg altså ikke........ :bestwishes:

Hvor er den bare smuk, hvor har du fundet den lækre kjole henne??

´

Kære Tayana.... :blush:

Tusind tak for din enormt søde hilsen... føler mig også bare guddommelig smuk, og er sikker på jeg oplever følelsen af at være prinsesse for en dag.. :loveboard:

Min kjole er købt i Gittes fest og brud i Hammerum ved Herning.. Har givet 6000.- for den

:blush: til dig....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-17506-1162837917.jpgjeg vil også vise den jeg skal have på den 16-12 i holmens kirke når min sømand og jeg siger ja. jeg har ikke et billed med mig i..

og iøvrigt SUPER FED kjole!!!! Har selv savler rigtig meget over den.. dog med det lille men at jeg skulle giftes i juli måned (og det var 28 grader), men skulle have haft vinterbryllup havde jeg også taget den!!!

:balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer